حوادث

برخورد با وانت‌بارها و دستفروشی در حاشیه بزرگراه‌های پایتخت

معاون پرورشی و فرهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از اجرای طرح برخورد با دستفروشان و وانت در بزرگراه ها و بزرگراه ها خبر داد.

سرهنگ علی همخانی در گفت وگو با سلام آنلاین وی گفت: یکی از وظایف پلیس راهنمایی و رانندگی اطمینان از ایمنی کاربران ترافیکی اعم از رانندگان ، مسافران و عابران پیاده در جاده ها و بزرگراه ها است. وجود این خودروها می تواند منجر به تصادف ، جراحت و حتی مرگ شود.

وی گفت: “متأسفانه برخی از وانت ها و مغازه داران برای فروش محصولات خود به وسط جاده آمدند و در موقعیت های خطرناک توقف کردند یا افراد را مستقر کردند که این امر احتمال تصادفات را چندین برابر افزایش داد.” خودروهای دو طرف بزرگراه باعث افزایش احتمال تصادفات و ترافیک

آقای همخانی چنین اقداماتی را نقض قوانین راهنمایی و رانندگی دانست و مطابق قانون با آنها برخورد خواهد شد و افزود: از این نظر پلیس برای حفاظت از جان مردم و افراد ، جلوگیری از ازدحام به چنین تخلفاتی رسیدگی می کند.

معاون آموزش و ترافیک پلیس راهور تهران از رانندگان وانت و عابران پیاده خواست از پیاده روها و بزرگراه ها اجتناب کنند و مکانهای دیگری را برای کار انتخاب کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا