ورزشی

اولویت بایرن با توخل در تابستان

سرمربی بایرن مونیخ خرید یک مهاجم بزرگ را اولویت خود در تابستان قرار داده است.

به گزارش سلام آنلاین و به نقل از اسپورت، بایرن مونیخ پس از انتخاب توماس توخل به عنوان سرمربی جدید خود نتیجه بدی گرفت و این مربی باتجربه خیلی زود با انتقادات زیادی مواجه شد.

بایرن مونیخ تحت هدایت توخل از لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان حذف شد و در صدر جدول بوندسلیگا شکست خورد.

فابریزیو رومانو، روزنامه نگار سرشناس ایتالیایی درباره آینده توخل در بایرن مونیخ می گوید: توخل در هر شرایطی و با هر نتیجه و عملکردی در فصل آینده مربی بایرن مونیخ است. بایرن به مربی باتجربه اعتماد خواهد کرد و حتی در صورت عدم کسب عنوان قهرمانی بوندس لیگا، به پایان همکاری او فکر نخواهد کرد.

این روزنامه نگار و کارشناس نقل و انتقالات در مورد اولویت های بایرن مونیخ در این تابستان صحبت کرده است و بایرن مونیخ قرار است در وهله اول یک مهاجم نوک یا به اصطلاح شماره 9 را به خدمت بگیرد.

پس از جدایی روبرت لواندوفسکی، بایرن مونیخ نمی تواند جای این مهاجم سرشناس را بگیرد. بایرن برای جانشینی لواندوفسکی به عظمت Chobo Moting امیدوار است، اما مهاجم کامرونی از لواندوفسکی دور است و چندین بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

گزارش ها حاکی از آن است که بایرن مونیخ علاقه مند به جذب هری کین کاپیتان تاتنهام و دژان ولاوویچ مهاجم یوونتوس است و یکی از این دو مهاجم بزرگ را به خدمت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا