تازه های کسب و کارعمومی

بهترین مارک آب میوه گیری تک کاره

آبمیوه گیری یک دستگاه حرفه‌ایی و بسیار کاربردی است که از چرخه تولید برندهای معتبر متعددی عبور می‌کند. این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد تا از صد در صد خواص میوه‌ها بهره ببرید. اضافه کردن مواد نگهدارنده و قند اضافه به آبمیوه‌های بسته‌بندی‌شده، حجم زیادی از ویتامین و مواد مغذی آنها را می‌گیرد. به همین واسطه آبمیوه گیری‌های خانگی به‌سرعت مورد توجه قرار گرفتند و جایگاه ویژه‌ایی در دل خانه‌ها پیدا کردند.

راهنمای خرید آبمیوه گیری

در این راهنمای خرید بهترین آبمیوه گیری به معرفی بهترین مارک آبمیوه گیری و معرفی مدل‌های هر برند پرداخته‌ایم. تعمیرات ابمیوه گیری در صورت عدم توانایی در تعمیر، ممکن است نیاز به تعویض قطعات داشته باشد . آبمیوه گیری‌‌ها در دسته‌های مختلف و مدل‌های متنوعی عرضه می‌شوند و انتخاب و خرید مناسب‌ترین مدل، نیازمند توجه به چند فاکتور و درنظر گرفتن آنها در انتخاب و خرید  است. قبل از هر چیز بهتر است با مدل‌های مختلف آبمیوه گیری آشنا شوید:

آبمیوه گیری ها به‌طور کلی به ۲ دسته، شامل برقی و دستی تقسیم می‌شوند که مدل‌های برقی سرعت و کیفیت عملکرد بهتری دارند و در استفاده از آنها دست‌تان بازتر است. (در این مطلب به راهنمای خرید آب میوه گیری برقی می‌پردازیم) آبمیوه گیری‌های برقی نیز گونه‌های مختلفی دارند؛ مدل‌های تک کاره که قیمت ارزان‌تری دارند و مدل‌های چندکاره که امکانات بیشتر و پیشرفته‌تری از جمله آسیاب و مخلوط کن در اختیارتان قرار می‌دهند. گام بعدی در انتخاب بهترین آبمیوه گیری «در نظر گرفتن مشخصات اصلی دستگاه» است:

  • ظرفیت مخزن (یا مخازن)
  • توان مصرفی
  • جنس تیغه
  • سرعت
  • جنس بدنه
  • سایز دهانه

بهترین مارک آبمیوه گیری کدام است؟

هر یک از موارد این لیست، نشان‌دهنده قدرت، سرعت و به‌طور کلی کیفیت عملکرد آب میوه گیری هستند. اما قبل از آن بهتر است با بهترین مارک آبمیوه گیری آشنا شوید. (در ادامه به هر یک از فاکتورهای مزبور به‌طور دقیق می‌پردازیم) . آبمیوه گیری از جمله محصولات محبوب و پرفروش است و به همین واسطه از چرخه تولید برندهای متعددی عبور می‌کند که هر کدام ویژگی‌های متفاوتی دارند و تا حد زیادی سطح کیفی آبمیوه گیری را اثبات می‌کنند.

  • پاناسونیک (Panasonic)
  • فیلیپس (Philips)
  • براون (Braun)
  • کنوود (Kenwood)
  • گوسونیک (gosonic)
  • فلر (Feller)
  • بوش (Bosch)

این ۷ مارک در لیست پرفروش ترین آبمیوه گیری‌ها، بیشترین سهم را دارند و از تنوع کالایی بسیار زیادی بهره می‌برند. نام این برندها ضامن کیفیت آبمیوه گیری است و آب میوه گیری‌هایی که از چرخه تولید این شرکت‌ها عبور می‌کنند، کیفیت مطلوب و طول عمر زیادی خواهند داشت.

راهنمای خرید بهترین آبمیوه گیری پاناسونیک

برند ژاپنی پاناسونیک تجربه زیادی در بازار آب میوه گیری دارد و مدل‌های متنوع بسیار با کیفیتی در سطوح کیفی و بازه‌های قیمتی مختلف عرضه می‌کند. آبمیوه گیری پاناسونیک MJ-DJ31 یک آبمیوه گیری با کیفیت و درجه یک از برند معتبر پاناسونیک است که در دسته دستگاه‌های سه کاره قرار می‌گیرد. مخزن آسیاب آبمیوه گیری پاناسونیک DJ31 گنجایشی معادل ۱.۵ لیتر دارد که یک محصول پرظرفیت و مناسب برای مصارف خانگی محسوب می‌شود. پاناسونیک در این محصول از مخزن تفاله نیز بهره برده که ظرفیت آن ۲ لیتر است.

مخلوط کن استفاده شده در این آب میوه گیری با کیفیت ۱.۵ لیتر، ظرفیت دارد. مخزن آسیاب دیگر ویژگی آبمیوه گیری پاناسونیک DJ 31 است. تیغه استفاده شده در این محصول از جنس استیل ضد زنگ است. پاناسونیک برای طراحی بدنه آبمیوه گیری DJ-31 از استیل و پلاستیک استفاده کرده است و کیفیت مرغوب و وزن بسیار مناسبی دارد. جنس مخلوط کن این آب میوه گیری نیز «پلاستیک»‌ است. آبمیوه گیری پاناسونیک MJ-DJ01 یکی دیگر از آبمیوه گیری‌های تک کاره پاناسونیک است که مانند مورد قبلی ۱.۵ لیتر، گنجایش دارد. دستگاه DJ01 به‌واسطه قیمت بسیار مناسبی که دارد، یکی از پرفروش‌ترین آبمیوه گیری‌های پاناسونیک به‌شمار می‌آيد.

جنس تیغه و بدنه این آبمیوه گیری «استیل ضد زنگ» است. سیستم ضد چکه، دیگر ویژگی کاربردی آبمیوه گیری پاناسونیک DJ 01 است. مخزن تفاله این محصول ۲ لیتر، گنجایش دارد. آبمیوه گیری پاناسونیک MJ-SJ01 یک آبمیوه گیری تک کاره خوش‌ساخت و خوش‌قیمت است که بدنه‌ایی از جنس پلاستیک و تیغه‌ایی از جنس استیل ضد زنگ دارد. توان مصرفی این آبمیوه گیری ۸۰۰ وات است و در دسته محصولات قدرتمند این برند قرار می‌گیرد. ظرفیت آبمیوه گیری پاناسونیک SJ01 معادل ۱.۵ لیتر است و دهانه ورودی آن ۷۵ میلی‌متر، قطر دارد.

آبمیوه گیری پاناسونیک MJ-M176 اگر به دنبال یک آبمیوه گیری فوق‌العاده حرفه‌ایی و با کیفیت هستید، مدل M176 پاناسونیک بهترین پیشنهاد برای شما است. آبمیوه گیری پاناسونیک M176 یک دستگاه ۳ کاره است که از مخزن آسیاب و مخلوط کن بهره می‌برد. مخلوط کن این آبمیوه گیری از جنس شیشه است و ۱ لیتر، گنجایش دارد و نیز از سیستم ضد چکه بهره می‌برد و بدنه‌ایی از جنس پلاستیک دارد. جنس تیغه آب میوه گیری پاناسونیک M176 استیل ضد زنگ است.

راهنمای خرید بهترین آبمیوه گیری براون

مخزن استفاده‌شده در این آبمیوه گیری تک کاره ۱.۲۵ لیتر، گنجایش دارد و برای ساخت بدنه آن از ترکیب استیل و پلاستیک استفاده شده است. برای انجام تعمیر آبمیوه گیری پارس خزر بهتر است از تعمیرکاران ماهر و متخصص استفاده کنید . فیلیپس نیز تنوع کالایی بسیار زیادی دارد و در بازه‌های قیمتی مختلف، آب میوه گیری با کیفیت تولید می‌کند. یکی دیگر از مدل‌های با کیفیت در لیست پرفروش‌ترین آبمیوه گیری‌های فیلیپس است که از توان مصرفی ۱۲۰۰ وات بهره می‌برد. تیغه این آب میوه گیری از جنس استیل ضد زنگ و برای طراحی بدنه آن از ترکیب استیل و پلاستیک استفاده شده است.

J700 یکی از قدرتمندترین آب میوه گیری‌های براون به‌شمار می‌آيد و از توان مصرفی ۱۰۰۰ وات بهره می‌برند. سرعت دستگاه را می‌توانید در ۲ حالت تنظیم کنید. تیغه آبمیوه گیری براون J700 از جنس استیل ضد زنگ است و مخزن تفاله آن، ۲ لیتر گنجایش دارد. سایز دهانه دستگاه نیز ۷.۵ سانتی متر است.  آبمیوه گیری براون J300 یکی دیگر از محصولات خوش‌ساخت براون است که مانند مدل J300 در دسته آبمیوه گیری‌های تک کاره قرار می‌گیرد و  یکی از خوش‌قمیت‌ترین محصولات این برند نیز به‌شمار می‌آيد.

قدرت این دستگاه ۸۰۰ وات است و از تیغه‌ایی استیلی بهره می‌برد. جنس بدنه آب میوه گیری براون J300 «پلاستیک» است. طول سیم برق این محصول ۱ متر است. آبمیوه گیری براون J500 سطح کیفی مشابهی با دو مدل قبلی دارد و اختلاف قیمت بسیار زیادی نیز ندارند. مخزن آبمیوه گیری و تفاله این دستگاه به‌ترتیب ۱.۲۵ و ۲ لیتر است. تیغه آب میوه گیری J500 از جنس استیل و بدنه آن ترکیبی از پلاستیک و استیل است. قدرت این آبمیوه گیری معادل ۹۰۰ وات است.

راهنمای خرید بهترین آب میوه گیری کنوود

کنوود (Kenwood) ابتدا در انگلیس تاسیس شد و سال‌ها بعد توسط شرکت ایتالیایی دلونگی خریداری شد و اکنون زیر مجموعه این شرکت است. امروزه کنوود در بسیار از زمینه‌ها از دلونگی اعتبار بیشتری دارد. آب میوه گیری از جمله محصولات پرفروش این برند به‌شمار می‌آيد. آبمیوه گیری های کنوود طراحی زیبا و عملکرد حرفه‌ای بسیار قدرتمندی دارند.

JEP02 یکی از بهترین آبمیوه گیری‌های کنوود است که ۸۵۰ میلی‌لیتر، گنجایش دارد و با بدنه‌ایی از جنس پلاستیک ساخته شده است. این آب میوه گیری تک کاره دارای توان مصرفی ۸۰۰ وات و تیغه آن از جنس استیل ضد زنگ است. آبمیوه گیری کنوود JE680 آبمیوه تک کاره JE680 یکی دیگر از بهترین آبمیوه گیری‌های کنوود است که مجهز به یک مخزن آبمیوه گیری ۱.۲۵ لیتری و یک مخزن تفاله ۲ لیتری است. قدرت این آب میوه گیری معادل ۷۰۰ وات است و تیغه و بدنه آن به‌ترتیب از جنس استیل ضد زنگ و پلاستیک هستند.

راهنمای خرید بهترین آبمیوه گیری بوش

شرکت آلمانی بوش (Bosch) یکی دیگر از بهترین مارک‌های آبمیوه گیری است. این برند در لیست پرفروش‌ترین آب میوه گیری‌های بازار، سهم بسیار زیادی دارد. آبمیوه گیری بوش MES3500 به‌عنوان یکی از بهترین آبمیوه گیری‌های بوش از طراحی زیبا و قدرت مناسبی بهره می‌برد. توان مصرفی این آب میوه گیری ۱۰۰۰ وات است. بوش در آبمیوه گیری MES3500 از یک مخزن ۱.۲۵ لیتری و برای جمع‌آوری تفاله‌ها از مخزنی ۲ لیتری استفاده کرده است. سایز دهانه این دستگاه ۷.۳ سانتی‌متر است.

تیغه این آب میوه گیری قدرتمند از جنس استیل ضد زنگ و بدنه آن با ترکیبی از جنس استیل و پلاستیک ساخته شده است. طول سیم برق این دستگاه ۱ متر است. تعمیر آبمیوه گیری ناسیونال باید با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت انجام شود تا عمر مفید دستگاه افزایش یابد . آبمیوه گیری بوش MES4010 یکی دیگر از آب میوه‌گیری‌های درجه یک برند معتبر بوش است که برای ساخت آن از پلاستیک فشرده استفاده شده است و طراحی بسیار زیبایی دارد. گنجایش این آبمیوه گیری با کیفیت معادل ۱.۵ لیتر است که برای مصارف خانگی کارآمد خواهد بود. مخزن تفاله این محصول، ۳ لیتری است.

سرعت آبمیوه گیری تک کاره بوش MES4010 در ۳ حالت مختلف، قابل تنظیم است و سایز دهانه آن ۸.۴ سانتی متر است. توان مصرفی این آبمیوه گیری، ۱۲۰۰ وات است. آبمیوه گیری بوش MES4000 نیز در لیست بهترین آبمیوه گیری‌های بوش قرار دارد. این محصول ۱.۲۵ لیتر، گنجایش دارد و در دسته آب میوه گیری‌های تک کاره قرار می‌گیرد. توان مصرفی این آب میوه گیری، ۱۰۰۰ وات و مجهز به یک مخزن تفاله ۳ لیتری است. جنس تیغه این محصول سرامیک و جنس بدنه آن پلاستیک است. آب میوه گیری بوش MES4000 از سیستم ضد چکه بهره می‌برد و قابلیت تنظیم ۲ سرعته نیز دارد. سایز دهانه این آبمیوه گیری ۸.۴ سانتی متر است.

راهنمای خرید بهترین آب میوه گیری فلر

فلر (Feller) دیگر برند آلمانی موفق در بازار آبمیوه گیری است و مدل‌های با کیفیت متعددی را روانه بازار می‌کند. گنجایش مخزن این آب میوه گیری ۸۰۰ میلی لیتر است و بدنه‌ایی از جنس پلاستیک دارد. قدرت این میوه گیری ۶۰۰ وات است و از سیستم ضد چکه بهره نمی‌برد. تیغه آب میوه گیری فلر PJ620 از جنس استیل ضد زنگ و سایز دهانه ورودی آن ۷.۵ سانتی متر است. همچنین طول سیم برق این محصول، ۱ متر است. آبمیوه گیری فلر مدل PJ1000 نیز مانند مدل قبلی در دسته آب میوه گیری‌های تک کاره مارک فلر قرار می‌گیرد و بدنه آن ترکیبی از جنس استیل ضد زنگ و پلاستیک است.

این آبمیوه گیری مجهز به یک مخزن ۱.۲۵ لیتری است و مخزن تفاله آن ۲ لیتر، گنجایش دارد. آبمیوه گیری فلر PJ1000 از قابلیت تنظیم سرعت ۵ حالته بهره می‌برد. تیغه به‌کار رفته در این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ است و سایز دهانه آن ۱۰ سانتی متر است .توان مصرفی دستگاه PJ1000 معادل ۱۰۰۰ وات است. آبمیوه گیری فلر مدل PJB 82 اگر قصد خرید یک آبمیوه گیری ۴ کاره با کیفیت از مارک فلر را دارید، مدل PJB پیشنهادی مناسب برای شما است. این آب میوه گیری با بدنه‌ایی استیلی ساخته شده است و کیفیت و وزن مطلوبی دارد.

راهنمای خرید بهترین آب میوه گیری گوسونیک

گوسونیک (Gosonic) یک شرکت از کشور ترکیه است که لوازم آشپزخانه و پخت و پز متنوعی عرضه می‌کند و آب میوه گیری از جمله محصولات پرفروش این مارک به‌شمار می‌آید. آبمیوه گیری گوسونیک GSJ-726 آبمیوه گیری ۸۰۰ وات GSJ-726 یک محصول پرفروش از برند گوسونیک است که قیمت بسیار مناسبی دارد و نیز عملکرد مطلوبی ارائه می‌دهد. مخزن تفاله و مخلوط کن آب میوه گیری فلر PJB 82 به‌ترتیب ۲ و ۱.۵ لیتر است و مخزن آب میوه آن، ۱ لیتر، ظرفیت دارد. تیغه استیلی، سیستم ضد چکه و موتور ۸۰۰ واتی، سایر مشخصات این آب میوه گیری هستند.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا