اجتماعی

بشیری: توصیه های متخصصین در مورد کرونا باید مورد توجه باشد

نماینده مردم پاکدشت در شورای اسلامی با تاکید بر تداوم اجرای پروتکل بهداشتی مرتبط با کرونا، گفت: همه باید توصیه ها و نظرات کارشناسان این حوزه را مدنظر قرار دهیم چرا که اگر بخواهیم نادیده بگیریم. هزینه های مالی و معیشتی زیادی خواهد داشت، ما به آنچه که برای جامعه مشکل ایجاد می کند، رسیدگی می کنیم.

فرهاد بشیری در گفت وگو با سلام آنلاین، اظهار کرد: باید به همه مسائل و توصیه هایی که در هر زمینه ای از جمله کرونا و حتی بارندگی های اخیر می شود توجه کنیم. باید توجه کنیم.

وی با بیان اینکه باید همیشه در زندگی خود به دوردست ها نگاه کنیم و مشکلات را با دقت و دقت دنبال کنیم، خاطرنشان کرد: تجربه گذشته نشان می دهد که در جایی که کمبود داریم، آسیب هایی هم داریم، بعدها برای ما جدی شد. غفلت به ما آسیب می زند. به عنوان مثال در رابطه با بارندگی های اخیر تقریبا 90 درصد خسارت ناشی از سهل انگاری است.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم هشدار داد: با توجه به 19 بیماری و بیماری که دنیا با آن دست و پنجه نرم می کند و کشور ما نیز با این مشکل مواجه است، مردم متحمل خسارات جانی و بودجه ای جدی شده اند. از دست دادن عزیزان زیادی در این مدت، پس همه ما باید به توصیه ها و توصیه های متخصصان در این زمینه توجه کنیم، زیرا اگر بخواهیم نادیده بگیریم، هزینه و جان زیادی را برای این سهل انگاری خرج خواهیم کرد. برای جامعه هم مشکل ایجاد کند.

بشیری با بیان اینکه این یک ننگ است که به دلیل سهل انگاری های جبران ناپذیر باعث خسارات جانی و مالی شده است، گفت: مردم ما افتخار و احترام هستند، ما معتقدیم مردم ما کشوری متمدن و روشن هستند. تاریخ بسیار باشکوه است، بنابراین پیشنهاد من این است که در این روزگار، همه ما باید به مسائل و توصیه‌هایی در همه زمینه‌ها از جمله مسائل بهداشتی مرتبط با بیماری‌های قلبی، رانندگی و حتی بارندگی‌های اخیر توجه کنیم تا به خسارات زیادی وارد شد. .

وی در پایان تاکید کرد: در مورد کرونا هم همین‌طور است، اگر توصیه‌ها را عمیق‌تر کنیم و به هر لایحه‌ای برای مقابله با کرونا توجه کنیم، عزیزان زیادی را از دست نمی‌دهیم و ضرر اقتصادی از بین نمی‌رود. علت به کشور است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا