اجتماعی

بخشی از کوه دماوند وقفی شد

سازمان جنگلها از صدور سند اهدای عضو برای بخشی از کوه داوین به نام سازمان اهدای عضو خبر داده است.

به گزارش سلام آنلاین مردم وی نوشت: “بعد از داستان امتیاز جنگل ، اکنون اسناد هدیه برای بخشی از فیل ، مهمترین اثر ملی ملی صادر شده است. تصور کنید که دیوی وان پک کیک است که به 11 قسمت تقسیم می شود و اکنون برای 10 قسمت از سند به نام منابع طبیعی صادر شده و بخشی از آن با صدور سند به عنوان هدیه داده می شود.

در آخرین جلسه شورای عالی دیوان ، رئیس ثبت احوال ثبت نام ها از ثبت 18 هزار هکتار زمین برای دیوی پیم و دشت های زمین خبر داد ، اما نظارت هام هری نشان داد که سازمان خیریه واقعی تعدادی از اسناد را ثبت کرده است. 11 از 11 کارت (از دن دان پام). وافل گرفته شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این جلسه خاطرنشان کرد: اسناد کاداستری که برای امسال 74 میلیون هکتار از اراضی ملی صادر شود ، اعلام کرد که این سازمان منابع طبیعی را برای جلوگیری از گرفتن زمین تهیه کرده است. این. است. در همین حال ، به گفته محمد نژاد رجبعلی ، مدیر گروه حسابرسی اراضی و مشاهدات اداره کل منابع طبیعی و مدیریت مازندران (ساری) ، همه زمین های یادبود ملی به اداره کل منابع طبیعی منتقل نشده است. نه

دماوند پک یکی از مهمترین آثار ملی و یک منطقه حفاظت شده توسط سازمان محیط زیست است که در سال 1987 به عنوان اولین مکان ملی میراث طبیعی ایران به ثبت رسید. محمد نژاد جابرعلی بیشه خاطرنشان کرد: حمایت از منطقه داوین پک بر عهده سازمان جنگل ها و سرزمین های حفاظت از محیط زیست و میراث فرهنگی است: منابع طبیعی به دنبال ایجاد مالکیت قلمرو آناندا و کانادا هستند. کارهای آماده سازی و راهنمایی کاداستر. موضوع دمشق از سال 1998 در دستور کار قرار گرفته است. از 11 پلاک موجود در کمون داوان پک که به بالای کوه وصل شده اند ، 10 عدد ثابت و پایدار است. دفتر هدیه کارت هدیه را پس از اخذ تصمیم دیوان عالی کشور و بدون در نظر گرفتن نظر سازمان جنگل ها و قلمرو ، ثبت می کند.

وی در مورد ثبت نذورات توضیح داد: از 11 کارت موجود در منطقه داوین پیم ، 10 دستگاه با نشان دادن نقشه توسط سازمان جنگلها به اداره ثبت احوال تعمیر شدند. برای پلاک 11 دو مورد استفاده شده است. سازمان منابع طبیعی استفاده خود را در سطح ملی برای انجام وظایف خود و مطابق با قانون موجود اعلام کرده است و از طرف دیگر ، دفتر هدیه برای تشکیل شکایت و تأیید انتخابات به عنوان کمک هزینه زمین اقدام کرده است. .

به موجب توافق خود با سازمان جنگلها و سرزمینها كه در سال 1390 به تصویب رسید ، سازمان هدایای كل كشور تصمیم گرفته بود كه براساس تملك زمین و مرمت ، ثبت رسید و هدایا تصمیم گیری كند. هدیه های مختلف به یکدیگر ، دریافت هدایا ، هدایا ، تعهدات خصوصی. ، سرزمینها ، جنگلها ، جنگلها ، تبدیل به کالاهای خوب ، قوانین هدیه و قوانین ملی شدن جنگلها و مراتع برای توافق با سازمانهای جنگلی.

وی با بیان اینکه اسناد هدیه در غیاب نمایندگان سازمان های جنگل و ارضی صادر شده است ، گفت: “جنگل اصلی (جنگل بکر) موضوع هدایا نیست” در حالی که زمین مورد مناقشه در حال بحث است. تیم. اراضی و جنگل های ملی که صلاحیت منطقه ویکی پات را ندارند باید به منابع طبیعی برگردانند. آنها اسناد را بدون هماهنگی با ما دریافت کردند و متأسفانه از این به عنوان بهانه ای برای هدیه ای استفاده شد که تحت عنوان “هدیه غیر اختصاصی” به چنین پرونده ای رفت. هدیه داده می شود) همانطور که در پرونده آقمشاد دیدیم ، خود راسا نیز درگیر شد.

از طریق ثبت نام 10 پلاک از منطقه داوان پیم و زمین های اطراف ، هیچ کس نمی تواند برای اسناد درخواست کند یا منطقه را بدون اجازه سازمان جنگلها ترک کند. به گفته محمد نژاد رجبعلی ، بیشتر اراضی این مناطق دارای میراث غیر منطقی و فرهنگی است و سازمان های حفاظت از محیط زیست می توانند در حوزه مسئولیت خود نسبت به “حقوق تصادفی” مورد سوء استفاده قرار بگیرند ، اما مالک هنوز با سازمان جنگل و تحت آناکا قرار دارد.

در گفتگو با همشهری ، محسن موسوی تاکامی ، مدیرکل دفتر منابع طبیعی مازندران در بخشداری ساری ، ثبت نام اسناد تک صفحه ای را برای نماد دماوند در نظر گرفت و گفت: ارسال به سازمان ثبت نام. “ساخته شده و به روشی خاص و نمادین ضبط شده است.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا