اجتماعی

برخورد با ساخت‌ وسازهای غیرمجاز درفیروزکوه/پایش ۶۵تغییر کاربری و آزادسازی۲۱۵ ساخت وساز غیر مجاز

شهردار فیروزکوه با تاکید بر تصمیم گیری در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز در فیروزکوه از نظارت و پایش 65 مورد تغییر کاربری در فیروزکوه در طول سال خبر داد.

محمد حیدری منش در گفت وگو با سلام آنلاین. وی با اشاره به گشت های روستا به روستا برای برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح فیروزکوه گفت: برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهرستان از ابتدای سال جلسات مختلفی در اطراف ستاد داشتیم. . تمهیدات ساخت و ساز غیرقانونی لذا با همکاری قوه قضائیه اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته و قلمرو و استفاده از آن را به حالت اولیه بازگردانده است.

Paish 13 روستای Firuzkoh

وی افزود: در سطح فیروزکوه مقرر شد با حضور مجموعه هایی مانند محیط زیست، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، صندوق های مسکن، گروه های آب محلی و بخشداری ها بر روستاها نظارت شود. از این حیث تاکنون 13 روستا مورد بازرسی قرار گرفته است که طی این بازرسی ها، بنیاد مسکن وضعیت ساخت و ساز را در داخل و خارج از بافت، باغات و اراضی کشاورزی بررسی کرد که در صورت نیاز به ساخت و ساز بازدید و به سرایدار گزارش شود. به نشان دادن ادامه دهید.

رصد و پایش بیش از 65 تغییر مصرف در فیروزکوه از ابتدای سال تاکنون

فیروزکوه گفت: در نتیجه گشت های روستا به روستا در فیروزکوه، بیش از 65 تغییر کاربری از ابتدای سال تاکنون پایش و پایش شده است. دقیقاً جایی که ساخت و ساز انجام می شود و ساخت و ساز باید مجوز داشته باشد. در زمان درخواست مجوز از دستگاه های مختلف استعلام هایی مبنی بر امکان پذیر بودن یا نبودن ساخت و ساز انجام شد و این اطلاع رسانی در روستاها نیز انجام شد.

215 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در فیروزکوه آزاد شد

وی همچنین در تشریح رهاسازی ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان گفت: از ابتدای سال تاکنون 215 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در سطح شهر به مساحت حدود 300 هکتار و به ارزش بیش از 215 میلیارد تومان رها شده است. همچنین 429 اخطاریه جهاد کشاورزی برای ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان دریافت کردیم.

انتهای پیام/

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا