علمی و پزشکی

بروز علائم جدید در مبتلایان به کرونا در تهران

اطلاعات Aftab:

علیرضا زالی ، فرمانده قرارگاه ولسوالی باکرونا در سطح شهر تهران گفت: “در 24 ساعت گذشته 261 بیمار در بخش جدید بستری شده اند. یک مورد جدید کرونا نیز 1.5 برابر افزایش یافته است.” درصد نسبت به روز قبل. “

وی همچنین از بستری شدن 73 بیمار در بخش مراقبت های ویژه و از بین بردن 243 بیمار از مرکز درمانی تهران خبر داد و افزود: با روز قبل قابل مقایسه نیست. پیش بینی می شود که در طول تعطیلات تعداد مشتری ها کاهش یابد.

فرمانده قرارگاه تهران گفت: مهمترین چیز اختلاف علائم بالینی برای مددجویان در بخش های بهداشت و پزشکی است. علاوه بر علائم مداوم سرفه ، تنگی نفس ، لرز و مشکلات تنفسی ، علائم جدیدی مانند مشکلات گوارشی نیز دیده می شود.

وی افزود: در بین سالمندان نیز علائمی از قبیل خواب آلودگی ، احساس ضعف و خستگی ، نوسانات خلقی و کاهش تمرکز وجود دارد که این از علائم بیماری عروق کرونا است.

زالی گفت: “همانطور که بارها و بارها گفته شده است ، کورونا یک بیماری با هزار چهره است و ممکن است علائم متفاوتی داشته باشد.”

فرمانده قرارگاه تهران گفت: “کسی که به سمت ما آمد و تصور می شد که مشکل وی با همه گیری مشترک سازگار است ، باید تحقیقات لازم انجام شود.”

دکمه بازگشت به بالا