عمومی

تأسیس یک ایستگاه بهداشتی در جوار مسجد جوادالامه در خرم آباد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار آنلاین ، رضا داوری امروز ، یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت که علاوه بر برگزاری مسجد جوادالامه تشریفات تعطیلات ملی و مذهبی بخشی از فعالیت های اصلی مسجد کار آموزشی است و رشد و آموزش نیروهای نوجوان به ویژه آموزش معادل انقلاب اسلامی از اصلی ترین فعالیت های آن است.

تأسیس یک ایستگاه بهداشتی در جوار مسجد

وی گفت: تشریفات ، کارهای خیرخواهانه در طول سال ، کمکهای مالی ماهانه به خانواده های کم درآمد ، برگزاری یادواره های شهدا ، انجام فعالیت های پژوهشی ، انجام فعالیت های جهادی از جمله بحث سیل ، بازسازی و بهسازی انجام شده است. خانه بسیاری از افراد فقیر درب و توزیع مواد لازم توسط خانواده های سیلاب ، آشپزخانه داغ در زمینه سیلاب فعال بوده است.

فرمانده پایگاه بسیج در انتظار شهادت مسجد حضرت جوادالامه (عج) در خرم آباد ، افزود: تاج آنها آمدند سر کار.

دیوید با بیان اینکه در روزهای ابتدایی هشتم تا دهم اسفند به طور خودجوش در بحث است من فاسد شدم دفع مدفوع است کاوشگر وارد خیابان های شلوغ شدیم ، وی گفت: قبل از رسیدن وسایل دیگر سعی کردیم از خانه به خانه دیگری در منطقه برویم. من فاسد شدم ضد عفونی در قالب یک گروه موتور و سوارکاری.

وی با اشاره به اینکه ما یک ایستگاه بهداشتی در جوار مسجد راه اندازی کرده ایم و وسایل نقلیه عبوری ضدعفونی شده ، 2 هزار ماسک در بین وسایل نقلیه توزیع شده است ، افزود: تاج آنها در وضعیت اقتصادی سخت تری قرار دارند ، مانند خانواده های کارگران در بسته های غذایی و بهداشتی ، از جمله مواد غذایی مانند برنج ، روغن ، سویا ، گوشت ، مرغ ، الکل و دستکش و ماسک

ضد عفونی مناطق حومه

فرمانده پایگاه بسیج در انتظار شهادت مسجد حضرت جوادالامه (س) در خرم آباد گفت: در روز تولد سیدالشهدا ، سومین مهمان دفتر آب میوه بگیر ما یک سیستم طبیعی ایجاد کرده ایم و روزانه 200 لیتر نیمه لیتر برای بیماران در مرکز شهر خرم آباد که مرکز بیمارستان های عشایری است آماده می شود و همچنان ادامه دارد.

داوری با اشاره به اینکه 40 بسته غذایی و بهداشتی به خانواده های نیازمند توزیع شده است ، گفت: با راه اندازی اسکن نذور قربانی ، هزینه های جشن میانه شعبان را جمع آوری کرده ایم و آن را در قالب خانواده های نیازمند در قالب 40 مورد دیگر توزیع کرده ایم. بسته ها “.

وی با بیان اینکه حدود 1000 ماده ضد عفونی کننده سطحی در زاغه ها از جمله علی آباد ، گل سفید و پشت بازارچه توزیع شده است ، افزود: محصولات فضای مجازی برای ایجاد یک فرهنگ ، جابجایی خانه ها ، کلیپ ها ، پوسترها و پرچم ها طراحی شده اند. او آن را گرفت.

فرمانده پایگاه بسیج منتظر شهادت مسجد حضرت جاویدالایما (س) در خرم آباد یادآور شد: در بحث ضد عفونی بیابان ها حدود 6000 لیتر مواد ضد عفونی کننده با پشتیبانی اهدا کننده استفاده شد.

داوری اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشتر در مناطق فقیرنشین کار می کنیم ، انتظار داریم در این محلات توجه بیشتری به مردم شود ، زیرا با وجود فقرا. تاج آنها با مشکلات بیشتری روبرو شدند.


این مقاله مطابق با سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به نشر محتوا می نماید، در نتیجه مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده منابع خبری بوده و سلام آنلاین هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا