شرکت پپسی کو، غول مواد غذایی ایالات متحده، پس از افزایش قیمت ها، برای جبران هزینه های بالاتر و تقاضای آپارتمان برای غلبه بر نتایج سه ماهه اول، دستورالعمل تمام سال خود را افزایش داده است.
به گزارش سلام آنلاین، نتایج این گزارش کاربران انعطاف پذیری را نشان می دهد که عملکرد فصلی رقبایی مانند کوکاکولا و نستله را دنبال می کنند. پپسی گفت میانگین قیمت ها در سه ماهه اول 16 درصد افزایش یافته است. شرکتهای جهانی کالاهای مصرفی از زمان همهگیری برای مقابله با افزایش قیمت کالاها، نیروی کار و حملونقل قیمتها را افزایش دادهاند.
هپش جانستون، مدیر ارشد مالی پپسی به رویترز گفت: “ما انتظار نداریم قیمت کالاها برای ما کاهش یابد، فقط تورم امسال کمتر خواهد بود.” فریتو لی، یکی از شرکت های تابعه پپسی، نیز برخلاف تصمیم اوایل سال جاری مبنی بر تعلیق فروش در برخی مناطق، قصد دارد قیمت ها را افزایش دهد.
به گزارش رویترز، درآمد خالص 10 درصد افزایش یافت و به 17.85 میلیارد دلار رسید که بیش از برآوردهای 17.22 میلیارد دلاری بود. سود تعدیل شده 1.5 دلار به ازای هر سهم نیز از برآورد 1.39 دلار فراتر رفت.
انتهای پیام/