استان ها

بسیج تنها راه خروج کشورهای اسلامی از بحران است

سلام آنلاین/ فارس شهردار فارس تاکید کرد که تحرک و الگوهای مشابه تنها راه برون رفت از بحران داعش است.

دکتر محمدهادی ایمانیه در مراسم «حماسه اقتدار» ارسنجان به مناسبت هفته بسیج گفت: شهدا جان گرانقدر خود را فدا کرده اند تا آرامش، آسایش و آسایش ما تامین شود.

به گزارش سلام آنلاین، به نقل از ایمانیه، بسیج شجره طیبه ای است که امام راحل خلق کرده است، افزود: به لطف مردم. بسیج و فعالیت های بسیجیان.

ایمانیه گفت: اگر کشورهای همسایه مانند عراق، سوریه و یمن از دست استعمار و داعش رهایی یافتند، این به دلیل ایجاد نیروهایی مانند جنبش مردمی است که برای ایجاد و فعالیت خود از بسیج الگو گرفته است.

یکی از نمایندگان ارشد دولت در استان فارس با ادعای اینکه بسیج ارتش وفادار خداست، گفت: نیروهای بسیجی باید قدردان و شکر خدا باشند.

ایمانیه یادآور شد: در ماه‌های اخیر بحران کرونا که روزانه 700 نفر جان خود را از دست می‌دهد، بدترین شرایط را برای هموطنان ایجاد کرده است، بسیج، همه نیروهای سپاه و نیروی انتظامی شاهد ایجاد پایگاه‌های گسترده واکسیناسیون در کشور بوده‌اند. فعالیت هایی که کشور را به نمونه بارز مدیریت و واکسیناسیون بیماری های قلبی عروقی تبدیل می کند.

شهردار فارس با بیان اینکه ورود بسیج به عرصه سازندگی از اقدامات مدنظر مقام معظم رهبری بود، گفت: اقداماتی مبنی بر محرومیت زدایی بسیج سازندگی در حال اجراست. جنبش موبایل در علم و فناوری به زودی نتایج خود را نشان خواهد داد.

وی با بسیجی دانستن تمامی 86 میلیون ایرانی، گفت: برخی از ایرانیان نام خود را بسیجی ثبت کرده اند و برخی دیگر نام خود را ثبت نکرده اند، اما تلاش و سبک زندگی بسیجیان باعث شده کشور ما به قله های عظمت رسیده است.

شهردار فارس با اشاره به انتخاب «بسیج جزئی از زندگی مردم ایران»، شعار امسال هفته بسیج، گفت: این نهاد و تفکر بسیجی عامل اقتدار امنیتی و کشور است. “

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا