اجتماعی

برخورد با متخلفان در روز طبیعت/ ۱۴۰۰، سال تحول در ماموریت های ناجا

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تأیید اینکه مسئولیت همه نهادها و م institutionsسسات در راستای تأمین امنیت است ، گفت: “انتظار می رود سایر نهادها و م institutionsسسات برای تقویت و مبارزه با قاچاق کالا اقدام کنند. زور. “برای کمک به.

به گزارش سلام آنلاین وی در سفر به استان کردستان صدام حسین به مناسبت دوازدهم جمهوری اسلامی ایران گفت: “ناجا سازمانی بزرگ با مأموریت تقویت قانون و نظم جمهوری اسلامی ایران است.” بسیاری از مرزها . مرکزی و متناسب با روز و مناسبت ، ماموریت های مختلف این نیرو نیز اضافه می شود.

وی تأیید کرد که نیروی پلیس در کنار مردم بوده است. وی افزود: “برای مردم و در خدمت مردم ، سال گذشته فعالیت های بسیار خوبی در مناطق مختلف مأموریت در سراسر کشور و در نتیجه در پلیس استان کرد انجام شد. خوشبختانه رضایت مردم را به همراه داشت. “

جانشین فرمانده نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق کالا ، اسلحه و قاچاقچیان مواد مخدر را بخشی از موفقیت نیروی انتظامی در سال گذشته عنوان کرد و اظهار داشت که “از طریق سوابق مواد مخدر بیش از هزار تن ، یک رکورد بی سابقه است ، حاصل شده است. در بخش

وی هدف نیروی انتظامی در سال 1999 را برخورد با سارقان و برهم زدن نظم و امنیت عمومی عنوان کرد و گفت: “امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی و خوشبختانه پلیس است. با گروهی از سارقان برخورد کرد. “حمایت خوبی از مردم وجود دارد و این اقدام پلیس مورد اعتماد مردم است.

سردار رضایی به امنیت موجود در استان کردستان اشاره کرد و گفت: کردها سرزمین مبارزه خاموش هستند و این مبارزات در این استان ادامه دارد و نتیجه این مبارزات ایجاد امنیت مطلوب در استان است.

وی گفت: “مردم کردستان افراد بزرگی هستند که نیاکان خود را فدای نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند و نقطه اصلی خدمت به زبان کردی همکاری خوب مردم استان با پلیس است.” .

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به امنیت و تأثیر آن در رشد و توسعه کشور گفت: “همه شرایط و زیرساخت های امنیتی برای سرمایه گذاری به زبان کردی وجود دارد و ما از سرمایه گذاری برای رشد و توسعه استان به راحتی نسبت به سرمایه گذاری دعوت می کنیم. در استان

آقای سردار رضایی در ادامه با تأکید بر مسئولیت کلیه نهادها و م institutionsسسات در جهت تأمین امنیت و ارتقا further بیشتر شاخص های امنیتی ، “قاچاق کالا مأموریت مهم ناجا در سال جدید است و ما انتظار داریم که م institutionsسسات و م institutionsسسات بیشتری وجود داشته باشد در زمینه تقویت و مبارزه با قاچاق کالا بیش از گذشته و کمک به پلیس.

بر اساس وب سایت خبری پلیس ، با اشاره به روز طبیعی پیش رو و از طرف دیگر ، وضعیت حساس کشور برای مبارزه با ویروس کرونا که کمتر ضد انسان است ، تأیید کرد که پلیس از تصمیم ضد ستاد فساد تاج. در واقع ، مردم ما ، آنها افرادی با تحصیلات و مسئولیت پذیری بالا هستند که از توصیه های همه مقامات پیروی می کنند.

سرانجام ، جانشین فرمانده نیروی انتظامی از همکاری و مشارکت مردم در پیروی از توصیه های ستاد مبارزه با فساد تقدیر و تشکر کرد و از آنها خواست تا برای مدیریت و فرمانداری و شهرستان از مسئولان فرمانداری و شهرستان پیروی کنند و استراحتگاه ها و گردشگری را مدیریت کنند. وی اعلام کرد که از این نظر ، پلیس مطابق قانون با متخلفان برخورد خواهد کرد.

1400 ، یک سال تغییر در مأموریت های اجرای قانون

سردار رضایی در جلسه ستاد مشترک امام علی (ع) و امام رضا (ع) فرماندهی انتظامی استان کردستان نیز سال نو را جشن گرفت و تلاش ها و اقدامات مناسب فرماندهی را ستایش کرد. نظم کردها برای اطمینان از نظم. و امنیت در استان گفت که امنیت و آرامش مطلوب استان کردستان خود نشان دهنده تلاشها و خدمات فرماندهان ، افسران و پرسنل اجرای قانون این استان است.
“در قلمرو موحدین ، ​​تلاش های فداکارانه موحدین ادامه دارد” ، “کرد گفت:” به لطف این تلاش ها و فعالیت های امروز ، کردی یکی از امن ترین استان های جهان است “. کشور”.
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به توطئه و تلاش های ناامیدانه دشمنان انقلاب اسلامی در سال گذشته که از طریق پخش ، استغاثه و اقدامات عادی به دنبال ایجاد ناامنی در کشور بودند ، ادامه داد: به صورت آنلاین موفق به جلوگیری از این توطئه ها با کنترل و فرمان دقیق.
وی اقدامات سارقان را ابزاری برای آزار و شکنجه به عنوان بخشی از نیروی پلیس در خنثی سازی آزار و شکنجه توصیف کرد و تأکید کرد: برخورد با سارقین داشتن حمایت مردم و مسئولان برگ زرینی است بر سابقه قدرت. نظم و انضباط اضافه شده است.
یک مقام ارشد انتظامی سال 1400 را سال تغییر مأموریت نیروی پلیس اعلام کرد و اظهار داشت که این تغییر در حوزه های افراد ، واحدها و مدیریت مورد تأکید قرار گرفته است.
سردار رضایی اولین م componentلفه تغییر مأموریت را تغییر در فرهنگ سازماندهی عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی فرمانده امنیت داخلی از مرز تا مرکز و م mostثرترین م componentلفه امنیت ملی است ، بنابراین فرهنگ سازمان یافته باید در نیروی پلیس تقویت شود.
به گفته وی ، فرماندهان و مدیران پلیس باید تعریق واحدها و تبعیض را در نیروی پلیس تقویت کنند و مأموران اجرای قانون باید از پوشیدن لباس های پلیس افتخار کنند.
وی گفت: “ما افتخار می کنیم که زیر نظر ولایت فقیه و فرمانده ارشد نیروهای مسلح در سازمان مقدس نیروی انتظامی خدمت کرده ایم و بدین ترتیب عزت و عشق نیرو را ارج می نهیم.” پلیس باید در بین مردم ترویج شود. “
جانشین فرمانده نیروی انتظامی از تغییر پرسنل و واحدها خبر داد که دومین عنصر تغییر در ماموریت نیروی انتظامی است و اظهار داشت که تغییر افراد باعث ایجاد تغییراتی در واحد و در نهایت ایجاد تغییراتی می شود. واحد.
سردار رضایی با تأکید بر اینکه همه فرماندهان و مدیران در یگان باید نسبت به یکدیگر مثبت و نسبت به دشمن منفی باشند ، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی سازمانی ناب است که ما می توانیم با اقدامات مثبت خود یک ایثار و ایثار را حفظ کنیم. ایثار را در آن تقویت کنید.
وی تغییر مدیریت را به عنوان سومین عنصر تغییر ناجا در سال 1400 عنوان و خاطرنشان کرد: تمرکز بر کیفیت مأموریت ها ، آموزش به عنوان م trainingثرترین نوع نیروی انسانی ، تغییر استراتژیک وظیفه فرمانده است و بنابراین مدیران برای رسیدن به این هدف . ما باید حدس و شعور اشرافی خود را تقویت کنیم.
در پایان تقابل با عناصر سازماندهی و توزیع کالای قاچاق ، جانشین فرمانده نیروی انتظامی آن را یکی از مهمترین مأموریت ها در سال جدید خواند و از همه توانمندی ها چه در داخل و چه در خارج برای مبارزه با قاچاق استفاده کرد کالاها رهبر عالی تأکید کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا