تازه های کسب و کارعمومی

بهترین تبلت های قلم دار بازار

تبلت‌ها وسیله همه کاره‌ای هستند که برای کارهای متفاوتی در هر محیطی می‌توانند استفاده شوند. چه در حال چک کردن ایمیل، مدیریت امور مالی، آزمایش مهارت‌های هنری خود باشید یا به طور معمولی در حال مرور یوتیوب و تماشای ویدیو باشید یک تبلت می‌تواند همه این کارها را انجام دهد. تبلت‌های قلم‌دار علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده به شما امکان طراحی، نوت برداری و سایر موارد را نیز می‌دهند. در لیستی که پیش رو برایتان تهیه کرده‌ایم به معرفی بهترین تبلت های قلم دار موجود در بازار پرداختیم. در این لیست با هر بودجه‌ای می‌توانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

معرفی بهترین تبلت های قلم دار

تمامی تبلت‌های قرار گرفته در لیست زیر از قلم پشتیبانی می‌کنند. توجه به این نکته ضروری است که اکثر این تبلت‌ها از قلم پشتیبانی می‌کنند؛ اما قلم به همراه ندارند و باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید. در صورتی که تبلت به همراه خود قلم نیز داشته باشد.

تبلت قلم دار ارزان چی بخریم؟

تبلت‌هایی که در ادامه معرفی می کنیم در دسته بندی بهترین تبلت های قلم دار ارزان قرار دارند و اگر قصد خرید تبلت قلم دار برای تدریس و یا تبلت قلم دار دانشجویی را دارید می توانند گزینه های خوبی برای خرید باشند.

لیست بهترین تبلت قلم دار و پرفروش بازار ایران

مدل‌هایی که در ادامه این لیست قرار گرفته‌اند بازه‌های قیمتی مختلفی دارند و قیمت آن‌ها نسبت به مدل‌های دانشجویی و تدریس بیشتر است.

سرفیس پرو 8 مجهز به تراشه Core i5 مدل 1135G7 شده و از توانایی مناسبی در اجرای برنامه‌ها برخوردار است. تبلت سرفیس 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد و از 8 گیگابایت رم نیز برخوردار شده است. از پورت‌های متنوع لپ تاپ سرفیس می‌توان درگاه USB Type-C با پشتیبانی از Thunderbolt و جک 3.5 میلی‌متری صدا را نام برد. باتری این محصول 50 وات ساعت ظرفیت دارد و طبق ادعای سرفیس باتری آن می‌تواند تا 16 ساعت شارژدهی دستگاه را تامین کند.

 

میت پد 11 مدل 2023 جدیدترین تبلت قلم دار هواوی محسوب می‌شود. ابعاد این تبلت برابر با 253.7 در 165.3 در 7.2 میلی‌متر است و وزن آن نیز به 480 گرم می‌رسد. صفحه‌نمایش این محصول اندازه‌ای برابر با 11 اینچ دارد و پنل آن از نوع TFT در نظر گرفته شده است. نرخ تازه سازی تبلت هواوی به 120 هرتز می‌رسد و بدون احساس لگ و کندی به راحتی از این محصول برای انجام امور مختلف استفاده کنید. پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ، پشتیبانی از گستره رنگی P3 و رزولوشن 2560 در 1600 از دیگر قابلیت‌های صفحه‌نمایش این محصول است.

تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 جزو سخت افزار قدرتمند این تبلت محسوب می‌شود که از پس اجرای برنامه‌ها و بازی‌های مورد علاقه‌تان به راحتی بر می‌آید. این محصول امکان اضافه کردن کارت حافظه جانبی را نیز دارد و می‌توانید در صورت نیاز از کارت حافظه microSDXC استفاده کنید. صفحه نمایش این تبلت 11 اینچ از نوع TFT LCD است که توسط گوریلا گلس 5 از آن در برابر خط و خش و ضربه محافظت می‌شود. باتری 8000 میلی‌آمپر ساعتی این محصول مجهز به فناوری شارژ سریع 45 وات شده که طبق ادعای سامسونگ در 80 دقیقه کامل شارژ می‌شود.

جمع‌بندی

در این مقاله در جواب به این سوال که تبلت قلم دار چی بخرم مدل‌های زیادی از برندهای مختلف را به شما معرفی کردیم. تمامی مدل‌های فوق از قلم پشتیبانی می‌کنند؛ اما برخی از آن‌ها داخل جعبه قلم ندارند و در صورت نیاز باید آن را جداگانه خریداری کنید. در لیست بهترین تبلت های قلم دار موجود در بازار که تهیه کردیم تبلت‌های مختلفی با قیمت‌های متفاوت وجود دارند که با هر بودجه می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب مناسبی داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا