فرهنگ و هنر

بازدید از موزه ملی ایران نوبت‌بندی شد/اول پروتکل‌ها را بخوانید بعد به موزه بروید

مدیرکل موزه ملی ایران از برنامه بازدید از این موزه مطابق با پروتکل های بهداشت عمومی کلیه موزه ها و پروتکل های ویژه موزه ملی ایران خبر داد.

به گزارش سلام آنلاین ، طبق دستور رئیس جمهور برای شروع عملیات ، موزه تاریخ و آثار ملی ملی ایران بر این رعایت می افزاید. پروتکل عمومی موسسه حفظ و بازیابی ، در یک پروتکل ویژه ، از موزه مادر ایران که از 20 مارس بسته شده است ، بازدید کرد تا از شیوع ویروس جلوگیری شود.

گابریل نون هانت ، مدیر کل موزه ملی ایران توضیح: با توجه به کرنش ویروس ، محدودیت در بازدید از و محافظت از سلامت کارمندان ، بازدید کنندگان و همچنین حفظ کار در موزه ، دستورالعمل های ویژه تور در موزه ملی ایران تهیه و اجرا شده است. پارلمان ایران باید پروتکل را به دقت مطالعه و از مفاد آن پیروی کند.

وی گفت که بازگشایی کلیه قسمت های موزه در بحران کرونا ممکن نیست. وی گفت: “ما در حال تلاش برای باز کردن تئاتر موزه دوباره و دوباره هستیم.” در مرحله اول از چهارم تا نهم خرداد ، فقط “یافته های باستان شناسی 2009” افتتاح می شود و از روز 10 خرداد ، موزه باستان ایران در طبقه همکف بازدید می شود. از آغاز الیاس تا پایان دوره صدوقیان.

وی گفت: پیش بینی می شود مخاطبان و علاقه مندان به این موزه از موزه های با مسئولیت اجتماعی بیشتر بازدید کنند و میراث فرهنگی را حفظ کنند و از شیوع این بیماری جلوگیری کنند. با دقت مطالعه کنید و به مسیرهای از پیش تعریف شده و سیگنالهای نصب شده توجه کنید.

پروتکل اختصاصی برای بازدید از موزه ملی ایران

به گزارش روابط عمومی موزه ملی ایران. پروتکل ویژه بازدید از موزه ملی ایران برای مدت زمان حمله قلبی به شرح زیر تهیه و به روز می شود:

– بلیط ها را می توان بصورت آنلاین از سایت های سرگرمی و نمایش های برتر و از قبل برنامه ریزی شده خریداری کرد. ورود به موزه فقط با قرار ملاقات امکان پذیر است.

– بلیط دارای نوبت خاصی است و ترتیب بازدید باید رعایت شود. در زمان شیوع کرولا ، همچنین لازم بود برای مراجعه کنندگان با استفاده از کارت دارای امتیاز بازدید رایگان ، پیش فروش بلیط رایگان برنامه ریزی کنیم. تهیه عنوان و گواهی مناسب در رابطه با اعمال این حق در بخش بلیت فروشی ضروری است.

– این تور به نوبه خود برگزار می شود و بازدید کننده حق دارد فقط برای مدت زمان محدود بازدید کند. توصیه می شود بازدید خود را بر اساس زمان اعلام شده برنامه ریزی کرده و با توجه به مسافت ، شرایط آب و هوایی ، ترافیک یا سایر عوامل ، بلیط را در نظر بگیرید. هیچ تاخیری یا عجله ای پذیرفته نیست. برای مدیریت این تور با موزه همکاری کنید.

– اگر از دفتر بلیط موزه بلیط خریداری می کنید ، از ماسک و دستکش استفاده کنید. هنگام ورود و در صورت احتقان ، فاصله ایمن خود را از افراد مقابل خود نگه دارید. گرفتن بلیط نقدی غیرممکن است.

– برای جلوگیری از انتقال بیماری های حاد تنفسی (کرونا و آنفولانزا) ، اندازه گیری دما بدون کمک دماسنج توسط کلیه بازدید کنندگان ، مشتریان و کارکنان در ورودی موزه ملی ایران انجام می شود. بنابراین ، با ثبت دمای بدن بالاتر از 37.5 درجه سانتیگراد یا علائم مشکوک و غیرمعمول مانند سرفه یا تنگی نفس ، ورود به موزه امکان پذیر نیست.

– اگر گردشگران مایل به رعایت قوانین و مقررات نباشند ، می توانند بازدید خود را لغو کنند.

– صندوق امانات موزه در حال حاضر محدود است. در صورت امکان از موارد اضافی خودداری کنید.

– بازدید کنندگان باید در ورودی و جلوی بازرسان موزه ماسک و دستکش جدید را تغییر دهند.

– کلیه بازدید کنندگان باید در ورودی موزه کفش بپوشند تا از آلودگی در راه موزه جلوگیری کنند.

– دسترسی و استفاده از مواد ضد عفونی کننده برای جلوگیری از آسیب رساندن به موزه ممنوع است.

– مسیر تور مطابق با فاصله اجتماعی و ضرورت نگهداری از شی طراحی و اجرا می شود.

– علائم راهنمایی و رانندگی در راه نصب شده است. به آنها احترام بگذارید

– مسیر یک مسیر است و حرکت از یک نقطه شروع می شود و در خروج پایان می یابد ، بنابراین هر بازگشت در مسیر هرگونه توجیهی غیرممکن خواهد بود.

– دو متر فاصله اجتماعی از افراد دیگر را رعایت کنید.

– 50cm فاصله از نمایشگاه را نگه دارید ، امکانات و موانع اساسی را حفظ کنید. توجه داشته باشید که در شرایط فعلی ، به دلیل لزوم رعایت فاصله اجتماعی و سلامتی کار شما ، ممکن است نتوانید به کلیه کارها یا اطلاعات مربوط به تور دسترسی پیدا کنید.

– روی نمایش دارندگان موانع تأثیر نگذارید. و غیره.

– در صورت عدم مشاهده بازدید کنندگان از فاصله مناسب اجتماعی ، موزه مجاز به جابجایی خواهد بود. اگر آنها اطاعت نکنند ، دیگر نمی توانند دوباره بازدید کنند.

– در حال حاضر موزه‌ها از پذیرش گروه‌های بزرگ (بیش از شش مورد) ممنوع هستند. ثبت نام و ثبت نام گروهی تا اطلاع ثانوی پذیرفته نمی شود.

– بازدیدها محدود به افراد ، خانواده ها و گروه های كوچك (كمتر از شش نفر) است و موزه از پذیرش كودكان زیر شش سال تا اطلاع ثانوی در بحران كرونا معاف است.

– به دلیل لزوم کاهش ارتباطات چهره به چهره در طول Quaid 19 ، راهنمای موزه شما را در این تور همراهی نخواهد کرد و فقط به سؤالات گاه به گاه پاسخ خواهد داد.

بروشور برای جلوگیری از شیوع ویروس Cavid 19 در دسترس نخواهد بود. برای اطلاعات بیشتر ، به وب سایت موزه مراجعه کرده و در مورد این کار اطلاعات بیشتری کسب کنید. همچنین می توانید فیلم موزه را در آپارتمان تماشا کنید.

– رستوران های کافه تریا در موزه ها تا اطلاع ثانوی بسته می شوند.

– مغازه های موزه تا اطلاع ثانوی بسته می شوند.

– پس از استفاده از خدمات بهداشتی ، مطابق پروتکل اعلام شده توسط وزارت بهداشت ، دستان خود را کاملاً بشویید و خشک کنید.

– برای دعا در نمازخانه موزه لازم است یک آنلاین و موم شخصی داشته باشید و بعد از نماز ، شستن یا شستن دستان به شما توصیه می شود در نماز فاراد یک متر بین نمازگزاران رعایت کنید. بعد از نماز ، در سالن نماز استراحت نکنید.

– قبل از ورود به موزه ، دستورالعمل های وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، ستاد ملی مبارزه با کرونا و WHO را بخوانید.

– با توجه به شرایط خاص ، توصیه می شود قبل از بازدید از موزه جهت اطلاع و تصمیم نهایی در مورد بازدید از سایت موزه ملی ایران به نشانی http://irannationalmuseum.ir/fa مراجعه نمایید.

مکانهای منتخب برای بازدید از موزه ملی ایران

– “نمایشگاه آثار باستان شناسی 1998” از 25 ژوئن 2009 به بعد برگزار می شود. در این مرحله ، ظرفیت ثبت نام روزانه حدود 100 است.

– “موزه ایران باستان” از ابتدای دوره ایلام تا پایان دوره صدام (طبقه همکف) از 10 ژوئن 2010 به بعد آماده بازدید است.

به منظور حفاظت از کار موزه و فراهم کردن زیرساخت های لازم برای بحران Corona ، بازگشایی مورد بحث است و ما در بازدید از موزه با محدودیت هایی روبرو هستیم. بازگشایی سایر بخش ها بعدا اعلام خواهد شد.

برنامه بازدیدها

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا