علمی و پزشکی

تاثیر ۹۱.۲ درصدی واکسن پاستوکووک روی بدترین سوش‌های کرونا

به گزارش شفاف ، دکتر علیرضا بیگلری وی در حاشیه نشست ویسنته ورث ، رئیس انستیتوی فیلادلفیا کوبا و وزیر و معاون وزیر بهداشت ، که صبح امروز در مقر این وزارتخانه برگزار شد ، گفت: “کسانی که از واکسن Subrana در کوبا استفاده کرده اند 100٪ محافظت می شوند علیه بیماری جدی و مرگ. این واکسن همچنین برای استفاده در افراد زیر 18 سال مورد مطالعه قرار گرفته است.

وی افزود: “دوزهای زیر Subrana می تواند سیستم ایمنی بدن افراد مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب را که از قبل به درستی کار می کنند ، تقویت کند. طرحی در حال مطالعه است که از واکسن Subrana به عنوان یادآوری واکسن های دیگر استفاده می کند که تقاضای جهانی برای واکسن را افزایش می دهد.

بیگلری گفت: “ایران و کوبا قصد دارند واکسن هایی با کیفیت بالا تولید کنند.” این واکسن تنها واکسنی در جهان است که می تواند همزمان با بسیاری از جهش ها مقابله کند و این امکان را دارد که جهش های زیادی را در قسمت های مختلف جهش دهد ، بنابراین اهمیت این واکسن در واضح تر است زیرا در جهان با تغییرات مختلف روبرو هستیم و این واکسن امکان مهندسی مجدد برای مقابله همزمان با چندین تغییر ویروس.

رئیس انستیتو پاستور ایران گفت: “اصرار بر این است که مرحله سوم مطالعه مطابق با استانداردهای کنونی و کامل برای ایران و کوبا انجام شود.” مرحله سوم درمان بر روی 44000 نفر در كوبا و 24000 نفر در ایران در حال انجام است و اتمام مرحله سوم كوبا در آستانه اتمام است و تیم كوبایی حاضر در ایران نتایج و روند آزمایشات بالینی موثر را ارزیابی كرده است. . این واکسن بسیار خوب است.

وی گفت: “پس از جمع بندی مرحله سوم مطالعه ، می توان از سازمان بهداشت جهانی تایید گرفت.” هدف هر دو کشور تولید واکسن های با کیفیت بالا است و خوشبختانه تاکنون پیشرفت چشمگیری داشته است. نتایج اولیه مرحله سوم آزمایشات بالینی در ایران احتمالاً تا پایان ماه آگوست در دسترس خواهد بود و مورد ارزیابی قرار می گیرد و این نتایج به ما کمک می کند تا اسناد کافی را برای تأیید WHO ارائه دهیم.

بیگلری گفت: یکی از نکات کلیدی واکسن که توسط انستیتوی کوبا-کوبا و انستیتو پاستور ایران تولید شده این است که آزمایشات بالینی برای افراد زیر 18 سال آغاز شده است و به راحتی توسط کودکان و انسان ها قابل استفاده است. بلوغ. که کمک بزرگی به مدرسه می کند. و سیستم آموزشی کشور. مطالعات در کوبا و ایران نشان داده است که این واکسن برخلاف برخی واکسنها که ایمنی کافی برای افراد بالای 65 سال ایجاد نمی کند ، دارای ایمنی قابل توجهی است.

وی گفت: “در هفته های اخیر ، حدود 130،000 دوز واکسن پاستوکوکوس به وزارت بهداشت ارسال و در برخی استانها توزیع شده است.” از آنجا که خطوط تولید واکسن در ایران و کوبا در حال توسعه است ، نصب تجهیزات صنعتی در انستیتو پاستور ایران در ماه سپتامبر به پایان می رسد. ظرفیت ثانویه خط اول واکسن Pastococcus که حدود 3 میلیون دوز در ماه است ، در اوایل پاییز به واقعیت تبدیل می شود و ما می توانیم این واکسن را در دسترس مردم ایران قرار دهیم.

وی گفت: “همکاری بین انستیتو پاستور ایران و م Instituteسسه فینلای کوبا نه تنها یک قرارداد مشترک برای تولید واکسن Covid 19 است ، بلکه یک توافق نامه علمی نزدیک ، مثمر ثمر و مثمر ثمر است.” و دانشمندان هر دو کشور منظم جلسات هفتگی برای تولید و استفاده از واکسن ها. “برای افزایش کارایی.

وی گفت: “ما باید برای تغییرات ویروس کرونا در آینده آماده باشیم ، و البته ، این ترتیب دانشمندان از ایران و کوبا را ملزم به ادامه همکاری گسترده خود برای تقویت ویروس کرونا می کند.”

وی افزود: “به دلیل همکاری گسترده بین انستیتو پاستور ایران و موسسه کوبا-فیلیپین در تولید همزمان چندین واکسن.” امروز ، دکتر ویسنته ، دانشمند برجسته واکسن و رئیس موسسه فیلیپ کوبا ، دیدار کرد. با حضور دکتر ساینام نامکی ، وزیر بهداشت ، در این نشست ، هر دو طرف تأکید کردند که می توانیم در مورد واکسن Covid 19 تولید مشترک و همکاری گسترده داشته باشیم.

به گفته وبدا ، بیگلری نتیجه گیری کرد: “مرحله سوم آزمایشات بالینی واکسن در انستیتوی فینلای کوبا و انستیتو پاستور در ایران در هر دو کشور در حال اتمام است و نتایج بسیار خوبی نیز بدست آمده است. نشان داده شده است که این واکسن در برابر انواع بسیار موثر است.

دکمه بازگشت به بالا