تازه های کسب و کارعمومی

بهترین مدل های دمپایی روفرشی

دمپایی لونا یکی دیگر از تولیدات با کیفیت برند یزد نساج است که از طراحی فانتزی و بسیار شیکی برخوردار است. این کار دارای کیفیت بسیار خوبی در متریال و تولید بوده و علاوه بر زیبایی چشم نواز راحتی بی نظری نیز برای شما به ارمغان میاورد. زیره این کار از جنس ایربولینگ و دارای ضخامتی در حدود 3 سانتیمتر در قسمت پاشنه است و بسیار نرم و راحت میباشد. رویه این کار از جنس سیلیکونی با طرح برجسته است.

The best models of carpeted slippers

این دمپایی روفرشی زنانه توسط برند خوشنام ایرانی طراحی و تولید شده است. زیره این دمپایی روفرشی طرح فرش شیک از جنس ایربولینگ بوده و رویه آن از جنس PVC نرم معطف است که با گل های پارچه ای بسیار زیبا تزئین شده است.ضخامت زیره در قسمت پاشنه حدود 3 سانتی متر و بسیار نرم است و راحتی بی نظیری را برای شما به ارمغان می آورد.

این دمپایی شیک و زیبا توسط برند خوشنام و ایرانی buy textiles طراحی و تولید شده است. زیره این دمپایی از جنس PVC ژله ای و نسبتا ضخیم است. دارای زیره ای بسیار راحت و در حد طبی میباشد. رویه از جنس چرم مصنوعی درجه یک آستر دار و پارچه است. آستر داخلی رویه سبب جلوگیری از تعرق سطح پوست و راحتی بیشتر پوست میشود. رویه به صورت ضربدری بوده و برای هر نوع پنجه ای مناسب است.

دمپایی لونا یکی دیگر از تولیدات با کیفیت برند یزد نساج است که از طراحی فانتزی و بسیار شیکی برخوردار است. این کار دارای کیفیت بسیار خوبی در متریال و تولید بوده و علاوه بر زیبایی چشم نواز راحتی بی نظری نیز برای شما به ارمغان میاورد. زیره این کار از جنس ایربولینگ و دارای ضخامتی در حدود 3 سانتیمتر در قسمت پاشنه است و بسیار نرم و راحت میباشد. رویه این کار از جنس سیلیکونی با طرح برجسته است.

کالا وارداتی محصول کشور چین میباشد فری سایز است و تا سایز ۴۰ قابل استفاده می باشد کفی کاملا نرم مناسب سنگ و سرامیک و فرش تولید ۲۰۲۱ میباشد و جز جدیدترین پاپوش های روفرشی است

دمپایی روفرشی زنانه  مدل 4000-27 کد 1369 با ظاهری زیبا و پاخور بسیار شیک یکی دیگر از محصولات پرطرفدار  است. زیره این دمپای از جنس پلی اورتان PU و رویه آن از جنس چرم مصنوعی است.کف این صندل روفرشی زنانه از جنس چرم و فوم بوده و نرم و راحت است. زیره آن جهت جلوگیری از لیز خوردن بر روی سطوح لیز به صورت آجدار طراحی و تولید شده است. سایزبندی این محصول از 37 تا 40 است.

این دمپایی روفرشی لژدار زنانه دارای زیره ای به ضخامت 4 سانتیمتر از جنس ایربولینگ است. رویه از جنس PVC نرم و منعطف است که با گلهای پارچه ای مشکی بسیار زیبا تزئین شده است. این دمپایی شیک زنانه گزینه مناسبی برای استفاده روفرشی و مجلسی و همچنین استفاده روزمره در محیط های بیرونی میباشد.

دمپایی حوله ای شایسته مدل D560 توسط برند خوشنام ایرانی شایسته طراحی و تولید شده است. این دمپایی حوله ای که شما میتوانید حتی با حوله تن پوش یزدی ست کنید که این روفرشی در قسمت کف و رویه از جنس حوله ای و قسمت زیره از جنس PVC نرم است. پس از بیرون آمدن از حمام رطوبت کف پاها باعث سر خوردن و همچنین لکه شدن سطوح زیر پا میشود لذا استفاده از دمپایی حوله ای علاوه بر جلوگیری از سر خوردن روی سطوحی مثل سرامیک و سنگ و همچنین لکه نشدن کف، باعث شده تا آب پاها نیز سریع تر خشک شود. این محصول در محل اتصال قسمت حوله ای به زیره PVC کاملا توسط نوار پارچه ای لبه دوزی و با ظرافت چسبکاری شده است لذا نگران جدا شدن قسمت حوله ا ی از زیره نباشید. کف این دمپایی حوله ای آجدار میباشد و همین ویژگی از سر خوردن آن روی سطوح صاف جلوگیری میکند.

دمپایی روفرشی زنانه مدل 025-11 نگین کد 1373 دارای زیره ای لژدار به ارتفاع 4.5 سانتیمتر از جنس پی وی سی ایربولینگ است. زیره این محصول دارای مقاومت سایشی بالا و طول عمر زیادی است. در عین حال بسیار نرم و راحت میباشد. زیره لژدار این محصول باعث نمایش قد بلندتری از کاربر خواهد شد. رویه این صندل روفرشی زنانه از جنس پی وی وسی منعطف است که با پارچه مخمل کار شده بسیار شیک و چشمگیر تزیین شده است.

بهترین جنس دمپایی روفرشی مردانه

بهترین نوع دمپایی برای آقایان، دمپایی مردانه چرم است. جنس چرم، جنسی تنفس پذیر است، مانع از تعریق بیش از حد پا، ایجاد بوی نامطبوع یا لیز خوردن پا در دمپایی می‌شود و دوام آن هم عالی است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم به ویژه انواع دمپایی روفرشی را از میان محصولات چرمی انتخاب کنید که بسیار شیک و ماندگار هستند. گزینه دیگری که پیش رو دارید، دمپایی پلاستیکی است. از این نوع دمپایی نیز می‌توانید برای داخل منزل یا بیرون از آن استفاده کنید، البته به این شرط که جنس آن از پلاستیک مرغوب بوده، لیز یا سخت نباشد. از انواع دمپایی ابری نیز می‌توانید استفاده کنید، منتها مراقب باشید که این دمپایی‌ها برای سطوح لغزنده یا سطوح خیس مثل لبه استخر مناسب نیستند و امنیت زیادی ندارند.

زیباترین رنگ‌های دمپایی مردانه

بهترین کار این است که دمپایی مردانه را هم درست مثل کفش با استایل خود ست کنید. محبوب‌ترین رنگ‌ها برای دمپایی مردانه شامل رنگ‌های سرمه‌ای، طوسی، مشکی و قهوه‌ای هستند یا به صورت ترکیبی از این موارد مثل طوسی و سرمه‌ای، مشکی و سفید و … طراحی می‌شوند. شما می‌توانید رنگ غالب لباس‌های خود را در نظر بگیرید و رنگ دمپایی روفرشی خود را با آن ست کنید. برای مثال اگر ست لباس سبز تیره می‌پوشید، دمپایی شتری یا قهوه‎ای روشن می‌تواند استایلی زیبا را برایتان فراهم کند.

برندهای معروف تولید کننده دمپایی مردانه

در حال حاضر برندهای ایرانی و خارجی مطرحی در زمینه تولید انواع دمپایی مردانه فعالیت دارند. در میان برندهای داخلی انواع دمپایی مردانه نوین چرم و همچنین دمپایی مردانه چرم مشهد، جزو محصولات محبوب و بسیار با کیفیت برای آقایان به شمار می‌آیند که از چرم طبیعی تهیه شده‌اند. در میان برندهای خارجی نیز انواع دمپایی و صندل مردانه آدیداس adidas، نایکی Nike و … از محصولات بسیار شیک اما گران قیمت محسوب می‌شوند. اگر هم به دنبال محصولات ایرانی با کیفیت اما دارای قیمت پایین هستید، می‌توانید سراغ انواع دمپایی مردانه نیکتا در مدل‌های مختلفی مثل آرش و … را بگیرید یا انواع متنوع دمپایی مردانه شیما را خریداری کنید.

دکمه بازگشت به بالا