ورزشی

به نفع امباپه است که در پی اس جی بماند/عکس

به گزارش خبرگزاری اینلاین; پاری سن ژرمن روز شنبه در چارچوب هفته سی و یکم لیگ فرانسه در کلرمون میزبان این تیم است.
در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر احتمال تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن به گوش می رسید و اظهارات این بازیکن مبنی بر اینکه او چنین اقدامی را رد نمی کند، مدیر باشگاه را هوپ کرده است.
قرارداد این بازیکن فرانسوی با پاری سن ژرمن در پایان فصل به پایان می رسد و بسیاری معتقدند او فصل آینده برای رئال مادرید بازی خواهد کرد.
پوچتینو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی به خبرنگاران گفت: “می توانید وقتی کیلیان جلو آمد این سوال را بپرسید.” به عنوان یک مربی، بهترین ها را برای کیلیان و باشگاه می خواهم.

ماندن در PSG به نفع امباپه است / عکس
وی با اشاره به شرایط فعلی و مذاکرات مداوم با ستاره فرانسوی گفت: بهترین چیز برای باشگاه ماندن کیلیان در پارک دو پرنس است. این نیز بهترین رویداد برای کیلیان است. مذاکرات بین دو طرف ادامه دارد.»
این بازیکن آرژانتینی در پاسخ به سوالی درباره بی ثباتی نیمار گفت: من این سوال را دوست ندارم. پی اس جی نیمار را به دلیل کیفیت بازی او خرید و کیفیت این بازیکن مشخص است. او چندین بار مصدوم شد و تلاش زیادی کرد تا به حالت عادی برگردد. او باید مانند سایر بازیکنان داخل زمین باشد تا اعتماد به نفس خود را بازیابد. “زمان نشان خواهد داد.”

بیشتر بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا