بین الملل

برلین: فیلتر کردن پیام رسان تلگرام را رد نمی‌کنیم

وزیر کشور آلمان در مصاحبه با یک روزنامه آلمانی تاکید کرد که تا زمانی که راه حلی برای رعایت قوانین این شرکت پیدا نشود، برلین فیلتر شدن پیام رسان های تلگرام را به عنوان «آخرین راه حل» رد نمی کند.

به گزارش سلام آنلاین به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در ماه‌های اخیر خبرنگاران تلگرام در آلمان با مقامات محلی مشکل داشتند زیرا این مقامات مدیران شبکه‌های اجتماعی را مجبور به پایبندی به قوانین ملی این کشور کرده‌اند که شامل حذف غیرمحتوا می‌شود. به طور قانونی به آلمان و قرار ملاقات های فردی پیوست شده است.

نانسی فایزر، وزیر کشور آلمان در مصاحبه ای به دی زایت گفت: «تصمیمات متعددی در مورد تخلفات وجود داشته است، اما اجرای آنها کمی راکد بوده است. برای کنترل این پدیده باید به این امر فشار بیاوریم. اما برای انجام این کار، ما به یک راه حل اروپایی نیاز داریم.

وزیر خارجه آلمان در پاسخ به این سوال که آیا فیلتر تلگرام آخرین راه حل خواهد بود یا خیر، وزیر امور خارجه آلمان گفت آلمان کشوری است که حاکمیت قانون بر آن حاکم است.

“اما ما نمی توانیم انکار کنیم. فیلتر کردن یک گام سریع و البته آخرین راه حل است. قبل از آن، همه گزینه های دیگر باید شکست بخورند.”

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا