بهره‌برداری از ۴ مجموعه ورزشی پایتخت

بهره‌برداری از ۴ مجموعه ورزشی پایتخت

مدیرعامل انجمن ورزش های استان تهران گفت: در سال 1400 69 مکان ورزشی تعطیل شد که هنوز فعال است به جز یکی دو مکان که مشکلات قانونی دارد و در حال اخذ مجوز کار هستیم .

به گزارش سلام آنلاین. مراسم عملیات ورزشی توحید، سرداران شهید، پردیس و بدر صبح امروز – دوشنبه 13 تیر 1403 – در صد و بیست و نهمین ستاد امید و افتخار با حضور حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش استان تهران مهدی صالحی برگزار شد. دومین شهردار منطقه خانواده شهید علی بیگی و مدیر گروه سازمان ورزش برگزار شد.

حسین اوجاقی، مدیرعامل سازمان ورزش استان تهران در ابتدای این مراسم گفت: تهران با امکانات ورزشی خود خدمات ویژه ورزشی ارائه می کند. سرانه ورزش در تهران پایین است و مردم ما به دلیل سبک زندگی از فعالیت بدنی ضعیف رنج می برند، بنابراین ترویج ورزش برای همه در این راستا و رفع این مشکل بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه سازمان ورزش از طریق برگزاری رویدادها و اماکن ورزشی در حدود 1000 مکان به مردم خدمات ارائه می دهد، تصریح کرد: سازمان های ورزشی مسئولیت سیاست گذاری و کنترل این 1000 مکان ورزشی در شهرستان را بر عهده دارند و باید خدمات ارزان قیمت ارائه شود. به مردم شهر بدین ترتیب.

اوجاقی ادامه داد: در سال 1400 و در آغاز دوره ششم مدیریت شهری، 69 مکان ورزشی تعطیل و خارج از چرخه خدمات رسانی بود، اما امروز در شرایطی هستیم که یکی دو پیچیدگی به دلیل مشکلات قانونی تعطیل شده است. در حال حاضر در حال صدور مجوز فعالیت آنها هستیم. کت و شلوار تعمیر شده می تواند تا 10 سال آینده بدون مشکل خدمت کند.

مدیرعامل تهران گفت: برای امسال 10 قسمت دیگر در نظر گرفته ایم. مجموعه های بزرگ و فرامنطقه ای مانند مجموعه 20 محلی مدرس، 10 مجموعه جانبازان محلی، 4 مجموعه محلی آرش میراسماعیلی و مجموعه های دیگری که مرمت خواهند شد.

وی گفت: نرخ مالیات و خدمات برای اماکن ورزشی تهران نیز حدود 40 درصد ارزان تر از ساختمان های دولتی است.

اوجاقی یادآور شد: سرانه فضاهای ورزشی تهران کمتر از استانداردهای جهانی است. استاندارد جهانی برای هر نفر 2.5 متر برای هر نفر است و این عدد در تهران کمتر از یک متر مربع است. باید از 200 به 250 درصد برای هر نفر افزایش یابد. البته در سطح این کشور هر نفر بیش از سه متر است و در واقع توزیع متعادل و عادلانه ای صورت نمی گیرد.

مدیرعامل سازمان ورزش استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: در تهران سلیقه مردم را در نظر گرفته ایم و ثبت مسابقات قهرمانی شهرستان توسط مردم مناطق مختلف نشان می دهد که در منطقه ای که مردم دوست دارند و بر این اساس است. از نقشه راه می توان برای ساخت اماکن ورزشی استفاده کرد.

اوجاقی در خارج از این مراسم نیز به خبرنگاران گفت: ساختمان ورزشی ما به سه سطح تقسیم می شود و علاوه بر آن به یک سری امکانات ورزشی خانواده محور به نام دهکده های ورزشی نیاز داریم که فراتر از این سه سطح خدمات ارائه دهند. برای ساخت این روستاها بصیرتی انجام داده ایم و بصیرتی برای بازسازی پارک آبی آزادگان در دستور کار است تا مطابق با استانداردهای جهانی باشد.

وی افزود: در خصوص روستاها با حمایت سازمان های املاک و مستغلات در حال ایجاد این هستیم که این ساختمان ها در اطراف و در بخش خصوصی باشد. ما امسال منتظر فاز صفر بحث در مورد این روستاها هستیم. در ادامه به بررسی مدل های مختلف طراحی شده در بحث این پارک آبی پرداختیم.

به گزارش سایت شهر، به گفته اوجاقی، به دلیل استفاده شهرداری از بخشی از زمین ساختمان ورزشی تختی در پروژه های شهید شوشتری و تختی، بسیاری از اماکن ورزشی سازمان ورزش با وزارت ورزش پاکسازی شده است. ایستگاه مترو.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا