استان ها

اگر کسی توانایی خرید گوسفند و قربانی کردن آن در عید قربان را ندارد، چه کند؟

به گزارش خبرگزاری بنانا. علی خلیلی ضمن اشاره به ارزشهای پنهان در قید العذا ، گفت: “آدیدالعداح روزی بود که ابراهیم (ع) تسلیم خدا شد و او توانست از این آزمایش بزرگ بیرون بیاید. مغرور و با این نمایش احترام به همه

وی تأكید كرد كه دهمین روز ماه قمری «Du-du-Hajjah ah» برای مسلمانان در سراسر جهان مصادف است با عید قربان ، كه به یاد حضرت ابراهیم (ع) و فرزندش او اسماعیل گرامی داشته می شود ( س) مسلمان لباس نو پوشیده است. در این عید پس از یک نمایش شاد بازدید و جشن. علاوه بر این ، امروزه بسیاری از مسلمانان در سراسر جهان گوسفند ، گاو ، یا شتر قربانی می کنند و گوشت خود را به همسایگان و فقیران توزیع می کنند.

عید قربان روز قربانی کردن ارواح شیطانی است / چه می شود اگر توانایی خرید گوسفندی در عید قربان را نداشته باشیم؟

خلیلی افزود ، “عید قربان یک عید ویژه است ، وقت آن است که از شر شیاطین خلاص شویم ، و امروز مومنان و پرستشگران آنلاین و موم جهان را رها می کنند و روح خود را فدای خدایان می کنند. سبک قلب.”

خلیلی گفت: “عید قربان پاکی عید است که همان فداکاری و بردگی است. امروز مردان با احترام دوباره به دنیا می آیند و اجازه می دهند افراد جدیدی از خاکستر آنها بیرون بیایند.” ورود یک روز جدید و یک فرد جدید.

وی از عید قربان به عنوان روزی بزرگ یاد کرد که سنت حسنه قربانی کردن ارواح شیطانی در نظر گرفته می شد و گفت که قربانی کردن ارواح شیطانی یکی از بزرگترین کارهایی است که هرکسی باید انجام دهد. این عمل بزرگ از جایگاه ویژه ای برخوردار است و عظمت این عمل در این است که از فعالیتهای زائران نیز به حساب می آید.

این محقق کتاب مقدس با اشاره به مراحل اجرای حج و جایگاه آدیداس در زیارت حجاج ، گفت: از نظر نمادین ، ​​به عبارت دیگر ، آنها جان خود را فدا کردند تا به خود ثابت کنند بزرگترین دیو در آنها است و با فدا کردن روح عماره ، آنها مطمئناً به احترام الهی نزدیکتر می شوند.

خلیلی در مورد فعالیت های انجام شده طبق روایت در عید قربان اظهار داشت: “در عید قربان ، افراد محترم می توانند با شادی به جشن این عید بزرگ بروند. و شب دو راکت دعا کنید. از عید قربان.

عید قربان روز قربانی کردن ارواح شیطانی است / چه می شود اگر توانایی خرید گوسفندی در عید قربان را نداشته باشیم؟

وی به نماز شامل عید قربان اشاره کرد و گفت: در روز عید قربان نیز دعا شامل می شود این نماز مانند نماز عید سعید فطر است و دارای عنوان و جایگاه ویژه است. برخی از دانشمندان و بزرگان نیز اظهار داشته اند که اگر شخصی توانایی خرید گوسفندی و قربانی کردن آن را نداشته باشد ، می توان با مشارکت با بسیاری از افراد و خرید یک گوسفند و سپس قربانی کردن آن ، کل مبلغی را برای خرید قربانی در نظر گرفت. راه خدا دادن گوشت به نیازمندان و نیازمندان پاداش های بسیاری می برد و بر آن تأکید می شود.

وی خاطرنشان می کند: در روایتی که “امام ساد (ع)” ، “امام حسین (ع)” و “امام باکر (ع)” را روایت می کند گوشت قربانی را به سه قسمت تقسیم کرده است. یک قسمت به همسایگان ، قسمت دیگر به نیازمندان داده می شود و قسمت سوم برای خانواده نگهداری می شود.

دکمه بازگشت به بالا