ایران یا اسراییل – سلام آنلاین


چرا اسرائیل فواد شکر و هنیه را شکست داد؟ چرا کلاهبردار را منفجر کرد؟ چرا سید حسن را زد؟ چرا خودکشی کرد؟ من می گویم جواب دو جمله است. ابتدا باید آبروی از دست رفته خود را بازگرداند. توجه داشته باشید اگر این شهرت احیا نشود، فلسفه وجودی آن در منطقه زیر سوال می رود و این قطعا یک قدم قبل از از بین رفتن است.

ایران یا اسرائیل

به گزارش سلام آنلاین، یک کانال تلگرامی راه اندازی شد و نوشت:

نمی دانم فیلم هایی را دیده اید که سربازان اسرائیلی با لباس نظامی و به زبان فارسی ساخته اند یا خیر.
مراقب باشید؛ به زبان فارسی. آن هم برای مخاطب ایرانی. چرا باید نیروی نظامی او با مردم ایران صحبت کند؟ به این فکر کن
در یکی از این فیلم ها سربازان اسرائیلی به مردم ایران گفتند که بین ایران و اسرائیل یکی را انتخاب کنید.
چه جمله مهم و طلایی گفت.
احمق ها نمی دانند که این چیزی است که باید گفت.
امروز دیدم نتانیاهو به مردم ایران پیام داد: ما پشت شما هستیم.
برادران! قلب این جنگ «ذهنیت مردم» است. هم در ایران و هم در اسرائیل.
بگو چرا اسرائیل فواد شکر و هنیه را برد؟ چرا کلاهبردار را منفجر کرد؟ چرا سید حسن را زد؟ چرا خودکشی کرد؟ من می گویم جواب دو جمله است.
ابتدا باید آبروی از دست رفته خود را بازگرداند. توجه داشته باشید اگر این شهرت احیا نشود، فلسفه وجودی آن در منطقه زیر سوال می رود و این قطعا یک قدم قبل از از بین رفتن است.
دوم اما. آمین از این ثانیه
انتخابات ایران پرمعنا، با مشارکت کم، با دو قطبی و سه قطبی با انتخاب شعارهای ضد مقاومت، معنا و پیام آن ضعیف است. ضعف ذهن انسان. نبض ضعیفی می دهیم.
سید حسن به مردم گفت که انتخاب شما در اربعین مهم بود. شما درک می کنید و اتفاقات منطقه با حضور شما گره خورده است. ما هستیم که باید مردم را نسبت به انتخابات آگاه کنیم، ما فقط دست در دست هم گرفته ایم. اسرائیل هنیه را شکست داد و شکر را نیز شکست داد. روز بعد از قسم دکتر.
بعد وعده آمریکا را باور کردیم، انتقام هنیه و حمله به خاک خود را به تعویق انداختیم، بی دلیل و بدون استراتژی عقب نشینی کردیم و اسرائیل به حمله ادامه داد. اکنون همه ما مشغول جنگیدن هستیم. خنده دار است، اما حقیقت دارد. کسانی که گوینده مستقیم سکانس تبیین های جهادی هستند همچنان در بافت فرش پزشکی مشغول هستند. وسط جنگ نامه می نویسند و مقاله می نویسند و ارتش کشورشان را مسخره می کنند، بین جبهه مقاومت فرق می گذارند؟ چون دستگاه های دوقطبی غیر رهبری را تحمل می کنیم و وارد بازی های آنها می شویم، با آنها رفتار نمی کنیم.
حالا که سیدحسن رفته سایه جنگ را احساس کنید. مردم کوچه و بازار، به خصوص ما که به رهبران کمک نمی کنیم.
بعد دوباره سیلی خواهیم خورد. تا زمانی که بیدار می شویم، همین.
راه حل چیست؟ ما هم مانند سیدحسن باید روی نکات اصلی این جنگ تمرکز کنیم. حرف های مقامات اسرائیلی جالب است و این نقطه توافق و پیشرفت ما خواهد بود. بگذارید مردم بفهمند که باید بین اسرائیل و ایران یکی را انتخاب کنند. رهبری فرمودند این واقعیت جنگ بود و نبود.
اگر روی نقطه انتخاب بین اسرائیل و ایران بایستیم، پیروز شده ایم.
اگر ضربه بزنیم، اگر ببازیم، اگر برخی از مسئولان ما شکست بخورند، اگر برخی تحلیلگران نادان حرف های ناشایست بزنند و دشمن را خوشحال کنند، یک کلمه می گوییم.
به ازای هر هزار زبان
مردم، وقت انتخاب است
انتخاب کنید؛ ایران یا اسرائیل
همین است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا