استان ها

ایجاد امید در جامعه اسلامی رسالت نیروهای انقلابی است

این به گفته خبرگزاری بنا در پیکازاوین است. روز چهارشنبه در مراسمی با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه ، آیت الله عابدینی ، ولی فقیه و اقامه نماز قزوین ، جمالی پور ، رحمانی فرماندار سیاهکولی و نماینده استان عباسپور قزوین در مستشاران اسلامی. کنگره و گروهی از فرماندهان و فرماندهان نظامی و گروهی از انتقام. احترام به دومین ژنرال گردان انقلاب ، محمد صحی هی هی.

فرمانده دوم انقلابی ، سرلشکر رستم علی رفیعی آتانی ، فرمانده جدید واحد استان قزوین ، در این مراسم گفت که قزوین منطقه ای از فرماندهان و مبارزان معلول مانند شهید رجایی ، بابایی ، حاج امین محمد رضایی و حاج عبدالله بود. عراق و یک سرمایه ارزشمند محسوب می شود.

وی افزود: “من به عنوان یک سرباز کوچک قزوین افتخار می کنم که اهل روستای الموت هستم و امروز می توانم در ارتش خدمت کنم.”

image_2021_6_30-18_40_56_703_udx

فرمانده استان قزوین گفت: قزوین کاملاً توانمند است و امیدوارم بتوانیم سربازان خوبی بشویم و به شکوفایی این استعدادها کمک کنیم.

سردار رفیعی آتانی گفت: “گنجینه های پنهان استان فرماندهان بزرگی مانند سردار آبنوش و سردار شاهرخی هستند که تجربه ارزشمندی دارند که من از آنها استفاده خواهم کرد و ما می توانیم با کمک نیروهای وفادار سخت کار کنیم.”

وی گفت: “من در طول دستور خود دستور نمی دهم ، اما انتظار دارم كه كمك با من باشد. البته فرمانده باید در جلو باشد و دیگران باید او را همراهی كنند.”

فرمانده سپاه در استان قزوین افزود: “به عنوان اولین قدم ، ضمن حضور در مزار شهدا و تمدید توافق نامه با خانواده شهدا ، از راهنمایی های امام جمعه برای کار استفاده می کنم. متنوع”.

وی گفت: “تلاش ها برای گسترش جامعه انقلابی ، حفظ امنیت مردم ، ادامه کمک های صادقانه و ایجاد امید در جامعه رسالت همه نیروهای انقلابی است.”

حجت الاسلام علی علی معبودی ، رئیس دفتر نماینده عالی سپاه در استان قزوین گفت: ساداس صحوکچی هفت سال است که خدمت صادقانه ای به استان می کند که از این بابت سپاسگزاریم.

خداوند

وی افزود: “ما هفت سال کار سخت Sadasah Sahirahi ، نگهبان انقلاب ، یک انسان خداپرست ، یک معتاد به کار و یک نمونه واقعی از یک ارتش واقعی را جشن می گیریم.”

ساداس صحوخی ، فرمانده سابق ارتش کوسوین گفت: “یکی از نعمت های الهی این است که مردم در مسیر خدمت هستند و ما خدا را شاکریم که در مسیر دفاع از انقلاب اسلامی هستیم.”

وی افزود: “شرط سپاسگذاری این است که در مسیر خدمت از همه آنچه می توانیم استفاده کنیم و ملاک رابطه ما جذب افراد به انقلاب و اسلام است.”

image_2021_6_30-18_43_22_172_qpw

سردار شاهرخی گفت: ادامه راه انقلاب تضمین پایان خوب است و همه ما باید آماده دفاع در برابر تهدید سخت و نیمه دشمن باشیم.

قرار است ساداشی صحیروهی ، که با افتخار بازنشستگی بازنشسته شده است ، به عنوان مشاور بازى کار کند.

دکمه بازگشت به بالا