ورزشی

برانکو به پرسپولیس نزدیک شد، یار یحیی‌ هم رفت!

ورزش ایران و جهان امروز با رویدادهای مختلفی همراه است که در این گزارش انتخاب شده است.

به گزارش سلام آنلاین کراچی از ایران، در 193 روز تا المپیک پاریس تنها 14 سهمیه باقی مانده است و بیشتر رشته ها همچنان برای رسیدن به سهمیه المپیک باید بجنگند. کمیته ملی المپیک سهمیه ایران برای حضور در المپیک پاریس را 35 می داند. با توجه به اینکه شانس کسب سهمیه تیمی بسیار کم است، تعداد نفرات راه یافته به المپیک پاریس کمتر از المپیک توکیو خواهد بود.

حدود 7 ماه قبل از المپیک پاریس، ایران 14 سهمیه مشخص دریافت کرد و 21 سهمیه دیگر باید برای حضور در المپیک مجوز می گرفت تا پیش بینی های کمیته ملی المپیک محقق شود.

اتفاق عجیبی در بهترین مهمانی رخ داد/ مسی در قرعه کشی مشابه با هلند برنده شد!

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در مراسمی ویژه بهترین بازیکنان سال 2023 را معرفی کرد. مراسم بهترین ها دوشنبه شب از ساعت 23 در ایران برگزار شد و در قسمت اول پپ گواردیولا که در سال 2023 پنج جایزه را با مردم کسب کرد، جایزه بهترین مربی سالانه را از آن خود کرد.

در بخش زنان، سارینا ویگمن، سرمربی تیم ملی انگلیس به عنوان بهترین مربی سال و آیتانا بوماتی از بارسلونا به عنوان بهترین بازیکن سال 2023 انتخاب شدند.

محمد عمری در پرسپولیس ماند

محمد عمری پس از جلسه با مدیرعامل پرسپولیس به بازی خود ادامه می دهد. محمد عمری از آن دست بازیکنانی است که عملکرد خود و فرصت هایی که در پرسپولیس دارد حالا دیگر باشگاه ها را کت و شلوار خود می داند.

او با پرسپولیس قرارداد بلندمدت دارد اما یک باشگاه نظامی می خواهد او را به عنوان سرباز داشته باشد.

رد شکایت قالنویی از مایلی کهن

به گفته محمد مایلی‌خان، شکایت امیر قلعه‌نویی از وی در دادگاه کارکنان دولت رد شد.

محمد مایلی‌خان، سرمربی سابق تیم ملی کامبوج اواخر تیرماه در مصاحبه‌ای تلویزیونی درباره نقش وی در انتصاب برخی مربیان لیگ برتر، اظهاراتی را علیه امیر قلعه‌نویی سرمربی فعلی تیم ملی بیان کرد.

در همین راستا امیر قلعه نویی و فدراسیون فوتبال از مایلی کهن به دلیل انتشار مطالب کذب به شعبه 1057 دادگستری کارکنان دولت شکایت کرده اند.

غیبت 3 بازیکن در تمرینات تیمی

تمرین تیم ملی بعد از غیبت سه بازیکن برای کار تیمی.

تیم ملی فوتبال ایران امشب (سه شنبه) از ساعت 18 در ورزشگاه الریان تمرین می کند.

نکته جالب این تمرین غیبت شجاع خلیل زاده، مهدی ترابی و سامان فلاح در تمرین گروهی بود. خلیل زاده در درگیری جزئی با فلسطین از ناحیه پاشنه پا آسیب دید و در روزهای آینده به تمرینات بیشتری نیاز خواهد داشت.

کدام عضو هیئت مدیره فدراسیون فوتبال مبلغ 20000 دلار جایزه را پس داد؟

پنج نفر از اعضای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال در رابطه با پیروزی خود در جام جهانی 2022 مقابل ولز، مبلغ 20000 دلار جایزه دادند.

مجوز واردات خودرو برای تیم های ملی در جام جهانی 2022 و جایزه 20 هزار دلاری هیئت فوتبال برای پیروزی تیم ملی مقابل ولز در این بازی ها احتمالاً گزاف ترین جوایز است که در ورزش ایران داده می شود.

نانکا با پرسپولیس کنسل کرد

دروازه بان پرسپولیس قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد.

ولزلی ننکا، مربی دروازه بان های پرسپولیس با پیوستن به پرسپولیس و مذاکره با مدیرعامل باشگاه، قرارداد خود را با پرسپولیس لغو کرد و رسما جدا شد.

خط قرمز روی 3 تراکتور سابق حذف شد

چهار بازیکن پیکان به لیست مازاد نیم فصل این تیم اضافه شدند.

تیم فوتبال پیکان سه بازیکن جدید خود را برای حضور در نیم فصل لیگ برتر انتخاب کرد. معین عباسیان، اصغر صادقی و محمد ستاری سه بازیکن جدید پیکان برای نیم فصل هستند.

پرداخت مالیات برانکو ایوانکوویچ دریافت شد

پرسپولیس بابت قرارداد همکاری برانکو ایوانکوویچ با سازمان امور مالیاتی ترخیص مالیاتی دریافت کرد و مذاکرات با مربیان پالش پوش ایران در حال انجام است.

هیات مدیره، مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس طی چند روز گذشته جلسات کاری متعددی برگزار کرده اند. پس از این جلسات و جلسه توجیهی که در آن مدت انجام شد، برانکو ایوانکوویچ به عنوان گزینه اول پرسپولیس برای نشستن بر صندلی مربیگری انتخاب شد.

مورینیو در رم اخراج شد

کاپیتان رم به همکاری خود با ژوزه مورینیو پایان داد.

ژوزه مورینیو از رم اخراج شد. جالوروسی در این فصل نهم سری آ است و پس از شکست در این فصل، از کوپا ایتالیا نیز سقوط کرده است. خاص شصتمین مربی این باشگاه در پایتخت ایتالیا است و با این تیم قهرمان کنفرانس لیگ و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا شده است.

جدیدترین تغییر رنکینگ فیفا/کره در یک قدمی ایران و ژاپن همچنان در رده هفدهم جهان قرار دارد.

از آنجایی که اکثر تیم ها اولین بازی خود را در جام ملت های آسیا انجام می دهند، رده بندی فیفا تغییر می کند.

جام ملت های آسیا از شامگاه جمعه در قطر برگزار می شود و استرالیا، ایران، ژاپن، قطر و کره جنوبی همگی حاضر در جام جهانی می توانند قدم اول را بردارند و حریفان خود را شکست دهند. عربستان نیز امشب بازی خواهد کرد. پس از هفته اول جام ملت ها، رده بندی فیفا تغییر کرد اما جایگاه برخی تیم ها ثابت ماند. ایران بعد از بازی با فلسطین در رده بیست و یکم باقی مانده و تغییری در وضعیت قلانوی در رده بندی فیفا ایجاد نکرده است.

سه حق مهدی طارمی در نراتزوری

مهدی طارمی با فسخ قراردادش با پورتو تابستان آینده راهی ایتالیا می شود و تا چند ماه دیگر بازیکن پورتو می شود.

اینتر بار دیگر با نمایندگان مهدی طارمی دیدار کرده تا در مورد انتقال این بازیکن ایرانی که قراردادش با پورتو در پایان فصل به پایان می رسد، گفتگو کند. در دیدار مدیر اینتر و مدیر برنامه های طارمی اوضاع خوب پیش می رود و این بازیکن ایرانی تابستان آینده پیراهن اینتر را بر تن خواهد کرد. سرمربی اینتر می خواهد طارمی به عنوان بازیکن آزاد به سری آ برود و به این ترتیب این بازیکن ایرانی در بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی به اینتر ملحق می شود.

مدافع والیبال لیگ والیبال / پیمان اکبری به سربازی رسید

برنامه هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان برگزار شد و شهداب یزد برای حفظ مقام دوم باید به مصاف مس رفسنجان برود.

هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان روز چهارشنبه 7 آذرماه با هفت دیدار در شهرهای اردکان، مشهد، ارومیه، یزد، سیرجان و تهران (دو دیدار) برگزار می شود.

مدافع عنوان قهرمانی شهداب یزد که با 9 برد و 28 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد، این هفته در مس رفسنجان به مصاف شاگردان محمد محمدکاظم می رود. مس با هفت برد و 22 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.

رای قلانوی و حاج صفی به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا

رای مربی و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با انتخاب بهترین بازیکن سال فیفا مشخص می شود.

مراسم بهترین فوتبالیست جهان دوشنبه شب در لندن برگزار شد و بهترین بازیکن سال 2023 جهان معرفی شد.

لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن سال و پپ گواردیولا به عنوان بهترین مربی سال انتخاب شدند. در جایزه بهترین مرد دروازه بان سال، جایزه به ادرسون دروازه بان برزیلی منچسترسیتی رسید.

پیروزی دقایق پایانی عربستان مقابل عمان/ نیروهای برانکو به مانچینی نرسید + فیلم گل

عربستان در اولین بازی خود در جام ملت های 2023 عمان را با نتیجه 2-1 شکست خواهد داد.

به گزارش سلام آنلاین، در هفته اول جام ملت های آسیا 2023 از گروه F، تیم ملی عربستان از ساعت 21 امشب (سه شنبه) در ورزشگاه بین المللی خلیفه دوحه به مصاف عمان می رود و ایوانکوویچ شاگردان برانکو این دیدار را به پایان می رساند.

انتهای پیام/

تیم خبری ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر بهبود فنی و تکنیکی در ورزش‌های رزمی. با به اشتراک گذاری راهنمایی‌ها و تمریناتی برای بهبود تکنیک‌ها و مهارت‌های رزمی، هدفمندی خود را در توسعه تکنیک و استعداد رزمی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای رزمی پیوسته و بهترین خود را نشان دهید.
دکمه بازگشت به بالا