عمومی

بلایی که سر استقلال و پرسپولیس می‌آید

مدیران استقلال و پرسپولیس چاره‌ای ندارند جز اینکه آرام شوند و به هواداران بگویند که نگران این نباشند که برانکو و شفر مجبور به پرداخت شوند ، اما باور کنید که عمق فاجعه می تواند آینده مالی هر دو باشگاه را خراب کند. این همان چیزی است که احمد سعادتمند در استقلال و رسول پناه در پرسپولیس می دانست. هنگامی که برای اولین بار کف را کف می کنید ، دیوارهای شیبدار افزایش می یابد. بنابراین آنچه امروز اتفاق می افتد آینده را تحت تأثیر قرار می دهد.

لطفا کمی برگردید روزی که برانکو و شفر پرسپولیس و استقلال را ترک کردند. به گفته اعراب ، که در آن زمان مدیرعامل حق رای نقره برانکو بودند ، آماده بود ، به گفته فتحی در استقلال ، آنها یک قرآن واحد به شفر ندادند! تصور کنید در صورت توافق در آن روز چه اتفاقی می افتد؟ حداقل آنها مجبور نیستند فردا بیش از 25 یورو و دلار بپردازند. حال ، عواقب این عدم تحرک چیست؟

پس گرفتن انتقال پیام واضحی دارد. پیام اول این است که شما باید به طلبکاران خارجی خود بپردازید. یعنی اگر قبلاً این کار را کرده بودید ، اکنون این کار را می کردید. دومین؛ حالا با این رای شما به بازیکنان خود این قدرت را داده اید که شماره قرارداد خود را افزایش دهند. به چه شکلی؟ حالا استقلال و پرسپولیس لحن را تنظیم کرده اند. “چه مشکلی برای هر یک از آنها ، حتی بازیکنان صندلی وجود دارد؟” ما خیلی پیر هستیم تا حقوق خود را بدست آوریم. “ما می خواهیم به جایی برویم که حداقل به خاطر پول ، ما روز و شب باشگاه را نکشیم.” این به ابعادی از دست رفتن اعتبار استاگال و لباس پلیس تبدیل می شود. حال اگر بازیکن بخواهد در میانه باشد ، با دانستن اینکه باشگاه نمی تواند بدست بیاورد ، بازیکن باشگاه باید با هر ساز دیگری رقص کند. اگر او دو میلیارد می خواست ، 4 میلیارد می گفت. باشگاه چاره ای ندارد و از چشم حرف می زند! با این حال ، او باید هواداران را برای از دست دادن آن بازیکن پاسخگو باشد. در وسط او ممکن است بخواهد بازیکن را مقابل هواداران قرار دهد ، در این صورت در پایان خودش را از دست می دهد. مگر اینکه واقعاً بخواهد زمین را به کودکانی بدهد که علی رغم فشار هواداران ، مشکل و غیرممکن به نظر می رسند.

با این حساب ، عواقب عدم توافق با افراد خارجی را تصور کنید. هزینه نگه داشتن بازیکنان دو برابر شد و این وضعیت مالی آینده باشگاه را بدتر کرد. تابستان گذشته اتفاقی افتاد ، حداقل در پرسپولیس و استقلال ، و تاثیر آن را در گنجینه هر دو باشگاه می بینید.

به طور کلی ، با این وجود مشکلی وجود ندارد …. هواداران هردو باشگاه را پرداخت می کنند. دیگر نیازی به ناامیدی و استرس برای مدیران گذشته و حال نیست. هواداران بیش از حد هزینه اشتباهات مدیریتی خود را پرداخت می کنند.

252 252

دکمه بازگشت به بالا