عمومی

بازی پرسپولیس با ذوب آهن هم باید به تعویق بیافتد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سازمان فوتبال ایران ، دیدار پرسپولیس و نساجی مازندران که قرار است روز یکشنبه برگزار شود به تعویق افتاد. این تصمیم به دلیل کاهش خطر است عفونت بازیکنان و اعضای پرسپولیس هنگام سفر به مازندران به ویروس کرونا مبتلا شدند.

در این میان پرسپولیس در هفته 6 میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود. از یک طرف شماره یک اعضای ذوب آهن به بازی های کرونا و پرسپولیس آلوده شدند عفونت آنها میروند تاج قبل از سفر به قطر و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا.

در همین حال ، یحیی گل محمدی ، کاپیتان پرسپولیس هفته گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی تأکید کرد که میزبانی یک بازی در لیگ برتر قبل از فینال آسیا به آماده سازی تیمش کمک می کند و او این کار را نخواهد کرد. همچنین درخواست تعویق لیگ نیز وجود دارد.

با این حال ، پیام رسان کربکندی عضو هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه زوبا در مصاحبه با آنلاین تاکید کرد دیدار تیمی برابر پرسپولیس نیز باید به تعویق بیفتد.

کربکندی وی گفت: اگر لغو بازی پرسپولیس با منسوجات به دلیل سفر به مازندران و پیشگیری از بیماری های عفونی بود سئوالم یعنی آیا تهران گل تاج ندارد؟ آیا پرسپولیس نمی تواند به مازندران برود اما ما می توانیم به تهران بیاییم؟ اگر دیدار پرسپولیس و نساجی به تعویق بیفتد ، باید بازی ما با پرسپولیس نیز به تعویق بیفتد.

سخنگوی باشگاه زوبا افزود: در حالی که شش بازیکن از هفت بازیکن ذوب آهن نیز تاج دارند ، اما وضعیت ما مشخص نیست. برخی نیز مظنون به تاج و تخت هستند. باید ببینیم چه اتفاقی می افتد ، اما اگر دیدار ذوب آهن و پپولیس به تعویق نیفتد ، این نشان می دهد که تبعیض زیادی در فوتبال وجود دارد.

دکمه بازگشت به بالا