اقتصادی

امکان موزه‌گردی مجازی فراهم شد

به گفته مدیر ارتباطات موزه ، علاقه مندان به تور می توانند با مراجعه به وب سایت شرکت ملی پست در وب سایت آپارتمان و گشت و گذار در موزه گردشگری مجازی از ساعت 2 تا 3 بعد از ظهر به این موزه مراجعه کنند.

حسن عمیدی ​​در مصاحبه با سلام آنلاین گفت که موزه ارتباطات از زیرمجموعه های شرکت ملی پست سال گذشته همزمان با مأموریت آوریل خود با شیوع ویروس در کشور همزمان شده است. 2016 برای اولین بار ، یک موزه مجازی یا پخش مستقیم فعالیت های موزه ما ، که ما به طور زنده برای 13 موزه در آپارات و اینستاگرام پخش می کنیم. همچنین امسال ، به دلیل عدم دسترسی به موزه ها و اماکن تاریخی ، موزه با کمیته موزه ملی ایران (IIM) برای راه اندازی تور راهنمای بازدید از موزه های سال گذشته و موزه همکاری کرد. آنها آخرین پخش زنده را انجام دادند سال آنها شرکت نکردند.

وی گفت ، امسال توجه ویژه ای به موزه هایی که سال گذشته تعطیل شده اند یا به موزه های خصوصی توجه می شود ، افزود: “این برنامه تور مجازی از 4 فست استون آغاز شد. موزه ملی ایران و در تاریخ 5 فروردین گلستان ، ششم فروردین. روز هفتم فروردین ، ​​موزه نیاوران ، روز هشتم موزه ارمنستان و موزه پمپ بنزین ، روز نهم موزه دینی اما علی علی ، دهمین روز موزه شیشه ، روز یازدهم موزه سیمزین و جلال ، روز دوازدهم موزه صلح موزه و موزه شریعتی و در سیزدهمین روز طبیعت پخش زنده موزه تنوع زیستی پارک پردیسان را خواهیم داشت.

مدیر موزه ارتباطات همچنین خاطرنشان کرد: “27 آوریل روز اجرا است و ما در اردوگاه نایاران هستیم. پس از پخش مستقیم و زنده کاخ نواران ، به فرهنگسرای ناویرا خواهیم رفت. یک اجرای زنده از نمایش های تئاتر. مردم همچنین می توانند در فضاهای باز کاخ نواران حضور داشته و این اجراها را تماشا کنند.

عمیدی ​​گفت: “همه این سفرها رایگان است.” با دسترسی به وب سایت آپارتمان ، مردم می توانند صفحه شرکت ملی پست و صفحه موزه مجازی را پیدا کرده و از ساعت 2 تا 3 بعد از ظهر بصورت زنده از این موزه بازدید کنند. در وب سایت آپارات نیز فضای س forال و پاسخ وجود دارد و آنها می توانند س questionsالات خود را در مورد موزه در آنجا بپرسند تا کسانی که موزه را توضیح می دهند نیز چند ساعت پس از پخش مستقیم به این س answerالات پاسخ دهند. ویدئویی از آن ارسال شده در وب سایت و افراد می توانند هر زمان که بخواهند تور موزه مجازی را مشاهده کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا