اجتماعی

انجام مناقصه باغ راه فاطمه زهرا (س) پس از ۱۵ سال

شهردار تهران از نصب 42 هزار تن آسفالت معابر در خیابان های منطقه 17 در یک سال و نیم خبر داد.

به گزارش سلام آنلاین، علیرضا زاکانی در افتتاحیه مرکز توانمندسازی کوثر و بهسازی و ترمیم معابر از بافت های آسیب دیده شهر تهران در قالب بیستمین شنبه امید و سربلندی، اظهار کرد: امید و سربلندی و همچنین بیست و یکم. شنبه امید و سربلندی که در آن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) خدماتی در خدمت بانوان خواهد بود. زنان حدود 50 درصد جامعه ما را تشکیل می دهند، اما نفوذ آنها بیش از 50 درصد است. آنچه مردان و دیگران در عرصه های مختلف از خود می گیرند در محور خانواده و مادر شکل می گیرد. رویکرد ما نیز یک رویکرد قطعی مبتنی بر خانواده است.

وی افزود: شورای ششم و مدیریت آن راهی را انتخاب کرده اند که عظمت خود را در خدمت به مردم و مبتنی بر حاکمیت بر مردم می بیند. اگر امروز شاهد چنین حضور و فعالیتی برای بانوان شهر هستیم، مبتنی بر نحوه رشد و توسعه تهران خانواده تهرانی بر اساس چرخه خانواده است.

وی گفت: هیچکس نمی تواند مشکلات کنونی به ویژه مشکلات اقتصادی را کتمان کند و راهی جز دست به دست هم دادن برای بازگشت به اصل انقلاب نیست. روز شنبه 21 اميدواريم و افتخار انجام اين فعاليتها را با همت دختران و بانوان داريم و در اين مسير اقدامات بزرگي انجام خواهيم داد. امروز مفتخریم که این افتتاحیه را در کانون شهدای حسنی در منطقه 17 و همچنین افتتاحیه های دیگر در مناطق 4، 8 و 10 مشاهده کنیم. اگر همه ما به بیت الملال فکر کنیم، بزرگترین امکان محافظت از مردم است. قطعا در شرایط بهتری خواهیم بود.

وی گفت: خوشحالم که این نوع کارآفرینی را انتخاب کرده‌ایم و به سمت تکیه بر توانمندسازی داخلی به‌عنوان الگویی برای سایر پیچیدگی‌ها حرکت کرده‌ایم. بدون شک اگر حمایت های شورای شهر تهران نبود نمی توانستیم جلو برویم و امروز این قول را به کارآفرینان می دهیم که در خدمت آنها هستیم. کارهای انجام شده در این مراکز خدمت بزرگی برای تولیدات داخلی است.

وی گفت: در خصوص 17 حوزه ای که بیشترین شهید را در مقیاس خود می دهد و حقوق بزرگی بر دوش ماست، دچار فرسودگی است و خوشبختانه اقدامات خوبی انجام شده است. از سال 1395 تا چهار سال گذشته، 35 هزار تن جاده لاستیکی در معابر اصلی منطقه هفدهم تعمیر و بازسازی شده و در نیمه سال گذشته 42 هزار تن در جاده های محلی آسفالت شده است. . برای نجات این جاده ها از فرسایش، تعمیرات همراه با اطلاع رسانی برای جلب مشارکت مردمی انجام شده و تا پایان امسال دو سوم راه های این منطقه بهسازی می شود. سوم، نیازی به تعمیر نیست. بنابراین از این طریق شرایط خوبی برای منطقه فراهم خواهد شد.

شهردار تهران در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به موضوع پروژه «من شهردار هستم» گفت: مسیری آغاز شده که با عنوان «من شهردار هستم» برای هر شهروندی سعادت و اقدام به همراه خواهد داشت. شهردار.” از آذرماه که این طرح در روز شنبه امید و سربلندی اجرا شد، روی 2000 پروژه محلی نیز تمرکز کرده ایم که با 2500 امکان پیگیری می کنیم. امروز فاز اول این مشارکت با مشارکت 350 هزار نفر از هموطنان در برنامه نرم افزاری گوشی هوشمند شهردارم محقق شد که آغاز و ادامه یافت و اولویت های محله توسط هر جمعیت انتخاب شد. حوزه.

وی افزود: امکان سنجی اجرای این پروژه ها در شورا پیش بینی شده است که مرحله توانمندسازی توسط مدیریت شهری اجرا می شود. این امر با خواسته های مردم پیش خواهد رفت و با راستی آزمایی مدیریت شهری می تواند دقیقاً به خواسته های مردم برسد. لذا مفتخریم که من به نمایندگی از شهردار این موضوع را شروع کرده ام و در مرحله بعد به تمامی پروژه ها تعمیم داده و سپس نظارت مردم به مدیریت شهرداری خواهد رسید تا بتوانیم با مردم ارتباط برقرار کنیم.بله . . امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و شاهد تحول و پیشرفت اهداف این بخش باشیم.

وی تاکید کرد: پارک حضرت فاطمه زهرا (س) که در 7 کیلومتری خط ریلی تهران – تبریز قرار دارد، اکنون با گذشت 15 سال از برگزاری مزایده به زیرزمین منتقل شده است و به زودی عملیات ساخت آن به پایان می رسد. با طول اولیه یک و نیم کیلومتر آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا