اجتماعی

برای کنترل کرونا باید وارد فاز برخورد با متخلفان شویم

سلام آنلاین / مرکزی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: “تا امروز ، ما در مرحله بررسی مشاهدات پروتکل بهداشت هستیم ، اما باید این مرحله را ترک کنیم و به مرحله ای برسیم که بتوانیم با عاملان این امر مقابله کنیم.” سو استفاده کردن ”

بهروز اکرمی در جلسه 20 اکتبر در جلسه مرکز کنترل کرونا در ماکائو با اشاره به چهار استراتژی برای بحث در مورد بیماری کرونا قلب در سطح ملی گفت: “اولین استراتژی نظارت و اجرای قانون است.” شامل توصیه ها ، دستورات و پیشنهادات کافی برای انطباق با پروتکل است. این کار با شناسایی بیماران جهت مدیریت موفقیت آمیز بیماری استراتژی دوم با جداسازی بیماران در بیمارستان یا منزل از استراتژی سوم و آموزش و ارائه اطلاعات و اطلاعات مطابق با شرایط فعلی استراتژی چهارم انجام می شود. استانها با این چهار استراتژی همسو هستند. .

وی با تأکید بر پیوند مهم بین انطباق پروتکل سلامت و موارد بیماری ، گفت: “با افزایش مطابقت با پروتکل ، سطح بیماری کاهش می یابد.” این یک درصد است و این آمار نشان می دهد که 52٪ از مردم ماکائو پروتکل را دنبال نمی کنند.

آقای اکرمی افزود: “راه حل کنترل بیماری خاموش نشدن است ، کشور نمی تواند تعطیل شود ، بنابراین پروتکل باید رعایت شود و در واقع ، دلیل اصلی افزایش تعداد بیماری ها در کشور در حال حاضر است. اکنون عدم انطباق با پروتکل است و امروز زمان برخورد با افرادی است که پروتکل را دنبال نمی کنند.

وی گفت: در زمینه بیماری و مرگ ، انرژی باید برای زنان خانه دار و بازنشستگان اختصاص یابد. از طرف دیگر ، جوانان آلوده به ویروس در خانه می توانند آن را به افراد مسن در خانه منتقل کنند ، بنابراین لازم است دانشگاه علوم پزشکی برنامه های ویژه ای برای هر دو گروه فراهم کند. .

معاون استاندار با تأکید بر اینکه مرحله بازرسی باید وارد مرحله برخورد با متخلفان شود ، گفت: “بازرسی و بازرسی کافی در شرایط فعلی انجام شده است ، باید اقدام شود. “طبق قانون ، اگر پروتکل نقض شود.”

اکرمی گفت: “بزرگترین مشکل در بحث صومعه های مرکزی ، صومعه های اراک است.” من نمی دانم اصرار کنم که مردم روز پنجشنبه یا جمعه بدون رعایت پروتکل به صومعه بیایند ، به خصوص هنگامی که زنان خانه دار و بازنشستگان از بتکده عبور می کنند ، بنابراین اگر راحت باشد صومعه می تواند باشد پنجشنبه ها و جمعه ها تعطیل است.

به گزارش سلام آنلاین در این نشست ، فرماندار اراک با اشاره به تصمیم شب گذشته برای استفاده از موانع لازم در استان گفت: “به نظر می رسد بیش از 90٪ از مردم از ماسک استفاده می کنند.” در شرایط فعلی که مردم شدت مشکل را پذیرفته اند ، تصمیم گیری حرفه ای و برخورد صحیح با سو ab استفاده کننده امکان پذیر است.

حسین بختیاری افزود که در هفته گذشته ، 2500 بازرسی اتحادیه (500 مورد در روز) انجام شده و 230 اخطار نیز داده شده است.

وی در مورد وضعیت تاکسی در اراک گفت: به منظور جلوگیری از پارک سه صندلی تاکسی و از دست دادن راننده با محرومیت یک نفر ، می توان کرایه یک نفر را بین چهار مسافر تاکسی (مسافر) تقسیم کرد. 3 نفر و یک راننده).

فرماندار اراک خاطرنشان کرد که دو درب خانقاه اکنون باز است و اوضاع نسبت به هفته گذشته بهتر شده است. وی افزود: “هفته گذشته اراک به مدت سه شب و فردا با کمک سپاه و ارتش توسط شهر ویران شد.” جهادی ها در حال انجام عملیات شستشوی ظرف هستند و در واقع طی دو روز آینده کل شهر اراک یک بار کشته خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا