بازسازی ورزشگاه تختی را جدی نگرفتند/ ورزشگاه آزادی ممکن است به مسابقات نرسد

بازسازی ورزشگاه تختی را جدی نگرفتند/ ورزشگاه آزادی ممکن است به مسابقات نرسد

شهردار تهران گفت: اگر امروز ورزشگاه تختی بازسازی می شود به این دلیل است که دوستان توجهی به آن ندارند و اگر جدی هستند باید از سه ماه پیش کار بازسازی شروع می شد.

به گزارش سلام آنلاین. علیرضا فخاری درباره وضعیت ورزشگاه های استان تهران از جمله آزادی و تختی اظهار داشت: من هم نگرانی شما را در مورد روند بازسازی این ورزشگاه ها دارم، به ویژه ورزشگاه ها. برای لیگ برتر در نظر گرفته شده است که باید زودتر انجام می شد، متاسفانه دوستان در انجام این کار کند بوده اند و ممکن است در برنامه تداخل داشته باشد و نتوانیم شرایط را برآورده کنیم.

وی گفت: ممکن است ورزشگاه آزادی به بهره برداری نرسد، پیش بینی می کنیم ورزشگاه تختی برای فوتبال با اولویت اول راه اندازی شود و ظرفیت توسعه دهنده فضای ورزشی حداکثر شود.

شهردار تهران گفت: من شخصا به ورزشگاه تختی نرفته ام و نگرانی هایی وجود دارد که تختی به موقع برای لیگ برتر آماده نشود. اما کار باید به حداقل برسد. یعنی سیستم های زمینی، روشنایی و صدا باید آماده باشند. دوستان متأسفانه زیاد توجه نمی کنند، اگر جدی هستند باید از 3 ماه پیش شروع می کردند.

برای پاسخ به این سوال آیا استاندار برای بازسازی ورزشگاه تاکی بودجه ای در اختیار اداره کل قرار نمی دهد؟ وی افزود: چنین موضوعاتی در برنامه استانداری وجود ندارد، وزارت ورزش از طریق شرکت های توسعه و نگهداری ورزش روی این موضوع کار می کند که باعث می شود با تغییر مدیریت زمان را از دست بدهیم.

فخاری در پایان افزود: پس از تصمیم گیری برای برگزاری مسابقه، هماهنگی های اجتماعی، سیاسی و امنیتی را انجام می دهیم. ما برگزار کننده مسابقات نیستیم. در عوض، ما ارائه دهندگان خدمات هستیم و مهم ترین چیز این است که امنیت و امنیت را برای مشارکت مردم فراهم کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا