علمی و پزشکی

با “همه‌گیری اخبار جعلی” درباره واکسن کرونا مبارزه کنید

رئیس کمیته صلیب سرخ بین المللی (ICRC) تأکید کرده است که دولت های سراسر جهان باید با “اطلاعات نادرست” در مورد واکسن Covid 19 که به “یک بیماری همه گیر دوم” تبدیل شده است ، مبارزه کنند.

فرانچسکو روکا ، رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ گفت: “رهبران جهان باید اعتماد به نفس را در جوامع سراسر جهان در مورد اهمیت واکسیناسیون ایجاد کنند.”

وی افزود: “برای جلوگیری از این گسترش ، باید” گسترش بی اعتمادی “را كه به طور موازی ایجاد شده است ، از بین ببریم.”

روکا خاطرنشان کرد ، طبق مطالعه اخیر دانشگاه جان هاپکینز در 67 کشور ، دسترسی واکسن در بیشتر کشورها از ژوئیه تا اکتبر سال 2020 کاهش یافته است. واکسن به طور کلی و واکسن Covid به طور خاص. افزایش وجود دارد.

وی تأكید كرد كه “این مطالعه نشان می دهد كه در یك چهارم كشورها” دسترسی به واكسن علیه بیماریهای عفونی نزدیك یا كمتر از 50 درصد است ، به عنوان مثال در ژاپن 70 تا 50 درصد و در فرانسه 51 تا 38 درصد. درصد “

اشاره به تحقیقات اخیر فدرال در هشت کشور آفریقایی از جمله کنگو ، کامرون ، گابن ، زیمبابوه ، سیرالئون ، رواندا ، لسوتو و کنیا. این یک پدیده غربی نیست.

طبق یک نظرسنجی فدرال در پاکستان ، 10 درصد از پاسخ دهندگان نمی دانند که در پاکستان چه اتفاقی افتاده است.

به گزارش دیلی میل ، وی نتیجه گیری کرد: “ما معتقدیم که برای دستیابی به نتایج مطلوب در جهت کنترل شیوع ، تلاش ها و تسهیل توزیع مناسب واکسن Covid باید کاملاً متعهد باشد اعتماد را در چهره ایجاد و حفظ کنید. ” تایید کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا