بازداشت موبایل قاپ حرفه‌ای در شهرری/ سارق محتویات خودرو دستگیر شد

بازداشت موبایل قاپ حرفه‌ای در شهرری/ سارق محتویات خودرو دستگیر شد

پلیس شهرداری پنوم پن از دستگیری دو سارق و توقیف نمایشگاه های خودرو و تلفن همراه خبر داد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در گفت وگو با سلام آنلاین وی در خصوص جزئیات ماموریت این دو مامور انتظامی در فرماندهی انتظامی رایت گفت: یکی از شهروندان برخی با مراجعه به کلانتری 177 شرق شهرستان با شکایت از سرقت قطعات خودرو شکایت کرد. در تحقیقات پلیسی مشخص شد فردی از تاریکی هوا سوء استفاده کرده و محتویات خودروی پارک شده را با خرابکاری به سرقت برده است.

بازرس پلیس رایت ادامه داد: در ادامه کار پلیس، هویت متهم سابقه دار نیز شناسایی شد و شب گذشته پس از هماهنگی با پلیس و کسب مجوز، وی دستگیر شد ایستگاه پلیس.

طرهانی در بازرسی رسمی از محل اختفای متهم گفت: مقداری از اقلام مسروقه از مخفیگاه وی کشف شد. وی در بازجویی به 11 فقره سرقت خودرو در خاورشهر اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رایت همچنین با توجه به جزئیات دومین ماموریت پلیس رایت گفت: در حین گشت زنی به کلانتری 173 امین آباد به یک دستگاه موتورسیکلت پلاک شکسته مشکوک شده و وی را ردیابی کردند. همکارم بعداً متوجه شد که موتورسوار ازدحام کرده و احتمالا قصد سرقت داشته است.

طرهانی گفت: متهم پس از مدتی در مقابل دیدگان ماموران اقدام به سرقت گوشی های تلفن همراه مردم کرد که ماموران پلیس وارد عمل شدند و بلافاصله پس از انجام عملیات متهمان را دستگیر کردند. متهم در تحقیقات مقدماتی دو گوشی تلفن همراه داشت که به تازگی سرقت کرده بود. پیدا شد. موتورسیکلت متهم نیز توقیف شد.

کمیسر پلیس منطقه رث ادامه داد: متهم در مدتی که اذعان داشت بیش از 10 مورد سرقت گوشی وجود دارد مورد بازجویی قرار گرفت چرا که احتمال افزایش شکایات وجود دارد. متهمان با دستور قضایی جهت تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی اعزام شدند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا