عمومی

انواع سیم خاردارها را بشناسید

دریافت قیمت روز سیم خاردار خطی و رشته ای

سیم خاردار چیست؟
سیم خاردار بی همانند گرد از عملی ترین اختراعات انسانی است که در سال 1867 توسط دو مخترع آمریکایی ضبط شده است. لوچین ب اسمیت و کنت اوهایو اولین کسانی بودند که روی این فرآورده کار کردند. ایده اصلی برای این فرآورده با منظور ممانعت از ورود کشاورزان به مراتع دامی شکل گرفته است. امروزه انواع سیم خاردار با مواد گوناگون و با اشکال مختلف پردازش می شوند و در سراسر جهان باره کاربرد پیمان می گیرند. به کارگیری آنها هر روز ریزبین تر می شود ، و این به انگیزه نیروی پیشگیرانه آن است. سیم خاردار همچم با سیم خاردار به زبان انگلیسی است. در واژگان انگلیسی این عبارت به معنای “نوعی سیم بارو فلزی است که با لبه های تیز یا نقاط مرتب شده در فواصل در راستا خط خط سیم ساخته شده است”.

قیمت سیم خاردار در سایت حصار نوین الماس هر روز به روز می شود و می توانید از آن بازدید کنید.

سیم خاردار خطی یا سیم خاردار رشته ای

دو رشته سیم به هم تنیده به ضخامت 2 تا 3 میلیمتر اساس سیم های خطی را تشکیل می دهد. ضخامت سیم اصلی 3 میلیمتر و ضخامت سیم های خار 2 میلیمتری در نظر گرفته شده که در مجموع بسیار مقاوم و محکم است. فولاد گالوانیزه گرم با تیغ هایی از جنس ورق تیز که با فاصله منظم و نزدیک به هم کار شده اند، کیفیت این محصول را افزایش می دهند. خارها به صورت 4 تیغه گالوانیزه و در طول محصول به صورت منظم وجود دارند. به دلیل قدرت بازدارندگی بالا و عدم امکان عبور از بین سیم ها، تقاضا برای خرید آن هر روز بیشتر می شود.

قیمت سیم خاردار حصار نوین

سیم خاردار بدست دو مخترع آمریکایی ، لوسیان اسمیت و کنت اوهایو ثبت شد. گرد یک سیم خاردار است که علاوه بر زیبایی هایی که به محیط می بخشد ، برای ساخت دام در مزارع کشاورزان نیز باره کاربرد پیمان می گیرد.

جنگهایی مشابه جنگ روسو-ژاپن در سنه 1904. پس از جنگ جهانی نخست ، این فرآورده به قدری باره بهره‌گیری پیمان گرفت که متعلق به برای محافظت از اردوگاه های نظامی و همچنین پادگان ها ، اردوگاه های شغل ، پایگاه های نظامی و غیره استفاده شد.

به علت بها مناسب و تأثیر قابل توجهی که این محصول دارد ، پس از جنگ جهانی اول بسیار محبوب شد و هم اکنون یگانه از مهمترین محصولات باروک است.

نکته قابل پروا این است که این فرآورده گالوانیزه است ، در ریشه-بن-بیخ رنگ آن در روشنایی آفتاب یا باران و نم از بین نمی رود و مانند رنگ سفید باقی می ماند و به بافت آن گزند نمی رساند.

سیم خاردار که در شرکتها پردازش می شود ، معمولاً در دو گونه دست نویس و یگانه فرآوری می شود. گونه خطی یا شجره ای ، که به چهره توپ نیز فروخته می شود ، همچنین از 2 سیم به هم پیوسته ، ضخامت 2 لغایت 3 میلی متر فرآوری می شود. این وزن معمولاً 23 تا 25 کیلوگرم است و هر توپ 150 لغایت 170 متر طول می کشد. در واقعیت ، هر کیلوگرم 8 متر طول می کشد. سیم خاردار نسخه دست نویس اغلب برای مراکز نظامی و امنیتی کاربرد می شود. تنها مراکز دیگری که از سیم خاردار دست نویس نیز کاربرد می کنند ، باند فرودگاه ها هستند زیرا بسیار بادوام هستند و از همان شرایط محیطی مشقت نمی برند.

خلاصه اینکه یک بار دیگر ، من از سیم خاردار دست نویس خط می زنم

1 – دوام و عمر طولانی

2 – نصب آسان و بدون دردسر

3 – به حیوانات ترحم نکنید

4 – قیمت پایین

سیم خاردار نسخه خطی نیز بیشتر در زمین باره کاربرد پیمان می گیرد. در اصل برای باغ های مزارع یا محوطه سازی دیوار به دیوار باره بهره‌گیری پیمان می گیرد.

نکته ای که هنگام خرید این فرآورده باید در نظر داشته باشید کمپانی وزن و پردازش است. این محصول حائز دو گونه چینی و ایرانی است که نوع چینی آن چندان پسندیده نیست اما نوع ایرانی از کیفیت زیاد مناسبی برخوردار است و وانگهی از گالوانیزه گرم تولید می شود. اگر منظور دیوار و برپایی امنیت را دارید ، به دلیل تاثیر و سیم خاردار مقرون به صرفه ، دست خط می تواند بهترین گزینه برای نصب تعبیه باشد که نصب آن نیز زیاد آسان است و هرکسی می تواند آن را نصب و بهره‌گیری کند.

منبع: https://hesarnovinalmas.com/product/barbed-wire/

دکمه بازگشت به بالا