عمومی

بهدادسلیمی! پای همه ما زیر وزنه‌هایی که زدی لرزید

من این خط را چهار سال پیش ، در شب دقیق درگذشت بهداد سلیمی در ریو نوشتم: “پاهای ما زیر وزن ضرب و شتم می لرزند. “همه ایرانیان می بینند که چگونه عدالت را دزدیدند.” در المپیک ریو آنجا بودم. هنگامی که سه داور چراغ سفید دادند ، شکر در قلب همه ایرانیان ذوب شد. هال بدون گفتن چیزی منفجر شد. خطایی گزارش شده است هیئت داوران که در همان زمان رقابت اعضای خود را تغییر می دهد! من متخصص وزنه برداری نیستم ، اما من وزن زیادی را در زندگی ام با وزن های زیادی دیده ام که اشتباه است ، اما قضات برای شکستن یک رکورد جهانی آنقدر سخت نمی گیرند – مثلاً اتفاقی که برای بنید افتاد. پاییز متفاوت است. این هیچ ارتباطی با مسائل فنی ندارد و در عین حال ، بسیاری می گویند اجازه نمی دهد که بغداد طلا بدست آورد.

چهار سال از آن شب وحشتناک نگذشته است که خود سالم این مطلب را در اینستاگرام خود منتشر کرد و گفت: “یک مقام کمیته ملی المپیک به من گفت که آین (رئیس فدراسیون جهانی) صحبت کرده است که آنها به من اجازه نمی دهند طلا بگیرم. “

اظهارات بغداد موجبات واکنش شدید شاهرخ شهنازی ، دبیرکل سابق کمیته ملی المپیک ، به سجاد انوشیروانی ، سرمربی تیم ملی را فراهم آورد و در این زمان آنها سخنان سلیمی را روشن کردند. حرف زدن و دست دادن. در مصاحبه با سلام آنلاین ، شاهرخ شهنازی اظهار داشت: برخی از آنها با علی مرادی رئیس جمهور فدرال سرسخت هستند. در مصاحبه با سلام آنلاین ، شاهرخ شهنازی این موضوع را روشن کرد: “تاماش آین مرد مؤثر است. در دنیای وزنه برداری بیش از سه دهه است. پیش از این نیز وی با فدراسیون ایران و به ویژه با علی علیرادراد ارتباط طولانی داشت. او فکر می کند که علیمودادی جایگزین اوتاس است یا حداقل فکر می کند که با او نیست. عده ای هستند که آریایی ها را تحریک می کنند. رئیس فدراسیون عراق یکی از آنهاست. او حتی در انتخابات فدرال ایران نامه ای پنهانی به وزیر ورزش نوشت و اظهار داشت که امیدوار است آقای مرادی رئیس جمهور فدراسیون ایران نباشد.

بنید گنجینه ملی است که توانست دومین مدال طلای خود را کسب کند. او گرفتار حوادثی بود که هیچ نقشی در آنها نداشت و فقط اشک های ریخته آن شب به خاطره ای تلخ از تاریخ ثبت شده تبدیل شدند. و به بیرون نگاه کنید تا ببینید آیا عملکرد وی اشتباه است یا خیر. آنها باید مجدداً بگویند که سلطان بداده در آن شب در ریو ، پای ما همه زیر وزنی که شما زدید ، مهم نیست که آنها اکنون و 4 سال چه می گویند و فرقی نمی کند که آنها قهرمانان ما را به راحتی نابود کنید. نکته مهم این است که ماه هرگز پشت ابرها نمی رود و سرانجام روز آشکار می شود.

251 251

دکمه بازگشت به بالا