عمومی

اینجا دقیقا چه خبر است؟

آسان است که همه چیز سیاه به نظر برسد ، همانطور که به راحتی می توان همه چیز را سفید کرد. کار دشوار ، اما باید انجام شود تجسم و واقعی ساختن آن است.

به گزارش سلام آنلاین. روزنامه های چاهوری وی نوشت: “زندگی هر روز سخت تر می شود.” قیمت ها بالا رفته و تمایلی به بازگشت ندارند. هر روز ، مقامات قول می دهند آن را ارزانتر یا از گران شدن آن جلوگیری کنند ، اما این وعده ها هرگز عملی نمی شوند. لوازم خانگی در حال افزایش است ، نه هر روز ، قیمت شیر ​​کنترل نمی شود ، واسطه ها و افراد فقیر نمی توانند میوه های فصلی را تحمل کنند ، هزینه خدمات افزایش می یابد و هیچ هیچ رقابتی بین دولت و دولت برای افزایش قیمت وجود ندارد. بخش خصوصی کار می کند. این خودروساز اتومبیل های محلی با کیفیت بالا و پشت مدل های جهانی و جیب های خالی را با شوخی ترسیم می کند. ارز و سکه همچنین وعده های خود را به استاندار فدرال رزرو حفظ نمی کند ، هر روز بلکه به طور موقت انجام می شود و هیچ کس قدرت مسدود کردن آنها را ندارد. اجاره هایی که این روزها رشد قابل توجهی داشته است. این واقعیت امروز جامعه ما است.

جمع همه اینها این است که ارزش پول ملی با نرخ باورنکردنی رو به کاهش است ، قدرت خرید جمعیت هر روز رو به کاهش است و تعداد خانوارهای زیر خط فقر در حال افزایش است. در مورد اوضاع ، مردم می پرسند ، چه اتفاقی می افتد در اینجا؟

در همین شرایط ، قانون گذاران امیدوارند که ترامپ بار دیگر رئیس جمهور ایالات متحده شود تا تحریم ها را علیه ایران بیشتر و بیشتر کند ، زیرا تحریم ها منجر به رونق و نوآوری در کشور خواهد شد. نماینده دیگری پیشنهاد کرد که پس از جورج فلدی ، مرد سیاه پوست آمریکایی که در اثر نژاد پرستی در ایالات متحده به قتل رسیده است ، یک خیابان در تهران نامگذاری کنید. نماینده دیگری مجلس پیشنهاد دارد كه كتاب مقدس را در پارلمان به پایان برسانید و عده ای نیز برای تغییر نام در فرودگاه مهرآباد پیش از ورود به كارهای مهم ، برنامه دو طرفه را پیشنهاد می كنند. هیچ کس نمی تواند از این آقایان سؤال کند چگونه این دردها به شما رنگ و چراغ انقلاب می بخشد؟ چرا هر کسی که با قول حل مشکلات مردم به کنگره آمده است به جای اجرای یک برنامه اساسی برای تحقق این وعده ، شعارهایی خواهد داد؟ اگر فکر می کنید نام این اثر انقلابی است ، مردم محتاط تر از آن هستند که بتوانید با چنین شعارهایی واقعیت های زندگی را نادیده بگیرید. اگر می خواهید انقلابی باشید ، همین کار را با صدام سلیمی انجام دهید ، که به جای گفتن و فریاد زدن شعارها و سرگرم کردن مردم با وعده ها ، برجسته است و نشان می دهد که چگونه دانش آموزان انقلابی مکتب امام خمینی (ره) برنامه ریزی کار خود را انجام می دهند. دشمن. صدام سلیمانی نیازی به این شعارها ندارد ، او را با برنامه های عملی همراه کنید که می تواند مشکلات مردم را در مبارزه با ایالات متحده و تروریسم حل کند. امروز ، باید شورش شیطان را علیه ایران و منطقه خنثی کنیم. از این تبانی نمی توان با شعارها ، انقلابها و تظاهراتها جلوگیری کرد. برای مشکلات مردم راه حلهای عملی ارائه دهید تا مردم از شما نپرسند که در اینجا چه خبر است.

دولت ها و دادگاه هایی مانند کنگره با این موضوع سر و کار دارند. امروز ، ما در همه زمینه های قدرت اجرایی ، قضایی و قانونگذاری می بینیم که سخنرانی بیش از اقدام است. دولت وعده های خود را برای کنترل تورم حفظ خواهد کرد و دادگاه در محاکمه هایی که امروز سؤالات بسیاری ایجاد کرده اند سکوت خواهد کرد. اگر هر سه نیرو کار خود را با وفاداری انجام دهند ، انقلابی خواهند گرفت و اعتماد مردم را به دست می آورند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا