بین الملل

بنی طبا: به خاطر قول کارگری به تمرین برمی گردیم/ حریف غلامی برای تمرین 20 کیلو از او سبک تر بود!

در گفتگو با آنا؛

بنی طبا: با قول کارگری، حریف غلامی که 20 کیلوگرم از او سبکتر است، به تمرینات باز خواهیم گشت.

ملی پوش پاراجودو گفت: همه انتقادات ما فنی بود اما پاسخی داده نشد و کادر فنی به مشکلات ما توجهی نکرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، جلسه کمیته انضباطی قرار است در حاشیه تیم ملی چتربازی با حضور سه ملی پوش و نمایندگان وزارت ورزش و کمیته بازی های پارالمپیک در فدراسیون برگزار شود نابینایان و نابینایان دیروز لغو شدند.

میثم بنی طبع در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا گفت: جلسه کمیته انضباطی که قرار بود غیرقانونی باشد، روز گذشته توسط وزارت ورزش لغو شد. دیروز به دعوت کمیته ملی پارالمپیک و کارگری با او صحبت کردیم. موضع ما در خصوص مسائل کادر فنی حل نشده و پابرجاست. کارگری مدیری دلسوز و آگاه است. او با صحبت هایی که با ما داشت از ما خواست که به اردو بپیوندیم و به اختلافی که نه خودمان بلکه خود فدراسیون بود، پایان دهیم. کارگری قول داد بعد از حضور ما در اردو مشکل را حل کند.

وی افزود: انتقاداتی به کادر فنی داریم. همه درخواست ها و انتقادات ما فنی بود اما به هیچ وجه پاسخ داده نشد. کادر فنی آقایان یوسف زاده و امینی به مشکل ما توجهی نکردند. موضوع را با رئیس فدراسیون در میان گذاشتیم و او به ما قول داد که حاج یوسف زاده و کادر فنی او تعویض شوند.

وی گفت: مظلومی ابتدا به ما قول داده بود که حاج یوسف زاده را برکنار کند اما بعد متوجه شدیم که می خواهند حاج یوسف زاده مربیگری کند و امینی مربیگری کند. مشکل ما کادر فنی و اجرای آنهاست. وقتی یک ورزشکار با یکی از اعضای کادر فنی مشکل دارد، اگر در قرارداد مربی و فدراسیون عنوان مربی یا مربی درج شود، برای او چه فرقی می کند؟ آنچه در عمل اتفاق می افتد مهم است. این مشکل مضحک است، این مشکل با سوء مدیریت مطرح می شود و هر چه به بازی های پارالمپیک نزدیک می شویم این حواشی بیشتر می شود.

بنی طبع در مورد اردوی تیم ملی گفت: من و نوری به اردویی دعوت نشدیم که آنها می خواهند این کار را انجام دهند. این اردو به شکلی ویژه برای اعتراض غلامی غلامی روز قبل از اردو برگزار شد. اعتراض او این بود که دو نفر از حریفان تمرینی طناب او را پاره کرده بودند! یکی از این حریفان بیست کیلوگرم بیشتر از غلامی بود و حدود ده سانتی متر از او کوتاهتر بود. غلامی همچنین مدعی شد که نمی تواند با این حریفان خود را برای دیدار با قهرمان جهان آماده کند. گفتند در اسلامشهر اردو زده بودیم که کارخانه مهمان در آنجا بود. مهن خیلی خوبه بستنی هم خوبه ولی مشکل از بردگی حریفش هست. حاج یوسف زاده در تمرین حریف محدودیت هایی دارد. کارگری در هر شرایطی از ما می خواهد به اردو برویم و قول می دهد تا قبل از پارالمپیک مشکلات ما حل شود. ما فقط با احترام کارگری قبول داریم و مطمئنیم که به قولش عمل خواهد کرد.

دکمه بازگشت به بالا