عمومی

ایجاد پل در مناطق صعب العبور کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، کیامرث حاجی زاده عصر دوشنبه در مراسم کلنگ زنی پل در روستای بید انجیر، سیاست دولت رفع تجاوز به اراضی مناطق نیازمند استان بود. : با هدف تقویت زیرساخت ها و بهبود سیاست مهاجرت معکوس از شهر به روستا، این انتخاب صورت گرفته است.

وی خدمات ارائه شده در این سال ها را مثبت عنوان کرد و رفع مشکلات مردم در حوزه زیرساختی از جمله راه و راه روستایی را در اولویت کاری استان دانست.

حاجی زاده افزود: پس از این مهم تامین آب سالم و مبلمان و خدمات شهری از برنامه است کم اهمیت آره

معاون استاندار گفت: اقدام جدی در حوزه راه روستایی به ویژه در مناطق روستایی شهرستان در حال انجام است.

حاجی زاده افزود: سه پل در کهگیلویه وجود دارد که همچنان مردم با خودروهای قدیمی در سخت ترین مسیرها تردد می کنند.

او سه پل «جاده» ساخت آلتای بی، ماگر و انجیر بید را از جمله برنامه های فعال راه روستایی عنوان کرد و گفت: با مشارکت خوب نفت و گاز گچساران، بنیاد مسکن و راه، کیلومتر 15 جاده طارق. آلتای بی بهسازی شده و امسال با اعتبار مطمئن جاده آسفالت می شود.

معاون عمرانی استاندار توضیح می دهد: ستون ها و ستون ها کوبی پل تکمیل شده و عرشه جابجا شده است که اواخر سال جاری نصب خواهد شد.

پل حاجی زاده «رود خواب آلودوی آن را یکی دیگر از پروژه های عمرانی استانداری دانست و گفت: با تاکید و پیگیری استانداری این پل تامین اعتبار شده و در مرحله اجراست.

وی یکی از غارت شده ترین سایت ها را «بید انجیر» عنوان کرد و افزود: . دشوار از طریق دو طرف رودخانه پر از آب است رنگ بنفش محلی آپریس واقع در سالهای متمادی، چهارراه تبعیض‌گران و 400 نفر. هیچکس این روستا با گرگ از رودخانه ساخته شده است.

معاون عمرانی استاندار تایید می کند: با توجه به سد چم با توجه به عدم نیاز به وجود پل فولادی بالای سد، با همکاری مدیرعامل نفت و گاز گچساران و وزارت کشور مجوز برچیدن پل صادر شد.

حاجی زاده افزود: این پل 6 متر عرض و 62 متر طول دارد که توسط یک کشتی و قسمت هایی از پل توسط کارشناسان اصفهانی جدا و به این مکان منتقل شده است.

حاجی زاده با اشاره به بحث ساخت پی و پل، اعتبار تمدید سفر رئیس جمهور و وام استانی را 5 هزار و 500 میلیارد میلیارد تومان اعلام کرد که 2 میلیارد آن بوده است. تقسیم شده است.

وی گفت: پیمانکار این پروژه مشخص است و زمان بهره برداری کمتر از 12 ماه برآورد شده است.

حاجی زاده به خیابان اشاره می کند دشوار از طریق این روستا خاطرنشان کرد: قبل از شروع ساخت پل باید بهسازی جاده انجام شود.

او همچنین پلی به ارتفاع 14 متر از رودخانه و 62 متر طول ساخت. خاکستر 6 متر در این منطقه. دشوار از طریق با توجه به اینکه زمان زیادی می برد و هزینه زیادی می برد و ابراز امیدواری کرد: با این اقدام و حمایت حوزه نفت و گاز، بهره برداری از این پل در کمتر از یک سال آینده به پایان می رسد.

دکمه بازگشت به بالا