اجتماعی

اولین جلسه کارگروه هماهنگی برگزاری مراسم ماه محرم و صفر برگزار شد

نخستین جلسه کارگروه هماهنگی مراسم محرم و سامرا با حضور هوشی مین تلام و مسلم محمد خوما رئیس کارگروه و دیگر مقامات دستگاههای دولتی در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش سلام آنلاین ، گروه هماهنگی ایام محرم و صفر به سرپرستی حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و سایر مقامات ذیربط در وزارت کشور برگزار شد.

در این جلسه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تشکر از جهادی ها به دلیل فعالیت های جهادی دوره کورنا گفت: “ما رعایت موضوعات بهداشتی را یک وظیفه شرعی می دانیم و انتشار این موضوع را وظیفه تبلیغی خود می دانیم.” این روزها که به برخی مراجع تقلبی می روم ، از آنها نیز می خواهم که از مردم بخواهند که بهداشت را به عنوان یک وظیفه شرعی باور کنند و از آنها مراقبت کنند.

قمی افزود: در تبلیغات اسلامی طبق سنت سالهای گذشته ما مسئولیت مسئولیت عزاداری عزاداران را بر عهده داشته ایم و توجه به شرایط فعلی کشور ما نیاز به هوشیاری دارد. “مسائل بهداشتی کاملاً و در این زمینه با احتیاط انجام می شود.” ما قدم های بسیاری بر می داریم.

وی با اشاره به زمانبندی تا شروع محرم ، با تأکید بر لزوم تسریع در برنامه ریزی و تصمیم گیری نهایی اظهار داشت: نگرانی ما غیر از عزاداری برای مردگان ایستادن محکم است پروتکل را رعایت کنید. “

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اذعان داشت: ما در سازمان تبلیغات اسلامی با در نظر گرفتن دانش و دانش ادبیات عزاداران ، در آماده سازی این مراسم اقدامات جدی را انجام می دهیم و اقدامات لازم را برای حمایت از آن انجام خواهیم داد. “فلسفه و رشته عزاداری.”

قمی افزود: ما وظیفه داریم عزاداری و محافظت از سلامتی عزاداران مقدسین را انجام دهیم و به لطف خداوند متعال اجازه نخواهیم داد که هیچ گونه آسیبی در برکات و معنویت این مراسمات وارد شود. این نیست. “

وی در پایان سخنان خود تأکید کرد که ما به بخشنامه دفتر مرکزی کرونا پایبند هستیم: “ما از برنامه ها و ایده هایی که توسط تجهیزات و ارگانیک به واحد تبلیغات ارسال شده استقبال می کنیم.”

در این جلسه حجت الاسلام سید مهدی خاموشی ، رئیس کمیته تأمین اجتماعی و انضباطی کمیته امنیت ملی و انضباطی حجت الاسلام سید مهدی خاموشی – رئیس هیئت امنای کمیته تأمین اجتماعی و انضباطی حجت الاسلام سید مهدی خاموشی ، به ریاست جلسه حضور داشتند. خیریه – هوچوتا تلای جلالی – معاون وزیر فرهنگ و تبلیغات سازمان تبلیغات اسلامی – هوشی مین تل آویو معاون رئیس جمهور و استان سازمان تبلیغات اسلامی – و سایر مقامات نهادهای ذیربط است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا