عمومی

برنامه‌های جوانی جمعیت در استان بوشهر جدی‌تر دنبال شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین اسکندر پاسالا عصر پنجشنبه در دومین نشست کمیته کارشناسان ناباروری که با هدف رسیدگی به چالش ها، روش های درمانی و عوارض و در راستای حمایت خانواده ها و جوانان مردم تحت عنوان “انجیل” “محل اقامت خانواده» جمعیت را عنصری در نوع دیکتاتوری دانست و گفت: با مصلحت و مصلحت موجه و منطقی می ایستد و به مردم خدمت می کند.

مدیرکل بوشهر با تاکید بر اینکه همه خدمات و خدمات اجتماعی و فرهنگی به مردم باید در راستای رضایت، تفاهم و هدف گذاری پایدار انجام شود، افزود: اقتدار دفاعی هر کشوری در گرو حمایت بنیاد است و خانواده ها و جوانان مردم.

وی ادامه داد: همه مسائل کودک بیاورید اصولاً شامل معیشت نمی شود، اما قانون جوانان باید به طور عمومی توسط شهروندان درک و هدایت شود.

عضو شورای فرهنگی عمومی استان بوشهر با اشاره به اینکه سند سیاست کلی رهبر معظم انقلاب اسلامی حاوی دستورات، ملاحظات، نفوذ و آینده نگری روشن است، تصریح کرد: اقامتگاه قرآنی خانواده از پیش از این با دستور نماینده ولی قانونی در استان و امام جمعه بوشهر و استاندار بوشهر به منظور حمایت از خانواده و جوانان مردم در استان و کلیه شاخص های برنامه ریزی تشکیل شده بود. و مدیریت تخصصی به اداره ثبت احوال و سایر مؤسسات دولتی و مؤسسات مردم اندیش واگذار می شود که در جلسه به توافق برسند و به برنامه ها و اهداف مورد نظر دست یابند.

    برنامه جوانان در بوشهر باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

پاسالا وی با تاکید بر اینکه معضل کاهش جمعیت و نرخ باروری باید در کوتاه مدت افزایش یابد، گفت: ناباروری یک شاخص اساسی در جوانان جامعه است که باید با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، ناباروری «عمید» به آن رسیدگی شود. مرکز، رسانه ملی و خبرگزاری ها. علمای جهاد و جمعیت هلال احمر و سایر نهادها باید به این موضوع رسیدگی و رسیدگی کنند.

ناباروری در بوشهر حدود 16 درصد است

به گفته رئیس مرکز ناباروری بوشهر، بر اساس آمار سازمان جهانی بهداشت، بیش از 80 میلیون زوج نابارور در جهان وجود دارد و روند جمعیت ایران را به کاهش زایمان منجر شده است.

پرویز فرزاد نیا در ادامه با اشاره به ناهنجاری ها و کاهش باروری در زنان 33 سال به بالا، افزود: درمان ناباروری به میزان قابل توجهی در رشد 10 درصدی جمعیت کشور نقش داشته است.

فرزاد نیا با اعلام اینکه نرخ ناباروری در بوشهر حدود 16 درصد است، تصریح کرد: مشکلات ناباروری پیامدهایی مانند آسیب های روانی، اجتماعی و فرهنگی، طلاق و خودکشی را شامل می شود.

وی با عنوان این مطلب به زودی مرکز درمان ناباروری سطح 2 در برازجان راه اندازی می شود، گفت: 34 درصد از مراجعان مرکز ناباروری امید در خصوص درمان ناباروری به جمع بندی رسیده اند و درمان ناباروری نیز تحت پوشش محلی است. و بیمه تکمیلی

آسیب نادیده گرفتن منابع دینی این.

حجت الاسلام احمدرضا یزدان پناه افزود: متاسفانه زاد و ولد کاهش یافته است. بیاورید در جامعه امروزی نتیجه ترویج نظریه هایی است که در جلسات عمومی طی دو دهه گذشته مطرح شده و به تدریج تثبیت شده است.

وی گفت: از سوی دیگر، شرایط سخت اقتصادی و اجتماعی عصر حاضر، نه تنها کسی را از تصمیم گیری در این سرنوشت دلسرد می کند، بلکه همه را به رویارویی با کودکان ترغیب می کند. بیاورید ویران می کند.

کارشناسان معیشت رشد جمعیت را منوط به رعایت و اجرای مقررات و تصمیمات می‌دانند و می‌گویند متاسفانه منابع دینی برای ترویج باورهای غلط و ناهماهنگی در بحث‌ها درباره شعار «زندگی بهتر است» نادیده گرفته شد. با فرزندان کمتر «و اکنون ریشه جمعیت کشور به دلیل این مقاله رو به زوال است و تفکر طاغوتی حتی در مورد کودکان آسیب اساسی دیده است. بیاورید و درمان ناباروری و رشد جمعیت مستلزم برنامه ریزی بهتر، همراه با افزایش آگاهی اجتماعی و حمایت پایدار از همه جهات برای ساختن آینده ای روشن است.

جمعیت مهمترین عنصر یک کشور است.

حجت الاسلام یزدان پناه در کودکی به این مطلب اشاره می کند بیاورید درست است، مسلمانی و پسندیده است و پیامبر اسلام (ص) ازدواج و جمعیت آفرینی را ستوده و مهمترین رکن کشور و حکومت را برشمرده است.

دکمه بازگشت به بالا