برخی نمی خواهند شهرداری در ۴ ماه آینده کار خود را دنبال کند

برخی نمی خواهند شهرداری در ۴ ماه آینده کار خود را دنبال کند

سلام آنلاین / فارس شیراز گفت: برخی از مردم نمی خواهند این شهر چهار ماه دیگر به كار خود ادامه دهد.

حیدر اسکندرپور عصر چهارشنبه ، 29 مه ، در روز شورای ملی ، که تقریباً به طور کامل جشن گرفته شد ، خطاب به مردم ، جریانات سیاسی و بازیگران گفت: اگر به اعتقادات خود وفاداریم ، نباید عمل کنیم. یک ماه دیگر از شهر.

وی گفت: “متأسفانه برخی از افراد قدرتمند از طریق نظارت بر شهر ، ایجاد مشكلات برای پروژه ها و ایجاد جو در شهر كه مدیران ما با تأمل بیشتر در آن امور را حفظ و نظارت می كنند ، به شهر فشار می آورند.”

شیراز گفت: “این خیانت به مردم شیراز است و من به کسانی که ادعا می کنند به مردم شیراز خدمت می کنند می گویم تا جایی که شما مانع ایجاد می کنید و سعی می کنید پروژه ها را به هر بهانه و بدون خدمت به مردم متوقف کنید.”

اسکندرپور خاطرنشان کرد: اگر وی در پروژه شعبه اخذ رأی رأی داد و بیش از 80٪ مردم شیراز نگرش مثبتی به این پروژه داشتند ، چرا باید در مورد ده ها دستگاه نظارت صحبت کنیم؟

وی گفت: “کسانی که دائماً روی پروژه ها کار می کنند باید پاسخ دهند که چرا به حدود 980 میلیارد تن پروژه عمرانی در سطح شهر حساس نیستند ، اما آنها نسبت به پروژه هایی که فقط 20 هزار وام دارند حساس هستند.” میلیونی و در یک نقطه خاص اعمال می شود . از شهر؟

شهردار شیراز افزود: “متأسفانه ، به دلیل اینکه مردم از این پروژه راضی هستند ، برخی از مردم خوشحال نیستند!”

اسکندرپور تأکید کرد که اگر معتقدیم می خواهیم به مردم شیراز خدمت کنیم ، باید به مردم اطمینان دهیم که در چهار ماه آینده در شیراز شغل خواهیم داشت.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت آنچه در سطح شهر انجام می دهیم براساس اصول و مصوبات شورای شهر شیراز است. وی گفت: “در سال های اخیر یک اشتباه بزرگ انجام شده است و در اصل 100 درصد قانون اساسی ، کرسی های شوراهای شهرداری و دهیاری و شوراهای عالی استان دیده شده است.” با تصویب قوانین ساده و اصلاحات بعدی ، موقعیت نابود شد.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد که “متأسفانه همه دولت ها موافقت نامه انتقال خود را امضا کرده اند.”

اسکندرپور افزود: “من اطمینان دارم که با قانون فعلی ، تلاش های انجام شده در پنج دوره شورای شهر شیراز موفقیت آمیز بوده است.”

وی افزود که شورای پنجم سیراز از امتیازات ویژه ای برخوردار است ، یعنی در جهت ایجاد یک ساختار قانونی ، از جمله یک سیستم شفافیت و قانون تعارض منافع.

شهردار شیراز بار دیگر تأکید کرد که سیستم شفافیت بخشی از تصویب تدریجی شورای شیراز در دوره پنجم است.

شورای پنجم شیراز مظلوم

شیراز گفت: “نقش شورا در بهبود شرایط کشور و توسعه شهری غیرقابل انکار است.”

سید عبدالرزاق موسوی افزود: آنچه شورا طی این پنج فعالیت به دست آورده است ، با وجود همه موانع و مشکلات ، من معتقدم برگ زرینی در تاریخ زندگی جمهوری اسلامی خواهد بود. با این حال ، شوراها می توانند بیشتر تقویت و حمایت شوند و فرصت هایی برای مستحق ترین افراد فراهم کنند.

“یکی از افتخارات شورای پنجم شیراز تهیه یک برنامه عملی چهار ساله برای مدیریت شهری است ، و این یک گام بسیار ارزشمند است و در نگاه اول نشان می دهد که طبق برنامه تغییر خواهد کرد.

به گفته موسوی ، اتخاذ سیاست ها و استراتژی های شورای پنجم مهمترین کاری است که باید در ابتدای فعالیت های شورای شیراز انجام شود.

وی اظهار داشت كه این سیاست ها بر اساس دو رویكرد و هدف است: در رویكرد روش شناختی ، وی بیان كرد كه چگونه اداره شهر در 86 بند از سیاست ها و اهداف ، روش خود را به خوبی و بر اساس تمركز بر مردم بیان كرد.

شیراز گفت: “شورای پنجم مبتنی بر مردم محوری است.” مردی که قرار است با سبک زندگی ایرانی اسلامی زندگی کند و شورا برنامه خود را در این چارچوب طراحی کرده است.

موسوی افزود: “من اطمینان دارم که امروز ، پس از چهار سال اقدام شورای راهبردی ، درست است.”

وی گفت: رویكرد مردم محور توسط پنج م componentsلفه سیاست انتقالی كه شامل مشاركت در حقوق شهروندی و كرامت انسانی ، محیط زیست و نشاط شهری ، هویت شهری و ارزشهای فرهنگی و سیاستهای تبادل دانش مبتنی بر سیاست است ، تعریف می شود. تا حدی ، راه اندازی سیستم شفافیت شیراز مهمترین اقدامی است که توسط شورا انجام شده است.

رئیس شورای شهر شیراز از راه اندازی سیستم مدیریت اطلاعات پروژه و استقرار سیستم رأی گیری الکترونیکی ، اقدام مطلوب دیگر شورا در زمینه حقوق شهروندی ، یاد می کند: اصلاحات ساختاری طولانی مدت و تأثیرات آن به مرور مشاهده خواهد شد. .

موسوی همچنین برنامه های جامع مدیریت سرمایه گذاری نیروی کار ، رهنمودهای اجرایی برای ایجاد کمیسیون های هوشمند ، سیستم خدمات الکترونیکی شهر ، تکمیل جاده کمربندی شهر ، خرید 50 اتوبوس را تشریح کرد.

وی همچنین با اشاره به ملفه های عدالت اجتماعی خاطرنشان کرد: موضوعی که متأسفانه در نتیجه عدم اطلاع از فعالیت های شورا می بینیم این است که شورای ما در حال سرکوب است در حالی که سوابق شورا و شهردار حوزه عدالت اجتماعی بسیار موفق بوده است.

رئیس شورای شهر شیراز افزایش تعداد مراکز فرهنگی به ویژه در مناطق مستضعف و ایجاد مراکز تحقیقاتی و کتابخانه های تخصصی را از دیگر اقدامات بلند مدت شورای پنجم شیراز و برنامه های جامع مدیریت سرمایه انسانی توسط پشتیبانی از پارک علم و فناوری ، پشتیبانی از شرکتهای نوپا ، و وی به راه اندازی دوچرخه مشترک اشاره کرد ، یکی دیگر از فعالیتهای شورای شهر سیرازا طی چهار سال گذشته

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا