اقتصادی

به کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از قطعی اینترنت بسته حمایتی ارائه شود

سلام آنلاین/ خوزستان نایب رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی گفت: باید بسته ها و تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از قطعی و قطعی اینترنت ارائه شود.

سید کریم حسینی در گفت وگو با سلام آنلاین، با اشاره به نفوذ آشکار اینترنت و فیلتر شدن برخی شبکه های اجتماعی و تاثیر این موارد بر فعالیت های تجاری، گفت: یکی از الزامات اصلی در این زمینه این است که روزی روزگاری زمانی که اینترنت قطع یا مختل می شد، صاحبان مشاغل در مکان های مجازی بسته کمکی دریافت می کردند.

وی افزود: برای جبران ضرر و زیان صاحبان مشاغل و کسب و کارها در فضای مجازی باید امکانات مناسبی فراهم شود تا بتوانند در برابر مشکلاتی که با آن مواجه هستند ادامه حیات دهند و در دو ماه گذشته تجربه شده اند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ارتباطات نیز قول داده است که بسته حمایتی برای جبران آسیب های ناشی از کسب و کار اینترنتی ایجاد کند که امیدواریم این بسته به دقت رصد و اجرایی شود.

حسینی گفت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از مردم کشور کسب و کار اینترنتی دارند و شغل و معیشت آنها بر این اساس است، باید وضعیت اینترنت راه اندازی شود و اینترنت ملی نیز راه اندازی شود.

وی گفت: “بهبود رسانه ملی و همچنین تریبون های محلی امری است که باید به طور کامل و سریع در دستور کار وزارت ارتباطات قرار گیرد زیرا این کانال ها در کشور پاسخگو نیستند.” و نیازهای مردم. و در اسرع وقت توسعه یابد.

وی گفت: «در صورت انجام اقدامات لازم برای بهبود وضعیت اینترنت ملی و همچنین می توان بسیاری از این انجمن های تجاری داخلی را در این شبکه های داخلی فعال کرد.» بدون وقفه اجرا می شود. “

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا