حوادث

بازداشت یک مداح در سلسله

ب‌نیوزاب‌ینونیوز:

افشین توركرانی تأیید كرد كه این مداح به دلیل شركت در مراسم اختتامیه در یكی از روستاهای شهر دستگیر شد و تأیید مقر ویروس كرونا را با همكاری پلیس شهر مشاهده نكرد.

وی گفت: “به دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری جشن ها ، مداح به دلیل تهدیدات بهداشت عمومی و عدم رعایت رضایت پزشک قانونی به بازداشتگاه معرفی شد.” “علی رغم هشدارهای قبلی) با هماهنگی دادستان ها و حاکمیت قانون.”

تارکرانی با اشاره به محدودیت های کرون در عزاداری و عروسی در این شهر خاطرنشان کرد که “در این راستا امروز و فردا همه گل فروشی ها و سالن های زیبایی باید بسته شده است “

سلسله از شیوع بیماری بیماری کرونا قلب در حالت شوک است.

**

یک شکارچی که سعی در نجات فرزند خود داشت در این سلسله دستگیر شد.

علیرضا رحیمی گفت: این شکارچی در بهار به صورت غیرقانونی یک بز کوهی را شکار کرده و بچه های خود را در خانه شخصی خود زنده نگه داشته است.

وی با بیان اینکه با انجام اقدامات لازم برای شناسایی شکارچی ، افزود: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان با مجوز قاضی دادسرا به همراه مأموران پلیس فیروزآباد منزل شکارچی را مورد بازرسی قرار دادند و یک بز نر و دستبند پیدا کرد. اسلحه گرم غیرقانونی و مقداری گوشت مشکوک به شکار کشف و ضبط شد.

آقای رحیمی اظهار داشت که متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادگاه شهرداری منتقل شد.

بیش از 250 گونه جانوری در شل وجود دارد.

**

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: 26 سارق در بروجرد دستگیر و 30 نفر نیز پیدا شده اند.

سرهنگ عزت الله غلامی افزود که به منظور پاکسازی منطقه آلوده ، پلیس در 72 ساعت گذشته طی چند عملیات جداگانه 26 سارق را دستگیر و تعدادی از دارایی ها را با موفقیت کشف کرد. 30 دزدیده شده

وی گفت: اموال مسروقه شامل تجهیزات مخابراتی ، وسایل برقی و لوازم خانگی و همچنین چهار وسیله نقلیه و موتورسیکلت بود.

رئیس پلیس وو گفت: “با تلاش مضاعف ماموران ، 10 توزیع کننده و 14 معتاد متجاهر دستگیر و تعداد زیادی از لوازم صنعتی و مواد مخدر از متهم کشف شده است.” متهم به مقامات مربوطه تحویل داده شده است. “

**

شهردار الیگودرز گفت: “انتشار هرگونه اعلامیه درگذشتگان و عزاداری در الیگودرز جرم است.

حمید کشکولی ، یکی از خبرنگاران ، اضافه کرد که با توجه به تصویب ستاد کنترل بیماری های کرونا در استان و شهرداری در مورد ممنوعیت انتشار اعلامیه مرگ در صورت تلاش برای چاپ و درج یک اعلامیه مرگ با زمان و مکان ، اعلامیه مرگ. دفن کنید و از مردم بخواهید در این مراسم شرکت کنند. اعضای خانواده با درجه یک دستگیر و جریمه می شوند.

دکمه بازگشت به بالا