اجتماعی

برای انتصاب فرماندار ورامین تحت تاثیر هیچ حزب و جناحی نبوده ام

سلام آنلاین/ تهران شهردار تهران با اشاره به اینکه شخصا تصمیم گرفتم شهردار ورامین را انتخاب کنم، گفت: برای این انتصاب تحت تاثیر هیچ حزب و جناحی قرار نگرفته ام.

محسن منصوری شامگاه یکشنبه 30 آبان ماه در مراسم تجلیل از سرپرست فرمانداری ورامین که در سالن همایش های شهر برگزار شد، گفت: که ریشه در فرهنگ 15 خرداد دارد..

وی افزود: اینکه مردم ورامین بسیجی وار حرکت خود را از 15 خرداد 42 آغاز کردند نشان می دهد که این منطقه همیشه پیشرو و حاضر بوده و پیش از سایر مناطق کشور از نظام دفاع کرده است.

«ماهیت قیام 15 خرداد، اعتماد و حرکت در بستر مردمی است که امروز برای کنترل جهاد مورد نیاز است و این اعتماد نباید به عنوان یک شعار، بلکه به صورت عملی باشد، زیرا همه جا مانده است. به مردم.» آشکارا ایجاد می شود و هر جا که به منابع مادی تکیه کنیم، منابع و زمان را هدر می دهیم.

وی افزود: ایثارگری جلوه بارز قیام خونین مردم در 15 خرداد است و امروز برای حل معضلات اجتماعی حاکمان باید بر ایثار تکیه کنند. قربانی بر اساس حرکت الهی.

منصوری حرکت به موقع را از دیگر ویژگی های قیام 15 خرداد برشمرد و با بیان اینکه «اگر حاکمان در زمان مناسب کارها را انجام ندهند، موفقیت لازم حاصل نمی شود»، گفت: هزینه های زیادی از دست می رود که این یک الزام است. برای کنترل ایدئولوژیک و جهاد».

وی خاطرنشان کرد: تداوم و استقامت حاکمان باید مانند قیام 15 خرداد 42 باشد و اگر این مبارزه وجود داشته باشد حتماً خداوند برکت خواهد داد.

یک مقام ارشد دولتی در استان تهران افزود: اگر در زمان حکومت خدا را فراموش کنیم و به حکم و امضا راضی باشیم در کارمان موفق نخواهیم شد.

شهردار تهران افزود: حرکت جهادی تکیه بر وحدت و اجتماع کل جامعه ضروری است. ورامین شهر ثروت و علم و دانش است. اگر بتوان از همه این توانایی های انسانی استفاده کرد، پس خطر. مدیریت کاهش خواهد یافت.

وی گفت: امروز استانداران و مسئولان استانی باید در ارتباط با مردم صبور باشند و در نهایت با ادب و احترام برخورد شود. این شهر دارای گروه های جهادی، موسسات خیریه و مذاهب است که امروز بار حکومت داری را کاهش داده اند.»

منصوری افزود: ممکن است در میدان کار زیاد باشد اما قطعا اقدامات موثرتر از گذشته در حال انجام است که باید دوباره انجام دهیم تا جامعه بیش از گذشته به آینده نظام امیدوار شود.

شهردار تهران تاکید کرد: برای حرکت رو به جلو باید برخی وظایف و اولویت های مهم توسط مسئولان انتخاب شود، بنابراین با همکاری همه مسئولان می توان کار را به نتیجه رساند و کار مردم را هماهنگ کرد. گره خورده نیست.

این مقام مسئول گفت: تعهدات استانداران و دولت های گذشته در گذشته تعهد ما بوده و همه ما موظف به انجام آن هستیم.

وی مهمترین نکات شهردار جدید ورامین را بخشدار و جوان دانست و گفت: وی اصالتا اهل روستای بخاص کمون وارن و بسیار دلسوز مناطق پرتلاش و قوی بود. مدیریت، مهارت های امنیتی کارنامه پرمشغله و فوق العاده در مدیریت اجرایی یکی از ویژگی های فرماندار جدید ورامین این است که شخصا ایشان را انتخاب کردم.

منصوری گفت: خود را مدیون مردم ورامین می دانم زیرا مردم این دیار برای پیشرفت سیاسی و تجربه من هزینه کرده اند و تمام تلاشم را برای حل مشکلات کشور به کار خواهم گرفت.

در این مراسم مجید درویشی به عنوان رئیس جدید بخشداری ورامین معرفی شد و از زحمات حسین کاگزلو شهردار سابق تقدیر شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا