اقتصادی

بانک‌ها تا آخر آبان تسهیلات کرونایی می‌دهند

طبق اعلام بانکها و م institutionsسسات اعتباری موظف به پرداخت خدمات رونینا ، بانک مرکزی تأیید ستاد مدیریت کرونا را در خصوص مهلت ثبت نام و پرداخت هزینه های صاحبان مشاغل که به شدت از کرونا آسیب دیده اند ، به بانک اعلام کرده است تجهیزات ، تجهیزات یا امکانات جدید قبل از پایان ماه نوامبر. آنها 1400 ماه سن دارند.

به گزارش سلام آنلاین ، این بانک از (4) ، (5) ، (6) و (7) ، بند (ب) تصویب هفتاد و یکمین جلسه ستاد مدیریت ملی کرونا در تاریخ 28 ژوئن 1400 تشکیل شده است. در مورد ” مهلت ثبت نام و پرداخت تجهیزات “به صاحبان مشاغل که به شدت تحت تأثیر این بخش قرار دارند ، همچنین در جهانگردی ، ورزش و جوانان ، فرهنگ و هنر و حمل و نقل ریلی و هوایی. به بانک های معاملات زیر:

مهلت ثبت نام مشاغل و مشاغل به شدت آسیب دیده از شرکت های کرونا متقاضی سایت کرونا ، با توجه به دستورالعمل های صادر شده توسط کارگروه اقتصادی کرونا ، تا پایان سپتامبر 1400 تمدید می شود.

بانک ها و م institutionsسسات اعتباری باید به مرکز بهداشت ، چه جدید و چه جدید ، از مرحله قبلی تا پایان نوامبر 1400 پرداخت کنند.

مهلت ثبت نام مشاغل و مشاغل آسیب دیده از کرونا برای بدست آوردن محل تأیید شده توسط ستاد ملی گردشگری (تأیید شده توسط جلسه 39 ، مورخ 7/12/1999) ورزش و جوانان (تأیید شده توسط جلسه 47 مورخ 9/9/1399) .15) فرهنگ و هنر (تأیید شده توسط جلسه 48 مورخ 1399.22) و حمل و نقل ریلی و هوایی (تأیید شده توسط سی و هفتمین جلسه مورخ 139.6.29) طبق همان دستورالعمل ها و شرایط قبلی تا پایان سپتامبر 1400 ادامه خواهد داشت. اطلاع.

بانکها و م institutionsسسات اعتباری باید در این مرکز ، چه جدید و چه جدید ، از مرحله قبلی تا پایان نوامبر 1400 پرداخت کنند.

مشاغل و مشاغلی که به شدت تحت تأثیر قرار گرفته اند ، مانند مهد کودک ها ، پارک های آبی و پارک های تفریحی که شرایط لازم برای مراکز بهداشتی درمانی قبلی را ندارند ، از نظر راهنمایی های ارائه شده توسط تیم واجد شرایط خواهند بود.

بازپرداخت نصب تجهیزات خریداری شده توسط مشاغل و مشاغل تحت بند (5) ، حتی اگر محل قبلی یا محل جدید در بند 5 تا پایان سپتامبر 1400 به تأخیر بیفتد.

کلیه تجهیزات با ارزش 500 میلیارد دلار موافقت کرده اند که ماده 2 دستورالعمل پرداخت تجهیزات به مشاغل آسیب دیده جدی از کرونا را که توسط دفتر هماهنگی اقتصادی دولت هوا تأیید شده است ، یادداشت کنید. علاوه بر 3500 میلیارد تومان تصویب قبلی ، 1.020 میلیارد دلار برای شرکتهای بخش هزینه می شود و 480 میلیارد باقیمانده نیز با توافق نامه تصویب می شود. در سی و هفتمین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا “شهرها باید رزرو شوند”.

لازم به ذکر است که لیست مشاغل و مشاغلی که به شدت آسیب دیده اند در سال 1400 مورد حمایت اقتصادی قرار گرفت که توسط کارگروه کرونا برای مقابله با اثرات اقتصادی تصویب شد ، در نامه 29512 مورخ 1400.3.1919 معاون اقتصادی رئیس جمهور اعلام شد امور تکالیف

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا