عمومی

ایجاد احساس امنیت روانی از مهمترین رویکردهای امنیت‌ساز است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، سردار سلمان امیری با اعضا دیدار کرد هيئت مدیره این روزنامه نگار استان گفت: “بسیار مهم است که ما به همکاری و پشتیبانی رسانه ها با ناجا در ایجاد امنیت در جامعه توجه داشته باشیم.” تمرکز بر امنیت روانی.

وی گفت: “در برخی جوامع شاهد امنیت هستیم ، اما از نظر امنیتی ضعف داریم یا بالعکس.”

وی گفت: ما همچنین به رسانه ها و یكی از سلاح های اصلی ناجا در ترویج بهتر اعتماد داریم. تکالیف ما میدانیم.

او از موقعیت ها دوری می کند در حال حاضر وی در دنیای امروز و استفاده روزافزون از رسانه های اجتماعی افزود: “با این شرایط ، فاصله جرم و جنایت نیز به میزان قابل توجهی به اینترنت می رسد ، در این زمینه. وارد شدن اگر فعال و منفعل نباشیم هزینه های زیادی برای جامعه هزینه می شود.

فرمانده پلیس استان همدان امنیت را موضوعی فرامرزی خواند و گفت پلیس به دنبال آن است الزامات وی گفت: هر یک از ما مسئولیتی را در زمینه اقدام خود بر عهده داریم که باید از هر طریق ممکن آن را دنبال کنیم تا به طور م shareثر به سهم خود در امنیت طولانی مدت دست پیدا کنیم.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه اصحاب رسانه می توانند در ایجاد زمینه ای برای نظم و انضباط اجتماعی و اقدامات اجتماعی ناجا موثر واقع شوند ، گفت: همه ما در خدمت فعالیت های نظام مقدس اسلام هستیم. جمهوری خودکار و اسلحه دست برای سرویس رسیدیم.

او اشاره کرد که من معتقدم الزامات وی تأکید کرد که باید دو طرفه باشد. پسندیدن این افراد باید از مجموعه ناجا بیایند الزامات ما همچنین باید به مسائل مربوط به جامعه و مردم بپردازیم. الزامات برای انجام کارها به بیشترین شکل ممکن.

دکمه بازگشت به بالا