فرهنگ و هنر

بازتولید بازی «ذره‌بین» – سلام آنلاین

بازی آموزشی و تربیتی «ذره بین» به سفارش خانواده ها، کودکان و نوجوانان برای چهارمین بار در حال تکثیر است.

به گزارش سلام آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تفریحی و سرگرمی «ذره بین» با همکاری «بازیتا»، بر اساس اعلام همکاری و حمایت مرکز از شرکت تولید عروسک های مشترک تولید 50000 دستگاه در زمستان امسال تولید و عرضه خواهد کرد.

مدیر پرورش فکری و بازی های رایانه ای کانون پرورش فکری گفت: این سرگرمی که برای گروه سنی 3 سال به بالا طراحی شده است، باعث تقویت حافظه کوتاه مدت و افزایش اعتماد به نفس کودکان و نوجوانان می شود. .

محسن حموله افزود: سرگرمی «ذره بین» در گروه بازی های آموزشی و فلش کارتی است که افراد می توانند در گروه های 2 تا 4 نفره بازی کنند.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال بررسی برگزاری رویداد ملی رایگان ایده اسباب بازی و شناسایی جوانان و علاقمندان به رشته طراحی اسباب بازی با آموزش بیش از هزار شرکت کننده است که بیش از 180 نفر هستند. طرح اسباب بازی گروهی. میزبان تولیدات عمده ای مانند «فکری، پزشکی، فرهنگی و هنری، کمک آموزشی و آموزشی و رایانه و الکترونیک» است.

حموله در پایان گفت: امکان استفاده از این طرح ها با حمایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و یا به صورت مستقل برای همه تولیدکنندگان و سرمایه گذاران ایرانی اسباب بازی وجود دارد.

۱۲۰ هزار سرگرمی «ذره بین» توماس در کانون پرورش فکری و فروشگاه های محصولات فرهنگی و هنری در دسترس علاقه مندان است و تاکنون بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ بازی آموزشی «ذره بین» اهدا شده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا