برای حفاظت از تنوع‌ زیستی کشور تقسیم قدرت خواهیم کرد

برای حفاظت از تنوع‌ زیستی کشور تقسیم قدرت خواهیم کرد

وی گفت: به اشتراک گذاشتن قدرت، به اشتراک گذاری با دیگران و جلب مشارکت مردمی می تواند راه را برای حفاظت از محیط زیست به ویژه در حوزه تنوع زیستی و حیات وحش هموار کند.

به گزارش سلام آنلاین حمید ظهرابی وی در مراسمی با احترام و معارفه ظهر امروز (یکشنبه) در محل سازمان محیط زیست با بیان اینکه توزیع به اشتراک گذاری قدرت و بخشیدن به دیگران در حوزه محیط زیست واقعا نقش آفرینی مردم در حفاظت از تنوع زیستی است. و حیات وحش در این دوره با دقت پیگیری خواهد شد.

وی افزود: کسانی که علاقه مند و تاثیرگذار هستند باید در حفاظت نقش داشته باشند و برای رسیدن به این ادعا باید مردم را قادر به بهره مندی از حفاظت کنیم.

معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه محیط طبیعی مستلزم استفاده از ظرفیت کارشناسی است، تاکید کرد: مقابله با محیط طبیعی باید مبتنی بر علم و دانش باشد و در این زمینه حتی می توان از بومی سازی استفاده کرد. دانش، منطقه نیز سود خواهد برد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، ظهرابی در پایان گفت: تمرکز بر فعالیت های علمی تخصصی و سهم بخشیدن به مردم، راهبرد اصلی ما در معاونت سازمان حفاظت محیط زیست خواهد بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا