اجتماعی

امکان انجام تست سریع کرونا در مطب‌ها + قیمت

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ملی از احتمال آزمایش سریع عروق در مطب های پزشکی خبر داد و گفت: “بر این اساس به بیماران امکان انجام” آزمایشات عروقی در مطب “را داده ایم.

دکتر محمد جهانگیری در مصاحبه با سلام آنلاین وی در مورد آزمایش کرونا که در مطب پزشکی انجام شده است ، گفت: “اقدامی که ما در این زمینه انجام داده ایم برای تشخیص زودرس است.” بنابراین ، این آزمایش را فقط در مرکز نمی توان انجام داد. سلامتی و دسترسی بیشتر به آزمایشات رخ می دهد. بر این اساس ، با هماهنگی هایی که انجام دادیم ، هزینه هر آزمایش را محاسبه کردیم و تخفیفی روی آن قرار گرفتیم و آن را به کلینیک پذیرش بیمار دادیم.

او این را تأیید کرد تست موجود در مطب پزشکی یک آزمایش سریع است.اضافه: در یک تست سریع ، جواب مثبت ارزش آن را دارد. خوب ، این آزمایش بر روی افرادی که تماس چشمی دارند انجام می شود. آزمایشات سریع در شبکه های بهداشتی ترمینال و مرزی انجام شد. خوب است که مردم هنگام مراجعه به بیمارستان ، به ویژه درمانگاه ، نگران نباشند. بنابراین این امکان را برای بیماران فراهم کردیم تا به درخواست خودشان سریعاً در مطب آزمایش کنند. در این حالت دیگر بیمار برای آزمایش به مکان دیگری ارجاع نمی شود و مراحل آزمایش و پاسخگویی 15 دقیقه طول می کشد.

جهانگیری ادامه داد: بنابراین ما مقدماتی را برای امکان آزمایش سریع تاج در کلینیک ، مطابق پروتکل سازمان نظام پزشکی با معاون وزیر بهداشت و تأیید معاون وزیر فراهم کرده ایم. . بنابراین این فعالیت در دفتر رسمی انجام می شود. آموزش باید به پزشک ارائه شود و در عین حال مالیاتی را تعیین می کنیم که کمتر از مالیات باشد و تخفیف از شرکت گرفته می شود که از 30 تا 40 درصد زیر ارزش مالیات است.

وی گفت: “در ابتدا ، ما در سیستم پزشکی این آزمایش را در یک کلینیک رایگان درخواست کردیم و اعلام کردیم که اگر تجهیزات رایگان را در اختیار ما قرار دهند ، این کار را به صورت رایگان انجام خواهیم داد.” ” با توجه به این هزینه هر آزمون در مطب اکنون حدود 60،000 توماس تخمین زده می شود.. این بدان معنی است که هر بیماری که قصد پرداخت 60 هزار پوند تومان را دارد می تواند به سرعت در مطب اسکن تاج انجام دهد.

او گفت: ما این امکان را ایجاد کردیم ، اما ممکن است کلینیک داوطلب انجام آزمایش غلتکی سریع برای بیمارانی شود که مایل به انجام این کار هستند. البته ، این یک فعالیت اجتماعی مناسب است ، به ویژه در این دوره ، که باید به تدریج با واکسیناسیون توسعه یابد. با این حال ، به نظر می رسد که تا پایان سال واکسیناسیون کاملی انجام نخواهیم داد و مجبور هستیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا