ورزشی

«بچۀ فلاح» به لیدزیونایتد می‌رود؟

در عصری که به نظر می رسد “پدران ثروتمند بهترین شغل در جهان را دارند” ، موفقیت کسانی که بر روی هر دو پا ایستاده اند ، باج نمی دهند و کل زندگی آنها در تلاش برای حداقل ممکن خلاصه می شود. .

به گزارش سلام آنلاین ، اسان محمد با این مقدمه ایران-ایران وی نوشت: “آنها محبوب ترین دوقلوهای فوتبال در ایران هستند.” میلاد و مهدی محمد. به همین ترتیب ، هنوز هم برای بسیاری سخت است که بگویید کدام یک در بلژیک بازی می کند و کدام یک در پرتغال. وقتی موهای خود را به مدلهای نظامی برش می دهند ، تشخیص این حتی سخت تر است! آنها خودشان در دهه 90 اعتراف کرده اند که از این قیاس استفاده کرده اند و در هر بازی به نیمه راه رسیده اند!

دیشب مهرداد میهمان یک نمایش برتر فوتبال بود و مثل همیشه صحبت های وی در رسانه های اجتماعی به دلیل شوخی های وی متوجه شد. وی گفت: “او فقط روسپیگری خود را از پرتغال آموخت.” بازیکنی که در اولین فصل حضورش در پرتغال شش بار بهترین بازیکن زمین بود و اکنون این فرصت را دارد که به تیم های بزرگ برود.

باشگاه انگلیسی لیدز یونایتد نیز علاقه خود را به امضای میلاد اعلام کرده است. این تیم که توسط ستارگانی چون اریک کانتونا ، جیمی فلوید هاسلبانک ، مارک ویدوکا ، آلن اسمیت ، دیوید بتی ، جکی چارلتون ، تونی یبوا ، ریو فردیناند ، توماس برولین بازی می شود.

انتقال مهیج اگر اتفاق بیفتد ، لیگ برتر جزیره را برای ما جذاب تر می کند. پسری که هرگز دریغ نمی کند بگوید پیک رستوران است. بچه ها در جنوب شهر. افرادی مانند او ، حتی در چند برنامه تلویزیونی که سواد وی در تاریخ و جغرافیا را نشان می دهد ، موضوع جوک و خنده است.

او ادعا نمی کرد که یک جغرافیدان است. به طور هم زمان ، هر وقت سواد داشت ، می گفت خیلی “مطالب سواد آموزی” را جستجو نمی کند و عشق او کار ، مادری و فوتبال است. احتمالاً به دلیل این کلاهبرداری در بین رسانه ها تعداد کشته شدگان کمتر است. از کسانی که استوری های اینستاگرام خود را به مهمترین خبر روز فوتبال ایران تبدیل کرده اند!

در عصر مدرن ، یکی از الزامات مدرن است که یک ستاره باید در کنار خود یک مشاور رسانه داشته باشد یا حداقل کسی که آنها را در عنوان حفظ کند. اگر Midada از عطر توهین می کرد ، بلندتر از سوت زدن سوت می زد. حالا در یک پیراهن بلژیکی ، او در دیدار شانزدهم لیگ اروپا در خانه رم به مصاف اسپینازولا رسیده است ، جایی که پائولو فونسکا مجبور شد فرمول خودش را تغییر دهد.

غریب احمد گروژنی که از روسیه به بلژیک رفت ، سعی کرد خود را ثابت کند. این زمانی است که رسانه ها روی سایر بازیکنان تمرکز می کنند.

مهدی مهدویکیا ، زمانی که عضو باشگاه آلمانی هامبورگ بود ، گفت که حتی در حین تمرین ، رسانه ها فعالیت های بازیکن ژاپنی ناهیرو تاکارا از این کشور را تحت پوشش قرار می دادند و اتفاقات جزئی مربوط به او را پوشش می دادند. تنها.

این “تنهایی” شاید امروز با کمک رسانه های اجتماعی تا حدی حل شده است و برخی از بازیکنان به گروه های رسانه ای شخصی تبدیل شده اند ، اما اینگونه نیست. حداقل آنچه ما دیده ایم نشان می دهد که وی به حمایت رسانه ها احتیاج دارد. بازیکنان سرسخت و با استعدادی که سرسخت بودن یکی از ویژگی های بازی اوست ، او باید مشاوران رسانه ای حرفه ای و محلی و بین المللی داشته باشد. کسی که نبوغ خود را عمومی تر می کند و البته رابطه خود را با طرفداران گیتار تقویت می کند. آنگاه شاید جاده انگلیس برای فرزندان فلاح نرم و صاف تر باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا