علمی و پزشکی

با تداوم Quaid 19 چگونه رفتار توریستی تغییر خواهد کرد؟

شیوع طولانی مدت Quaid 19 و تصادفات در سراسر جهان چه تاثیری بر رفتار توریستی خواهد داشت؟ آیا در بین مسافران ترس از جامعه وجود دارد؟ پس از اتمام مرحله قرنطینه ، کدام گروه از فعالان گردشگری قادر به پیروزی خواهند بود؟

به گزارش سلام آنلاین ، ساهندس اقدایی ، اپراتور تور و فعال تور سعی در پاسخ به این سؤالات را در مقاله ای که به خبرگزاری خبر داده شده است پاسخ دهد و در صورت ادامه ویروس کروناویروس ، تحلیل آینده صنعت سفر را انجام دهد.

وی در یادداشتی که پیش از این در سلام آنلاین منتشر شده بود ، لزوم راهکارهای مناسب را پیش بینی کرد و سناریوهای احتمالی را برای ادامه Quaid 19 در نظر گرفت. وی سه سناریو را تشریح کرد: کنترل بیماری تا اواخر بهار 1399 که به عقیده کارشناسان دیگر امکان پذیر نیست و کنترل بیماری فقط با تشخیص واکسن یا ایمنی گله ، که احتمالاً یک بیماری محسوب می شود. این 70٪ از جمعیت جهان است. سناریوی دوم ادامه قرنطینه و تعطیلی گسترده شرکتها برای ماهها بود که به عنوان عدم موفقیت اقتصاد جهانی تلقی می شد و منجر به عدم تعادل جدی اجتماعی می شد و دولت ها در این جهت حرکت نمی کنند. سناریوی سوم اما توازن بین کار و بهداشت بود که طی آن فعالیت اقتصادی با فاصله احتمالی از سر گرفت.

با دانستن سناریوی سوم در این مقاله ، اپراتور تور با ثبت تعداد موارد و تصادفات به این نتیجه رسید که این روند برای چند ماه و حتی دو سال آینده در نوسان خواهد بود. پاییز و زمستان دوباره تشدید می شود ، این بیماری بطور دوره ای در کشورهای مختلف شدت می یابد و در نتیجه گاهی اوقات در بعضی مناطق اقدامات قرنطینه انجام می شود. سرانجام ، با نظارت بر اخبار و تصمیمات دولت به این نتیجه رسیدند که سناریوی سوم – تعادل کار و زندگی – در حال حاضر منطقی ترین راه حل در جهان است ، بنابراین با فرض سناریوی سوم ، تجزیه و تحلیل های بیشتر و توصیه ها ارائه خواهد شد. .

در مرحله بعد ، به عنوان یکی از مهمترین فاکتورهای شغلی ، باید تا حد امکان پیش بینی کنیم که ماندگاری طولانی مدت Quaid 19 و تصادفات در جهان چه تاثیری در رفتار گردشگران خواهد داشت.

سهند اقدایی در ادامه این تفاهم نامه با عنوان “تغییر رفتار گردشگری به عنوان Quaid 19 ادامه دارد” نوشت: دولت ها به ناچار محدودیت ها را کاهش می دهند و فعالیت های تولید و خدمات را از سر می گیرند ، اما برنامه مسافت اجتماعی برای ماه ها یا حتی دو سال ادامه خواهد داشت. برای برخی از شرکت ها ، که می توانند با جمع کردن مردم در فضاهای پرتراکم مونتاژ شوند ، موانع زیادی برای دولت ها به وجود خواهد آمد و البته بسیاری از مردم از آنها جلوگیری می کنند. از این نظر ، قطعاً ، رفتار دولتها و مردم در زمینه تولید با رفتارهای تفریحی و مسافرتی متفاوت خواهد بود. تمایل به ایجاد چرخ تولید و رفع نیازهای جامعه به دولتها اجازه می دهد خطوط تولید کارخانه را با تعهداتی مانند ضد عفونی محل و تهیه ماسک و دستکش برای کارگران بازگشایی کنند ، اما از طریق چنین اقداماتی صورت نمی گیرد. وی ابراز امیدواری کرد که سینماها به عنوان مثال بازگشایی شوند و حتی اگر دولت اجازه داشته باشد با امنیت و از راه دور بیاید ، اجازه داده می شود اگر بخواهند مردم را از ترس از توسعه Quaid 19 در یک محیط روزافزون یادآوری کنند. اوه ، نزدیک همدیگر ، برای تفریح ​​بنشینید.

ما در جدیدترین اخبار ، بارها شاهد رویکرد مشابه بوده ایم. از سرگیری برخی مشاغل در اروپا هفته گذشته آغاز شد. دانمارک اولین کشوری بود که مدارس ابتدایی و مهدکودک ها را افتتاح کرد تا والدین بتوانند به کار خود برگردند ، اما گفت: جلسات با بیش از 10 نفر و همچنین مراسم بزرگ و جلسات مهم ، تا ماه آگوست ممنوع است.

وقتی صحبت از صنعت گردشگری می شود ، بخش بزرگی از جامعه احتمالاً تحت تأثیر ترس این مردم قرار خواهد گرفت. در جهانگردی چهار ستون اصلی حمل و نقل ، اسکان ، رستوران ها و گشت و گذارها اصلی ترین اجزای سفر است و در هر یک از این ستون ها ، اجرای مشکلات بهداشتی و مسافت اجتماعی با چالش هایی روبرو است.

در حال حاضر ، در اکثر کشورها رستوران ها و کافه ها هنوز بسته هستند و در صورت افتتاح باید فاصله اجتماعی خود را حفظ کنند. به عنوان مثال ، در اتریش که یکی از کشورهای پیشرو در اروپا برای شروع فعالیت خود است ، رستوران ها و هتل ها قرار است به تدریج در اواسط ماه مه افتتاح شوند. با این حال ، صدراعظم اتریش كورت گفت كه این امر تحت امنیت دشوار خواهد بود.

در بخش حمل و نقل هوایی ، چالش خطوط هوایی این است که بتوانند به مردم اطمینان دهند و آنها را ترغیب کنند تا دوباره پرواز کنند. در روزهای اخیر ، EasyJet که بسیاری از پروازهای کم هزینه را در اروپا انجام می دهد و تمام پروازها را در پی وقوع Korona قطع کرده است ، اعلام کرده است که صندلی های وسط هر ردیف در ابتدای پرواز خالی خواهند بود. این امر باعث می شود كه قوانینی در مورد محرومیت های اجتماعی رعایت شود.

در ابتکار دیگری امارات امتحان سریع Quick 19 را برای مسافران خود انجام داد و آزمایش 10 دقیقه ای خون را روی مسافرانی انجام داد که قصد عزیمت دبی به تونس را داشتند.

با توجه به موارد ذکر شده فوق ، این امکان وجود دارد که پس از اتمام تدریجی قرنطینه ، این فعالیت های گردشگری بتوانند به موفقیت برسند که در اصل به گردشگران اطمینان کافی می دهد که می توانند مسافت اجتماعی و سلامتی خود را حفظ کنند. درصد بالایی را ارائه دهید.

طبیعتاً در این راستا ، سازمان بهداشت جهانی و سازمان های بین المللی دستورالعمل های بهداشتی هماهنگ تری را در زمینه سفر ارائه می دهند و اقداماتی را برای جلوگیری از گسترش و فاصله Qovid 19 برای بخش های مختلف صنعت گردشگری تعیین می کنند. در مورد کار اجتماعی توضیح دهید.

در تاریخ 31 مارس ، سازمان بهداشت جهانی (WHO) دستورالعملهای جامع بهداشتی را برای اسکان و صنعت هتلداری برای Quaid 19. صادر کرد. در این سند 8 صفحه ای آمده است که خطر ابتلا به Qovid 19 در طول اقامت در هتل یا مرکز اقامتی ، از این خطر فراتر نمی رود. مرکز خرید یا دفتر! در این راهنما مراحل اصلی بخش های مختلف هتل توضیح داده شده است. در مناطقی مانند پذیرش ، رستوران ، دستگاه قهوه ، تمیز کردن اتاق ، لباسشویی و غیره ، برای جلوگیری از شیوع این بیماری در بین میهمانان و کارکنان ، اقدامات ویژه ای در هر یک از آنها لازم است. به عنوان مثال ، در این سفارش هتلها نیاز به تهیه بسته های بهداشتی لازم از جمله دستکش ، ضد عفونی کننده ، ماسک های یکبار مصرف ، عینک و غیره هستند و در صورتی که مسافر به این بیماری مشکوک باشد ، آنها را در محل پذیرش نگه می دارند ، وی را می بینند و از آنها می خواهند تا در مکان های عمومی هتل استفاده کنند. محل یا به ترتیب دیگری برای رستوران هتل ، میز و صندلی ها باید طوری تنظیم شوند که بیش از 4 مهمان در هر 10 متر مربع نشسته و فاصله پشت صندلی ها تا پشت در دو ردیف نباید از یک متر کمتر باشد. باش

البته کاملاً واضح است که اولا ، وظیفه دولتهاست که این دستورالعملها را به اصناف مربوطه در زمینه سفر ابلاغ کنند ، بر اجرای آنها نظارت داشته و در عین حال مردم را از طریق تبلیغات متقاعد کنند. می توان برخی از سفرها را با ایمنی مقرون به صرفه آغاز کرد.

اما در این میان ، اپراتورهای تور با توجه به وسعت کاری خود در سرتاسر جهان ، مطمئناً نمی توانند انتظار دولت اقدامی هماهنگ و کند را داشته باشند. بنابراین بهتر است که آنها در تعامل با زنجیره تأمین ، دستورالعملهای جدید بهداشت را به کار گیرند و البته تبلیغات و اطلاعات زیادی را در این زمینه نشان دهند و روند اطمینان خاطر مسافران را آغاز کنند.

کریستوف اندرسون ، استاد دانشکده مهمان نوازی دانشگاه کرنل ، در مورد سفر CNN در نیویورک ، اظهار داشت: “از این پس ، کلیه ارائه دهندگان گردشگری ، مانند شرکت های اقامتی و کروز ، اکنون مجبور به پاکسازی و نظارت بر سلامت خود هستند. به آنها نشان دهید که می توانند رضایت و اطمینان کسب کنند. “جان فرینز ، معاون ارشد ارشد تحلیل و مهمان نوازی SRT گفت:” از این پس باید اقدامات جدید و مرئی در مکانهای توریستی انجام شود که نظافت و بهداشت زیادی را نشان می دهد. “

کریستوف اندرسون همچنین پیش بینی کرده است که مسافران هتل پس از بحران Quaid 19 نسبت به اقامت در خانه های اجاره ای که توسط برخی وب سایت ها مانند Airbnb ارائه می شود ، احساس امنیت خواهند کرد. وی همچنین می گوید با شروع صنعت سفر ، سفرهای تجاری ابتدا آغاز می شود و به دنبال آن سفرهای تفریحی محلی به مقصدهای مجاور و سپس سفرهای خارجی به مقصدهای دور انجام می شود.

با این حال ، درک رفتار توریستی و نیازهای بحران Corona نیاز به نظارت مداوم دارد و این یافته ها توسط اپراتورهای تور با تجارت سریع و انعطاف پذیر قابل استفاده است.

در یادداشت های بعدی ، ما به استراتژی های داخلی اپراتورهای تور خواهیم پرداخت تا دریابیم که در مواقع آشفتگی و تغییر ، کدام راه حل ها برای آنها بهترین است.

انتهای پیام

برخی از منابع مفید:

صفحه سازمان جهانگردی جهانی (UNWTO) در مورد Quaid 19

صفحه سازمان بهداشت جهانی درباره سفر و جهانگردی

فصل 19 دستورالعمل های سازمان بهداشت جهانی در مورد هتل ها و اقامتگاه ها

به دنبال وب سایت Corona Crisis / Business Insider ، 64 شرکت هواپیمایی بین المللی پروازها را لغو می کنند

همانطور که در این مقاله به مراقبت Corona Travel / CNN Travel می پردازیم

دکمه بازگشت به بالا