اجتماعی

ایستادگی و مقاومت؛ پیام یادواره شهدا برای دشمنان

سلام آنلاین/ کردستان مدیرکل صندوق حفظ آثار و نشر ارزش حراست استان همدان این یادواره را پیام مبارزه با دشمن عنوان کرد.

مهدی ظفری شامگاه پنجشنبه (8 تیر) در مراسم یادبود جانباختگان مبارزه با مواد مخدر که در سالن شهید رحمانی ناحیه مقاومت بسیج بیجار برگزار شد، این مراسم را پیامی از مبارزه و مجاهدت در راه است. دشمن و دلگرمی و امید برای دوستداران انقلاب اسلامی.

وی تفاهم بین فرماندهان و جوانان را از نکات بارز مراسم بیجار عنوان کرد و افزود: و عطر کربلا و عاشورا به ذهنم خطور کرد.

ظفری افزود: قطعاً یک عامل ضروری برای نسل ما توجه به نمادهای جامعه است و یاد و خاطره شهدا مانند شاخصی است که نسل جوان را هدایت می کند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌گذاری بنیاد حرم همدان با تاکید بر اینکه امروز فرج نماد مبارزه با مواد مخدر است، می‌گوید:

پلیس بودن در چنین شهری با شهرهایی مانند تهران متفاوت است زیرا هرکسی آن را می پوشد آرزوی شهادت دارد.

وی با یادآوری خاطرات هشت سال دفاع مقدس و حضور در کردستان، خاطرنشان کرد: بهترین دوران زندگی شخصی من در کردستان سپری شده است، امروز با درخواست پاسداری از دروازه بیجار می پذیرم.

مرتضی میرآقایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیجار در این مراسم ضمن یادآوری 6 قربانی جنگ مواد مخدر در بیجار گفت: در کشورمان نزدیک به 4000 رزمنده و بیش از 12000 جانباز را برای تامین سلامت خود تقدیم کرده ایم.از جامعه و. جوانان. “

وی بر اساس آمار کشف مواد مخدر از 70 تا 90 درصد با توجه به جغرافیای کشور عزیزمان ایران یادآور شد: جایگاه ایران در مسیر ترانزیت مواد مخدر از کشورهای آسیایی به اروپا بالاترین آمار در حوزه مبارزه و مواد مخدر است. کشف. در کشور ما.

در پایان این مراسم از خانواده بهرام امینی به نمایندگی از خانواده شهید بهرام امینی به نمایندگی از شش خانواده شهید مبارزه با مواد مخدر لوح تقدیر دریافت کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا