تازه های کسب و کارعمومی

انواع سایبان دکوراتیو ( سایبان پوششی)

سایبان پوششی در طرحهای متنوع برای کافه ها و رستورانها توسط طراحی، تولید و اجرا میشود. برای آشنایی بیشتر با انواع سایه بان دکوری در ادامه مطلب با ماهمراه باشید.

سایبان پوششی چیست؟

سایبان پوششی یکی از می باشد. که در طرحهای متنوع و در رنگهای مختلف توسط کارگاه ایران سایبان تولید میشود. به جرات می توان بیان نمود با بهره گیری از خلاقیت و هوش جوانان تحصیلکرده خود، تنها تولید کننده این نوع سایبانها در کشور عزیزمان با ثبت اختراع می باشد.

سایبان پوششی بیشتر برای رستورانها و کافه ها استفاده می شود. البته سایر صنوف نیز بسته به سلیقه صاحبان آن صنف میتوانند از چادر پوششی استفاده نمایند . البته از این نوع می توان در انجام تبلیغات سازمانها،شرکتها و برندها نیز استفاده نمود. می‌تواند دارای انواع مختلف پوشش مانند پارچه، آلومینیوم، فایبرگلاس موجدار، پلی‌کربنات موجدار یا مواد دیگر باشند. سایه بان پوششی یک راهکار اقتصادی برای افرادی است. سایبان پوششی سایه‌های نیمه افقی را فراهم می‌کنند.

سایه بان دکوراتیو تولیدی ایران سایبان معمولا بصورت ثابت تولید میشود. و برای رستورانها و کافه ها بیشترین کاربرد را دارد چرا که این نوع چادر دکوراتیو فقط به منظور نشان دادن نماد رستوران و کافه ها میباشد. و بصورت ،سایبان نوردی و سایه بان پوششی در تولید و با روکش های متنوع و طرحهای مختلف و با امکان چاپ تبلیغات عرضه میشود.

نمونه کارهای سایبان دکوراتیو

سایه بان کالسکه ای دکوراتیو 

استفاده از سفارشی شده مطابق نظرات مشتری بعنوان سایبان دکوراتیو

محل اجرا: استودیو صدا و سیما

سایبان کالسکه ای

سایبان کالسکه ای نانو

 

سایه بان وچادر مثلثی دکوراتیو 

تولید و نصب سایبان پوششی برای کافه کافمون توسط تیم

محل اجرا: سعادت آباد

سایبان دکوری- کافه کافمون

سایبان دکوری- کافه کافمون1

 

سایه بان ثابت

تولید و نصب سایبان پوششی برای مبل گونا توسط تیم

محل اجرا: ولنجک

کاربردهای سایبان دکوری

برای معرفی محصول یا فروشگاه خود حتما نیاز به ندارید. سایبانهای پوششی خود نمادی برای متمایز نمودن فروشگاه شما خواهند بود

             تبلیغات روی سایبان پوششی

انواع سایبان دکوراتیو ( سایبان پوششی)

سایبان کلاهی 

چادر کلاهی با نام سایبان دکوراتیو و سایبان دکوری نیز معرفی می گردد.

                                                                 سایبان کلاهی

سایبان گرد دکوراتیو

از سایبان نیم دایره  نیز میتوان بعنوان سایبان دکوراتیو برای گالریها ، رستورانها و کافه ها بهره برد.

قیمت سایه بان دکوراتیو:

قیمت سایه بان دکوراتیو بر اساس فاکتورهای زیر محاسبه و اعلام میشود:

اندازه سایبان:

سایبان پوششی در هر اندازه ای توسط تولیدی ایران سایبان قابل تولید است و لیکن اندازه استاندارد این مدل سایه بان بین 1 تا 4.5 متر میباشد. این فاکتور عامل مهمی در تعیین قیمت این مدل چادر است چرا که متریال مورد استفاده در آن با توجه به متراژ تعیین کننده قیمت سایبان میباشد

سقف برقی را می توان یک سازه الکتریکی بسیار شیک و مدرن در نظر گرفت که به کمک آن می توان فضایی را ایجاد کرد تا بتوان از فضای آزاد بیشترین بهره را برد.

نقشه سایبان:

طرح سایه بان دکوری را معمولا مشتریان از سایتها و ژورنالهای خارجی دریافت مینمایند. و متقاضی انجام آن در کشور میشوند. ایران سایبان با افتخار اعلام میدارد. مدعی انجام انواع طرحهای سایبان با بالاترین کیفیت ممکن در کشور هستیم .

نوع روکش سایبان:

از انواع روکش مات سایبان و روکش کره ای و روکش نانو برای این نوع سایبان میتوان بهره جست. که هریک از آنان قیمتهای متنوعی نسبت به دیگری دارند

محل اجرای سایبان:

در صورتی که بخواهید سایبان توسط شرکت آقای سایبان اجرا شود. شهر محل نصب و همینطور مکان نصب عامل آخر در تعیین قیمت سایبان میباشد

فروش سایبان دکوراتیو :

فروش سایبان دکوراتیو هم بصورت حضوری و هم بصورت غیر حضوری انجام میشود. از طریق میتوانید مورد نظرتان را ثبت سفارش فرمایید. جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش ساخت سایبان دکوراتیو با تماس بگیرید. یا فرم زیر را تکمیل فرماییدسایبان دکوراتیو( سایه بان پوششی ) محصول خاص شرکت آقای سایبان میباشد. که امروزه طرفداران بیشماری پیدا نموده است . متقاضیان این مدل از آن بعنوان دکور محل کسب خود استفاده مینمایند. برای آسنایی بیشتر با این مدل سایبان با ما همراه باشید.

معرفی سایه بان دکوراتیو 

سایه بان دکوراتیو در مدلهای نیم دایره، هلالی، ربع دایره، ذوزنقه ای و … مطابق با نظر مشتری قابل طراحی و ساخت میباشد. برای سایه بان پوششی از انواع نظیر: روکش نانو، روکش برزنت، روکش پی وی سی ، روکش بنر و روکش فلکس میتوان استفاده نمود. معمولا برای پوشش سایبان دکوراتیو از پارچه های برزنت نانو استفاده می شود. که زیبایی آن را به شدت افزایش می دهد.

جهت چاپ بروی دکوراتیو از چاپ سیلک استفاده می شود که بهترین نوع چاپ از لحاظ مقاومت در برابر آفتاب و ماندگاری بالا به شمار می آید.

در هنگام روز می توان با تنظیم سایبان دکوراتیو و چرخش نوارها مانع از ورود نور یا سبب افزایش ورود نور به فضای داخلی گردید. همچنین در فضای داخلی نیز می توان قسمت هایی را توسط سایبان دکوراتیو از دید خارج و به تفکیک در فضا افزود.

سایبان دکوری چیست؟

به سازه هایی که دارای یک روکش زیبا هستند، سایه بان دکوری می گویند. روکش در اینجا معنی یک پارچه بسیار زیبا را میدهد. که در برابر کشش بالا، مقاومت بسیار مطلوبی دارد. روکش دکوراتیو در برابر نیروهای خمشی و فشاری مقاومت خاصی از خود نشان نمی دهند. بدین ترتیب تنها در سایبان پوششی می توان از آنها بهره مند شد. پارچه را می توان بهترین نمونه از روکش های غشایی دانست. به همین خاطر معمولا این سازه ها با پارچه پوشانده می شوند.

سایه بان دکوراتیو نیاز به طراحی و محاسبات بسیار دقیقی دارد. در صورتی که طراحی این سازه ها به بهترین شکل ممکن صورت نگیرد، مشکلات عمده ای برای سازه به وجود می آید. بدین ترتیب برای اجرای سازه دکوری نمی توان به هر فرد، شرکت یا گروه اعتماد کرد. بهتر است. ابتدا تحقیقات گسترده ای انجام داده و پروژه ای مختلفی که در سطح کشور انجام شده را بررسی کرده تا ببینیم. کدام شرکت ها توانسته اند. عملکرد بهتری را در اجرای سایبان پوششی بر جای گذارند.بدین ترتیب می توان بهترین سازه دکوراتیو  برای خود تهیه کرد.

مزایای سایه بان پوششی 

این مدل ، کسب و کار شما را کاملا نسبت به سایر مغازه های مجاور متمایز مینماید. سایبان دکوراتیو در واقع معرف کسب و کار شماست.  با این سایبان زیبا شما در واقع تمایز خود را نسب به رقبا برای مشتریان به منصه ظهور میگذارید.

کابردهای سایبان دکوری

سایبان کافه 

سایبان رستوران 

سایبان هتل 

و همچنین سایر مشاغل که خاص بودن برایشان اهمیت دارند میتوانند از این مدل سایه بان استفاده نمایند.

قیمت سایه بان دکو راتیو 

سایه بان پوششی ( سایبان دکوراتیو) با توجه به مدل آن، نوع روکش آن و انحناء آن قیمت گذاری میشود. برای استعلام قیمت و مشاوره خرید سایه بان دکوراتیو با تماس بگیرید. یا فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناساسایبان دکوراتیو یکی از انواع سایبان است که در طرح و رنگ‌بندی های مختلف تولید می‌شود.  این سایبان بیشتر برای نشان دادن نماد کافه‌ها و رستوران‌ها کاربرد دارد. طراحی فوق‌العاده این نوع سایبان باعث شده که مورد توجه بسیاری از کسب و کارها قرار بگیرد. در این نوشته قصد داریم شما را بیشتر با سایبان های دکوراتیو آشنا کنیم.

سایبان دکوراتیو چیست؟

سایبان دکوراتیو یا همان سایبان پوششی یا کلاهی یک سازه بسیار زیبا است که بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد. البته میتوان به عنوان بارانگیر هم از آن استفاده کرد. با نصب این سازه دیگر هنگام بارش باران نگران کثیف شدن شیشه مغازه و نفوذ آب نخواهید بود‌. همچنین رطوبت باران آسیب‌های زیادی به محصولات وارد می‌کند و از این رو ضد آب بودن سایبان های دکوراتیو برای صاحبان مغازه ها بسیار اهمیت دارد. طراحی این نوع سایبان ها کاملا سلیقه‌ای است و شما می‌توانید این سازه را با روکش ضد آب سفارش دهید. این روکش ها برای تمام شرایط آب و هوایی مناسب هستند و می‌توانید بیشترین بهره را از این سازه‌ها داشته باشید.

سایبان دکوراتیو چقدر هزینه دارد؟

قیمت سایبان دکوراتیو به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. از مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت این سازه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

امکان تولید این نوع سایبان در اندازه و سایزهای مختلف وجود دارد. اندازه استاندارد این سازه بین 1 تا 4.5 متر است. هرچقدر سایز سایبان بیشتر باشد متریال بیشتری در ساخت آن به کار می‌رود که در نتیجه موجب افزایش قیمت آن می‌گردد.

طراحی و رنگ بندی سایبان دکوراتیو کاملا سلیقه‌ای است. شما می‌توانید از سایتهای خارجی یا ژورنال های خارجی، طراحی سایبان را انتخاب کنید و سپس طرح مورد نظرتان را به تولیدکنندگان معتبر در این زمینه بسپارید تا با بالاترین کیفیت ممکن این سازه را برای شما بسازنند.

از روکش‌های مختلفی در ساخت این سایبان استفاده می‌شود که هرکدام دارای کیفیت و قیمت مختلفی هستند. روکش نانو، روکش برزنت، روکش بنر، روکش پی وی سی و روکش فلکس از انواع روکش‌های سایبان هستند. استفاده از روکش برزنتی به خاطر زیبایی‌ که به این سازه می‌بخشد بسیار پرطرفدار است.

محل نصب سایبان یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت این سازه است. اگر نصب در ارتفاع  نباشد و دسترسی به آن راحت باشد هزینه نصب آن پایین خواهد بود. اما اگر  دسترسی به محل نصب این سازه سخت باشد و نصاب وقت زیادی را جهت این کار صرف کند مطمئنا هزینه بیشتری را باید بپردازید.

سایبان دکوراتیو چه کاربردی دارد؟

سایبان های دکوراتیو به خاطر طراحی فوق‌العاده‌ای که دارند بیشتر جنبه زیبایی آن در نظر گرفته می‌شود تا کاربردی. این نوع سایبان به صورت ثابت است و امکان جمع شدن آن وجود ندارد. هم چنین این سازه بیشتر در ویترین مغازه، کافه‌ها و رستورانها کاربرد دارد. هم چنین به‌خاطر عدم جمع شدن این سازه و قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف جنس پارچه به کار رفته در روکش آن بسیار اهمیت دارد. این نوع سایبان برای رستوران‌هایی که دارای فضای باز هستند یا مغازه که در معرض تابش نور خورشید می‌باشند بسیار کاربردی است. همچنین استفاده از سایبان دکوراتیو در کنار ، در کافه‌ها نمای زیبا و دل انگیزی به فضا می‌بخشد.

سایبان دکوراتیو چه مزایایی دارد؟

نصب سایبان دکوراتیو مزایای زیادی دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • جلوگیری از تابش مضر آفتاب

یکی مزایای نصب انواع سایبان دکوراتیو جلوگیری از ورود گرمای خورشید و اشعه ماورا بنفش مضر UV  است. همچنین  این سازه به خنک ‌شدن سریع خانه مخصوصا در روزهای گرم تابستان بسیار کمک می‌کند. همچنین از تابش نور خورشید از پنجره به وسایل مختلف از جمله  کامپیوتر، صفحه ی تلویزیون که آسیب‌های جدی به آنها وارد می‌کند جلوگیری می‌نماید.

نصب این نوع سایبان روی پنجره می‌تواند از وسایل داخلی منزل محافظت می‌کند. قرار گرفتن وسایل خانه در برابر تابش مستقیم  و شدید نور خورشید باعث آسیب دیدن به آنها می‌شود.

  • محافظت در برابر صدمات ناشی از آب سایبان دکوراتیو

ورود آب باران به ساختمان می‌تواند باعث آسیب به درهای چوبی، پوسته درب ها و قاب پنجره‌ها شود. اما با نصب سایبان روی پنجره‌ها می‌توان از نشت آب و آسیب رسیدن به ساختمان جلوگیری کرد.‌

  • اندازه مناسب سایبان دکوراتیو

سایبان های دکوراتیو به فضای زیادی نیاز ندارند و به راحتی در فضاهای کوچک نصب می‌شوند. شما می‌توانید از این سایبان به عنوان هم استفاده کنید.  هم چنین امکان تعویض روکش آن با توجه به طراحی‌ منزل یا فروشگاه تان وجود دارد.

  • طراحی‌ زیبا سایبان دکوراتیو

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم این نوع سایبان زیبایی فوق‌العاده‌ای دارد. هم چنین ساخت آن در طرح و رنگ‌های متنوع امکانپذیر است. شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون مکان موردنظرتان، طراحی این سازه را انتخاب کنید. هماهنگی طرح سایبان با فضا حس خوبی را به مخاطب منتقل می‌کند‌

یکی از مزیت های این نوع سایبان نصب راحت و ساده آن است. در واقع نصب آن چند دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد که همین بر محبوبیت این نوع سازه افزوده است.

از دیگر خدمات گروه غلامی است، با ما در تماس باشید

  • افزایش ارزش منزل سایبان دکوراتیو

هرچقدر نمای ساختمان زیباتر باشد نه تنها باعث جذابیت بیشتر آن می‌شود بلکه در افزایش ارزش ساختمان هم تاثیرگذار است. با نصب یک سایبان شیک و زیبا می‌توانید زیبایی ساختمان خود را دو چندان کنید و ارزش آن را نیز افزایش دهید.

  • نگهداری کم و مراقبت آسان سایبان دکوراتیو

طراحی این نوع سایبان ها به گونه ای است که از بهترین عملکرد و سطح کیفیت برخوردار هستند. روکش به کار رفته در این نوع سازه ضد آب و ضد کپک است. هم چنین متریال استفاده شده در این سایبان از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشند که باعث افزایش دوام و ماندگاری آن می‌شود.

  • پوشش دهی مناسب سایبان دکوراتیو

طراحی سایبان های دکوراتیو به گونه‌ای است که  برای قسمت‌هایی از رستوران ها، کافی شاپ ها، مغازه ها و سوپر مارکت ها که در معرض تابش مستقیم  نور خورشید هستند بسیار مناسب است. در واقع این سازه بخش‌های  نورگیر  این مکان‌ها را  پوشش می‌دهد. هم چنین مانع از ورود باران و برف به ساختمان می‌شود.

یکی از بروزترین مدل های پرده، است که خانه شما را مدرن و زیبا می کند. مشاوره رایگان :

نگهداری سایبان دکوراتیو

نگهداری صحیح از سایبان دکوراتیو موجب افزایش طول عمر این سازه می‌شود. در ادامه به اصول مهم جهت تمیز کردن این سایبان اشاره می‌کنیم.

  • ابتدا گرد و خاک را با یک پارچه تمیز از روی سایبان پاک کنید.
  • تمیزکننده‌ آب و صابون را روی سایبان اسپری کنید.
  • با استفاده از یک برس نرم محلول تمیز کننده را در تمام قسمت‌های سایبان پخش نمایید.
  • سپس کاملا آن را با آب بشویید و صبر کنید تا خشک شود.

خرید سایبان دکوراتیو

اگر قصد خرید سایبان دکوراتیو برای کسب و کارتان را دارید میتوانید این سازه را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب از شرکت غلامی تهیه کنید. این شرکت با سالها سابقه در زمینه تولید، اجرا و عرضه انواع سایبان و غیره فعالیت می‌کند. کیفیت سایبان های تولید شده توسط این مجموعه باعث شده که بتواند در طی این سالها رضایت خریداران گرامی را جلب نماید. کافیست از طریق راه‌های ارتباطی با این مجموعه سایبان دکوراتیو همان طور که از نامش پیدا است سایبانی تزئینی است که در هتل ها ، کافی شاپ ها ، مغازه ها و رستوران ها برای جلوه زیبایی نصب می شوند ، همچنین برخی از افراد برای زیبایی و جلوه پنجره و درب های خانه از آن ها استفاده می کنند . سایبان دکوراتیو زیبایی خاص و چم گیری دارد که در طرح ها و رنگ ها تنوع بسیاری دارد اما بجز زیبایی چشم نواز مانند هر سایبان دیگری مزایایی هم دارد که باعث محبوبیت این نوع سایبان شده است .

قبلاً اینگونه بود که سایبان دکوراتیو فقط برای خانه های سطح بالا مورد استفاده قرار می گرفت، اما الان در هتل ها و رستوران های لوکس و کافی شاپ ها مورد توجه قرار گرفته است . در حال حاضر از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند و می توانند سالها بدون هزینه نگهداری شوند. سایبان دکوراتیو را می توان به سرعت با میل لنگ دستی یا موتور جمع یا باز کرد.

سایبان دکوراتیو بر اساس سلیقه مشتری دارای انواع مختلفی است که شرکت سایبان سازی ایرانیان به خاطر سلایق متفاوت مشتریان انواع مختلفی را تولید کرده است.

سایبان دکوراتیو فقط مختص به شکل گرد نمی باشد و در انواع مختلف و در اندازه و شکل متفاوت تولید می شود.

سایبان های دکوراتیو ضمن افزودن زیبایی به هر ساختمان مسکونی یا تجاری ، آنها یک سایبان سفارشی با قیمت بسیار مقرون به صرفه را ارائه می دهند. سایبان های دکوراتیو تا 77٪ از گرمای خورشید را مسدود می کنند ، هزینه های خنک کننده تابستان را تا 20٪ کاهش می دهند و درجه حرارت داخل را تا 15 درجه کاهش می دهند .

این محصول با ساخت یک قاب گرد یا مسطح با استفاده از پروفیل های جعبه ای تهیه شده و با رنگ الکترواستاتیک رنگ آمیزی می شود و سال ها اقدامات لازم در برابر زنگ زدگی انجام می شود. پس از ارائه پارچه برزنتی مورد استفاده به ترجیح مشتریان ما ، اتو بر روی قطعات آهن پیچ می شود و سپس با استفاده از سیستم پانچ به صورت محکم بر روی قسمت چوب نصب می شود. سایبان را شیک و زیبا نشان می دهد و جلب توجه می کند. پارچه وارداتی اروپایی (اکریلیک) به عنوان پارچه در مکان هایی مانند کافه ها ، رستوران ها ، هتل ها و … استفاده می شود. پارچه پلی استر PVC در مکان های سوپرمارکت و بوفه ترجیح داده می شود.

نصب سایبان دکوراتیو خود سایه ای ارزشمند ایجاد می کند و از شما را در برابر 97٪ اشعه های مضر UV خورشید محافظت می کند. سایبان با کاهش نور مستقیم خورشید می تواند ، درجه حرارت را تا 30 درجه کاهش دهد ، در نتیجه از سلامتی شما محافظت می کند و لذت شما از فضای باز را افزایش می دهد. حیوانات خانگی شما نیز در سایه به سر می برند.

سایبان دکوراتیو سفارشی گرمای خورشید و اشعه ماورا بنفش مضر UV را قبل از ورود به خانه شما مسدود می کند و خانه شما را با کار آیی بیشتر از پرده خنک می کند. این نوع سایبان همچنین باعث کاهش تابش مستقیم از پنجره به کامپیوتر ، صفحه ی تلویزیون می شود و از محو شدن کفپوش ها ، رنگ پرده ها ، فرش ها ، مبلمان و جلوگیری می کند.

با نصب سایبان در هزینه های وسایل گرمایشی و سرمایشی خود صرفه جویی کنید . سایبان ثابت مغازه می تواند هزینه های انرژی شما را تا 20٪ کاهش دهد. در زمستان ، سایبان خود را جمع کنید و اجازه دهید نور خورشید وارد خانه شود تا بتوانید از نور اضافی و گرمای خورشید بهره مند شوید.

سایبان دکوراتیو به گونه ای طراحی شده است که بهترین عملکرد و بالاترین سطح کیفیت را با هم دارد. این نوع سایبان ها از پارچه اکریلیک ساخته شده که ضد کپک و ضد آب است . سایبان دکوری در طیف وسیعی از رنگ ها و الگوهای تزئینی موجود است ، به مدت 10-15 سال یا بیشتر سالم و زیبا خواهد ماند.

به این فکر می کنید که یک فضای زندگی زیبا در فضای باز به خانه ی خود اضافه کنید؟ سایبان ها بهترین راه برای گسترش فضای زندگی فصلی و افزودن ارزش به خانه شما بدون بازسازی هزینه بر و ناخوشایند است.

سایبان به شما کمک می کند تا از انرژی کمتری برای خنک کردن خانه استفاده کنید ، همانطور که می دانید مصرف کمتر انرژی به کاهش گاز های گلخانه ای منجر می شود پس در نتیجه به محیط زیست خود کمک می کنید .

سایبان هایی که روی پنجره ها قرار گرفته اند سایه مناسبی را برای محافظت از دکوراسیون منزل و اثاثیه داخلی شما در برابر آسیب دیدن در معرض تابش مستقیم و شدید خورشید ایجاد می کنند.

سایبان می تواند از درهای چوبی خانه ، پوسته درب ها و قاب پنجره ها در برابر آسیب های ناشی از باران محافظت کند. وقتی از سایبان بر روی پنجره باز استفاده می شود ، از نشت باران در داخل و آسیب رساندن به طاقچه جلوگیری می شود .

محصولات سایبان دکوراتیو ما نسبت به زیبایی و مزایایشان مقرون به صرفه هستند اما به دلیل تنوع در طرح و اندازه قیمت های متفاوتی دارند، که شما می توانید  برای مشاوره رایگان با تماس و یا ارتباط از راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

امروزه برخی از خانه هایی که دارای سایبان هستند بسیار زیبا به نظر می آیند، در حالی که سایبان های دکوراتیو از مدت ها قبل به خوبی شناخته شده بودند ، اما افزایش هزینه سایبان هایی که به این زیبایی باشند باعث شناخته شدن بیشتر آنها شده است.

بدیهی است که ، علی رغم کمک به کاهش قبض های ماه به ماه ، سایبان دکوراتیو شکوه و سبک یک خانه را نیز بهبود می بخشد. فقط یک رنگ ، یا سبک را انتخاب کنید که مکمل خانه باشد و از این تغییر متحیر شوید. به طور منظم ، افراد ابتدا سایبان های دکوراتیو را فقط برای تزئین می خرند اما زاویه عملی آن خیلی زود مورد توجه قرار می گیرد . در میان تابستان گرم ، این سایبان به کاهش گرما و تابش خیره کننده کمک می کند. و در فصل زمستان ، با استفاده از این نوع سایبان می توانید از باد و یخ زدگی نجات پیدا کنید .

برای اینکه فکر کنید سایه چقدر می تواند ارزشمند باشد ، در نظر بگیرید که در میان فصل تابستان ، دما می تواند در حدود هشت و پانزده درجه کاهش یابد ، که واقعاً قابل توجه است. اگر پنجره شما جنوبی است ، گرمای مبتنی بر نور خورشید می تواند تا 65٪ و تا 77٪ کاهش یابد. همچنین شما می توانید پارچه های سایبان را اکریلیک سفارش دهید که نتیجه آن ورود نور کم تر است . برآمدگی پنجره با این نوع پوشش سالها با لذت و زیبایی همراه هستند و رنگ ها بیش از پنج سال درخشان و پرانرژی باقی می مانند.

تماس بگیرید تا یک تیم حرفه‌ای به آدرس شما فرستاده شود.

سپس با اندازه گیری دقیق و طبق سلیقه و خواسته شما بهترین طراحی را برایتان انجام می‌دهند. هم چنین نصب و اجرای این سایبان در زمان تعیین شده به صورت حرفه‌ای انجام می‌شود. همچنین می توانید با توجه به محل نصب سایبان از مدل های دیگر مثل استفاده کنید که کارشناسان ما با توجه به محل شما پس از ارزیابی بهترین مدل را پیشنهاد خواهند داد.

دکمه بازگشت به بالا